Manlief een ouderwetse doos en een doos met fairtrade producten ( gewonnen op zijn werk )
Ik heb een kerstboom gekregen met daarin een ganzenbordspel en een bijenkorf bon :dance:
Wij hadden gisteren een kerstdiner (chique) met onze partners. Daar kregen we een mooi opgemaakte kerstschaal, een fashioncheque twv 75 euro, een Intratuinbon van 25 euro en de mannen kregen een heel staatslot. Onze werkgeesfster is erg gul. Ik heb mijn werkgeefster ook een kerstcadeau gegeven; zij is ook zwanger van haar vierde en ik heb bij de wereldwinkel een mooi beeld gekocht dat een gezin bestaande uit 6 mensen uitbeeld. Erg mooi. Ik weet niet hoe ze het vond want ze koos er voor om het pas thuis open te maken.
Hier afgelopen woensdag een kerstlunch gehad met collega’s, en na afloop een kleine ouderwetste doos in zilvertinten.
Gisteren het kerstpakket gekregen. Echt uitgebreid.
chocolademelk, fleecedeken, rollade, koekjes, hagelslag, pak koffie, bus slagroom, thee, shampoo, zilveruitjes, chips, knakworstjes, pasteitjes en de vulling, olijven, ontbijtkoek, mix voor oliebollen, krenten, 2 flessen wijn, mosterd-mayosaus, familiepakket van Honig (gyros) en dat alles in een big shopper. Ik zal ook nog wel wat vergeten zijn.
ik heb vandaag kerstpakket gekregen;6 koffiebekers,cappucino,kleine potjes jam en hagelslag,peperkoek,beschuit.
Ik heb 2 bioscoopbonnen twv 10 euro per stuk gekregen. Komt goed uit want we willen in de Kerstvakantie naar Dolfje Weerwolfje
Voor het eerst sinds jaren kregen we dit jaar op mijn werk weer iets voor kerst, leuk gebaar! We kregen een Pluijm en dan kan je zelf je cadeau uitzoeken. Ik heb gekozen voor Rituals en hier in de rituals winkel al wat heerlijks uitgezocht
Hier een cadeupas van “mijn carousel.”
Kan je zelf iets uizoeken van tassen tot spelletjes en van gourmetset(je) tot tijdschrift, en als er dan nog niets tussen zit dan kan je het altijd nog schenken aan een goed doel.
Dus voor ieder wat wils.
vind dat wel fijner dn zo’n pakkew. Is een leuk gebaar en ik wil niet ondankbaar klinken maar zitten vaak dingen in die ik niet gebruik… :silenced:
Ik ben sinds 1 juli tbm en heb dus voor het eerst sinds 17 jaar geen kerstpakket. Wel even wennen dus
Hub krijgt het zijne a.s. donderdag. Hij werkt sinds 1 mei bij een nieuwe werkgever dus ben heel benieuwd. Van de vorige kreeg hij altijd een grote schaal met vlees (vleesverwerkend bedrijf).
Wij kregen een kerstpakket van een stichiting met lekkers er in.
En we hebben net wat shampoo en dingen gedoneerd aan de voedselbank voor de pakketten daar.
Wij hadden een rituals pakket… Heerlijk, was er erg blij mee. :lol:
ik heb 2 kerstcadeau’s gehad
- een tas met een aziatisch pakket van fair trade en een vvv-bon erin
- en bonnen om hier in de stad bij bepaalde winkels wat uit te zoeken
mijn man kreeg een bijekorf bon
ik heb mijn bonnen vandaag al uitgegeven voor op onze nieuwe bank
4 mooie nieuwe kussens gekocht :dance:
heb 'm nog niet.
Wij hebben dit jaar “muntjes” gekregen en dinsdag is er een grote “markt” en kan je zelf je kerstpakket samenstellen :lol:
Kan er ook niemand meer commentaar hebben op de inhoud ervan
hier een thuisblijfmoeder… dus helaas geen pakket.
vriendlief krijgt het misschien, is ieder jaar weer een verassing…
hij neemt m dan ook ingepakt mee naar huis en maken m met zijn alle open.
Ik krijg geen pakket maar een kleine 'winst’uitkering.
Mark krijgt meestal wel een pakket, maar ik weet niet of hij het dit jaar ook krijgt. Hij mag het iig nooit uitpakken, omdat ik het graag wil zien. Ik ben altijd blij met de pakketten, zie het echt als een kadootje.
maandagavond bijeenkomst waar we onze kerstpakketen krijgen.
vaak een geschenk bon (vind ik zo leuk!) dit jaar geloof ik rituals.
Ook errug lekker
ik zie het ook zeker als een geschenk.
zo leuk want mn manager doet er ook altijd even een persoonlijk woordje bij waarin ze de waardering uitspreekt. dat maakt het niet alleen een cadeau maar ook de waardering.
bij mn andere werkgever krijg ik dan weet niets.
mn man heeft vrijdag etentje van het werk.
Wat heeft iedereen het kerstpakket al vroeg, of ligt dat aan mij?
Geen idee wat ik ga krijgen, ik werk dit jaar bij een nieuwe werkgever en heb geen idee wat gebruikelijk is. We zullen het wel donderdag krijgen, dan vieren we iets kersterigs met het hele team.
Bedenk me nu dat mijn kerstpakket van vorig jaar (waardebon van bolpunt enz) er nog ligt. Moet ik maar eens gaan verzilveren, altijd leuk om boeken uit te mogen zoeken!
Wij hebben er drie gehad.
Een van mijn schoonvader, kerspakket (wijn,water,glazen,snacks) Mijn liefje een kerstpakket (snackjes, thee pakket, allemaal ierse producten erin) en ik heb een Tinteling gekregen van mijn werk. Weet alleen nog niet wat ik wil hebben. Kan veel dingen uitzoeken! zoals dit ding
Alleen hebben wij nog geen kindjes :roll: al vinden we hem helemaal geweldig.
Liefs
SummerChild
Beide vandaag een roze pluim ontvangen :thumbup: dit is extra. Vriend heeft een v en d bon van 50 euro gehad, ik krijg dinsdag iets.
Ik ben zzp-er maar van 1 van mijn vraagouders gisteren een mooie kersttas gekregen met daarin een zak spekjes, een mooie zeephanger en een kaarshanger en een kaartje met een bedankje voor de goede zorgen voor hun kinderen.
Heel leuk om waardering te krijgen, daar doe je het voor…
Wat mijn vriend krijgt weet ik niet hij werkt hier nog maar een maandje…