Wat zit er in jouw Kerstpakket?

@Summerchild wrote:

Kan veel dingen uitzoeken! zoals dit ding

Mijn dochter heeft die schommelscooter hier staan. Vind ze helemaaaaal geweldig!! :inlove:

OT: Vanmorgen kerstpakket gekregen en er zitten alles wat met thee te maken heeft!

theezakjes van rooibos
2 glazen theekopjes
1 glazen theezakjespot
zak met chocolade met kersenvulling.

Mijn 2 collega's wilde de pakket zelf samenstellen. Omdat zij vinden dat ons bedrijf saaie kerstpakket geven en deze is best wel leuk waar je iets mee kan doen.

Haha… die scooter is idd geweldig! Alleen wat als we een jongen krijgen :oops: dat vergeeft je kind je natuurlijk nooit he :wall:

Nee wou net zeggen… Wat als je zwanger zou zijn van een babyboy? :lol: Maar je kan het altijd nog weggeven als cadeau?

Wij hebben het gekregen als kraamcaseau van een buurvrouw.

Hier ook gister het pakket gehad

Bol.com bon van 25 euro, leuke tekenset voor de kids in de vorm van een auto. Biertjes met glazen (fluitjes) Chips, worstjes, chocola, snoepjes, wijn, nootjes. Kortom een erg leuk pakket!

Manlief krijgt nooit een pakket, maar die heeft wel een leuke uitkering gehad deze maand.

Het is best een duur ding 8) We kunnen ook een flessenset met magnetron sterelisator uitzoeken, maar vinden we toch minder leuk :stuck_out_tongue:

Misschien toch maar het erop wagen? haha

liefs

Summerchild

Ik kreeg vandaag van een collega van mijn moeder haar kerstpakket.

Even kijken wat erin zat: een zak kaneelkussentjes, zak toverballen, appelsap, kaaskoekjes, spritsen en een houten ganzenbord/mens erger je niet! :thumbup: Zo lief en de kids helemaal blij!

Ik kreeg donderdag een mega kerstpakket

(als thuisblijf mama)

van waanzinnig lieve vrienden van ons :smiley:

@SuusyQ wrote:

Hier een cadeupas van “mijn carousel.”

Kan je zelf iets uizoeken van tassen tot spelletjes en van gourmetset(je) tot tijdschrift, en als er dan nog niets tussen zit dan kan je het altijd nog schenken aan een goed doel.

Dus voor ieder wat wils.

vind dat wel fijner dn zo’n pakkew. Is een leuk gebaar en ik wil niet ondankbaar klinken maar zitten vaak dingen in die ik niet gebruik… :silenced:

Hier ook… We hebben de nijntje dvdbox gedaan. En al binnen…

Zowel mijn vriend als ik hebben gister ons kerstpakker gehad.

Allebei hadden we erg leuke dingen :thumbup:

Wij hebben gisteren allemaal een bon ter waarde van 70 euro gehad van de plaatselijke parfumerie. Vind het wel leuk maar ook wel weer zonde om zoveel geld alleen maar daar aan uit te geven… Had nog een bon van 25 euro liggen van secretaressedag dus mag er 95 euro uitgeven. Vorig jaar een pluim gehad van 75 euro die ik ook nog steeds niet uitgegeven heb…

Ik had een beker in holland-thema met stroopwafeltjes, twee zakjes hollandse thee en een VVV bon van 25 euro. En een hoop geld op mijn rekening voor de eindejaars en performance-tantieme. Maar stiekem, vind ik een doos met lekkere dingen OOK heel leuk. Zou ik die 25 euro zo voor ruilen hoor

Manlief mocht online iets uitzoeken van de NS maar er zat bar weinig leuks tussen.

Ik vind de ouderwetse pakketen met stro, wijn en kaasjes er in 10x leuker, hoorde er ook een beetje bij vind ik.

Thuiskomen met dat ding en dan op de grond zitten en graaien wat er in zit :oops:

Nu een messenblok gekozen, dat was wat ons betreft het enige waar we iets aan hadden :oops:

Vorig jaar wel 1 gehad, toen een doos vol lekkere en bruikbare spullen.

Dit jaar lijdden we 6 ton :shock: verlies en krijgen we geen kerstpaketten of bonussen. Helemaal niks. We zijn flink aan het bezuinigen…

Mn vriend kwam gisteravond laat thuis met een giga kerstpakket die eindelijk nuttig is.

Snijplankjes in kleuren en soorten.

Starbucksbeker van glas en rubbere deksel.

2 ijskopjes met bord

chips

chocokoekes en reep en nog paar dingetjes.

Ook krijgen we beide eindjaarsuitkering.

Ik krijg geen kerstpakket. Ik ben gastouder namelijk. Ik heb 4 jaar op een meisje gepast (en later ook op haar zusje) en van die vraagouders kreeg ik altijd een gigantisch zelfgemaakt kerstpakket. Zo ontzettend lief! Helaas zijn ze verhuisd dus ik pas niet meer op hun. Van de huidige oppaskindjes pas ik er nu 3 jaar op één en van hun nog nooit wat gehad met kerst maar ze geven mijn dochter dan weer wel altijd wat voor haar verjaardag. De andere twee kindjes zijn nieuw. Ik denk niet dat ze er aan zullen denken maar ook zij doen af en toe andere lieve dingen.

Mijn vriend kreeg wel een kerstpakket. Er zat een mega groot blik in (die ga ik spuiten en ombouwen tot krukje voor de kids) met een fles rode wijn, cider, paprika chips, nougat, chocolaatjes, snack a jacks, kaasstengels, spekjes, een houden voor je mobile telefoon, twee waxinelichtglaasjes, een spelletje “kwestie van strikken” en een wiebelklok. De voorgaande jaren had hij elke keer iets voor de keuken er in (pizzapan en fondueset) dus dit was een keer iets anders. Erg leuk.

Hier ook 2 kerstpakketten! :slight_smile:

In beide gevallen een leuke ouderwetse doos. :dance:

In die van mijn man zat een tafelhaard (een joekel van een ding waar we geen plek voor hebben…), een terrasdeken, wat chips, salsadip, nootjes, stuk chocolade, flesje limonade, wat brosse broodjes, roompaté, salmiaksnoepjes en een kaars. Al met al best aardig.

Die van mij mag ik pas vrijdag meenemen, dus ben benieuwd!

tierr… die jij nu noemt die hadden wij vorige jaar.

tafelhaard hebben we aan zwager gegeven, hij was er heel blij mee… (en wij ook, was wel mooi, maar veelste groot…)

Haha, ja, een joekel he? 't Is wel leuk, maar waar laat je het? Zal inderdaad eens zien of we er iemand blij mee kunnen maken.

Zag trouwens dat pumba hetzelfde pakket heeft… :slight_smile:

@Madre wrote:

Hij mag het iig nooit uitpakken, omdat ik het graag wil zien. Ik ben altijd blij met de pakketten, zie het echt als een kadootje.

Haha, hier ook zo! :slight_smile:

Mijn man neemt hem ook altijd mee naar huis en het eerste was we dan gaan doen is dat ding samen uitpakken… dit jaar voor het eerst met hulp van ons ventje… :inlove:

Ik vind het ook altijd zo’n leuk extraatje. Wat het ook is. Maar moet zeggen dat ik die ouderwetse verrassingsdozen toch wel altijd nog het leukst vind.

Hier een tinteling gehad en heb een vvv bon besteld van 25 euro, kon er verder niet echt wat tussen vinden.

E.rik krijgt het aankomende week,normaal gesproken zon antieke doos inderdaad met de bekende spulletjes, maar altijd leuk om uit te pakken en dat doen we altijd met zn allen :mrgreen: