Mijn dochter heeft die schommelscooter hier staan. Vind ze helemaaaaal geweldig!! :inlove:
OT: Vanmorgen kerstpakket gekregen en er zitten alles wat met thee te maken heeft!
theezakjes van rooibos
2 glazen theekopjes
1 glazen theezakjespot
zak met chocolade met kersenvulling.
Mijn 2 collega's wilde de pakket zelf samenstellen. Omdat zij vinden dat ons bedrijf saaie kerstpakket geven en deze is best wel leuk waar je iets mee kan doen.
Bol.com bon van 25 euro, leuke tekenset voor de kids in de vorm van een auto. Biertjes met glazen (fluitjes) Chips, worstjes, chocola, snoepjes, wijn, nootjes. Kortom een erg leuk pakket!
Manlief krijgt nooit een pakket, maar die heeft wel een leuke uitkering gehad deze maand.
Ik kreeg vandaag van een collega van mijn moeder haar kerstpakket.
Even kijken wat erin zat: een zak kaneelkussentjes, zak toverballen, appelsap, kaaskoekjes, spritsen en een houten ganzenbord/mens erger je niet! :thumbup: Zo lief en de kids helemaal blij!
Kan je zelf iets uizoeken van tassen tot spelletjes en van gourmetset(je) tot tijdschrift, en als er dan nog niets tussen zit dan kan je het altijd nog schenken aan een goed doel.
Dus voor ieder wat wils.
vind dat wel fijner dn zo’n pakkew. Is een leuk gebaar en ik wil niet ondankbaar klinken maar zitten vaak dingen in die ik niet gebruik… :silenced:
Hier ook… We hebben de nijntje dvdbox gedaan. En al binnen…
Wij hebben gisteren allemaal een bon ter waarde van 70 euro gehad van de plaatselijke parfumerie. Vind het wel leuk maar ook wel weer zonde om zoveel geld alleen maar daar aan uit te geven… Had nog een bon van 25 euro liggen van secretaressedag dus mag er 95 euro uitgeven. Vorig jaar een pluim gehad van 75 euro die ik ook nog steeds niet uitgegeven heb…
Ik had een beker in holland-thema met stroopwafeltjes, twee zakjes hollandse thee en een VVV bon van 25 euro. En een hoop geld op mijn rekening voor de eindejaars en performance-tantieme. Maar stiekem, vind ik een doos met lekkere dingen OOK heel leuk. Zou ik die 25 euro zo voor ruilen hoor
Mijn vriend kreeg wel een kerstpakket. Er zat een mega groot blik in (die ga ik spuiten en ombouwen tot krukje voor de kids) met een fles rode wijn, cider, paprika chips, nougat, chocolaatjes, snack a jacks, kaasstengels, spekjes, een houden voor je mobile telefoon, twee waxinelichtglaasjes, een spelletje “kwestie van strikken” en een wiebelklok. De voorgaande jaren had hij elke keer iets voor de keuken er in (pizzapan en fondueset) dus dit was een keer iets anders. Erg leuk.
Hij mag het iig nooit uitpakken, omdat ik het graag wil zien. Ik ben altijd blij met de pakketten, zie het echt als een kadootje.
Haha, hier ook zo!
Mijn man neemt hem ook altijd mee naar huis en het eerste was we dan gaan doen is dat ding samen uitpakken… dit jaar voor het eerst met hulp van ons ventje… :inlove:
Ik vind het ook altijd zo’n leuk extraatje. Wat het ook is. Maar moet zeggen dat ik die ouderwetse verrassingsdozen toch wel altijd nog het leukst vind.
Hier een tinteling gehad en heb een vvv bon besteld van 25 euro, kon er verder niet echt wat tussen vinden.
E.rik krijgt het aankomende week,normaal gesproken zon antieke doos inderdaad met de bekende spulletjes, maar altijd leuk om uit te pakken en dat doen we altijd met zn allen :mrgreen: