Wat zou jij als eerste doen?

Wij zijn bezig om onze woonkamer (eindelijk) op te knappen. Nu hebben wij een meningsverschil over wat het beste/handigste is.



Wat zou jij doen? eerst behangen en dan laminaat leggen of eerst laminaat leggen en dan behangen?

eerst behang dan laminat

  1. behang
  2. laminaat

Van boven naar beneden werken. Dus eerst behangen en dan laminaat.

@pooh wrote:

eerst behang dan laminat




Eens…maar als het er op aankomt,dan maakt het natuurlijk niet veel uit…



Als je staande plinten wil leggen,dan zou je de oude plinten vast kunnen weghalen, mocht er al laminaat liggen eventueel wachten met de plinten zodat je het behang er netjes achter kan verwerken…

eerst behangen dan laminaat leggen.

:mrgreen: eerst behangen ja, en dan pas laminaat leggen!

(stel je druppelt behangplaksel op je pas gelegde vloer :silenced: tuurlijk loop je ook het risico dat je met je laminaatplank tegen je nieuwe behang stoot, maar die kans lijkt me kleiner :wink: )



Ben benieuwd hoe jullie 't uiteindelijk aan gaan pakken!

Ik zou eerst behangen en dan laminaat leggen.

Wat zijn we eensgezind :wink: . Ik zou ook eerst behangen en dan laminaat leggen. Hoef je ook niet zo voorzichtig te zijn met de vloer.

Whaha zijn we het voor het eerst allemaal met elkaar eens op kok? :mrgreen:

eerst behang en dan laminaat…



Maar eigenlijk…zou ik als ik dan toch bezig ben als allereerste het plafond eventjes doen :thumbup: Kamer moet namelijk toch al leeg voor je kan behangen en de vloer kan leggen.



En dan hoef je niet voorzichtig te doen, want de oude vloer ligt er nog :mrgreen:

ja plafond wordt sowieso als eerste gedaan, incl alle andere verf werkzaamheden :wink:

eerst behangen en dan laminaat.

Eerst behangen…en niet dat het uitmaakt, maar ik ben nu nieuwsgierig wie wat in zijn gedachte had…wil jij eerst behangen of wil jij eerst laminaat leggen?

eerst behangen en dan laminaat

eerst behang en dan laminaat :wink:

Wie vind eerst laminaat en daarna behangen dan handiger?



En vooral waarom vind diegene dat? 8)

Eerst behangen dan het laminaat…

Hier zou ik ook eerste behangen en daarna pas laminaat leggen.



Van boven naar beneden werken.

Ik denk precies zoals de rest :lol:

In dit topic dan :lol: