Wat zit er in jouw Kerstpakket?

Wij krijgen maandag ons Kerstpakket, waarschijnlijk een heerlijke ouderwetse doos :lol:

Zijn er al mensen die een Kerstpakket/geschenk hebben gehad?

Wat is het of wat zat erin?

(evt. met foto :wink: )

Ja, ik heb gister op mijn werk een ouderwetse doos gekregen. Er zitten best wel wat lekkere dingen in

Ik heb ook een kerstpakket gekregen.

Een high tea pakket met allerlei lekkere snoepjes/koek/mix om cupcakes te maken, een plaid voor op de bank en een dienblad met uitschuifpootjes.

Vond het een erg leuk pakket!

Ik krijg hem maandag. Ben erg benieuwd aangezieen het financieel niet zo lekker bij ons gaat.

Hier ook een pakket met eigenlijk de standaarddingetjes, chocolaatjes, ships, toastjes, maar ook extra sprinkels, slagroom, fondant, cupcakemix en een cupcakemaker 8)

Mijn man had een pakket met ook etenswaren, en 2 kleine pannetjes waar je gerechten in kan maken.

hier voor t tweede jaar geen kerstpakket…zelfs dit jaar geen sinterklaasfeest voor de kinderen :cry:

het bedrijf is in zwaar weer…lijkt er wel door te komen maar ze bezuinigen op t moment op alles…dus zeker op kerstpakketten etc

Wij krijgen ook elk jaar een pakket, maar ik vind het zo’n onzin! Er zit zoveel in wat we helemaal niet eten. Zo ontzettend zonde. Het is een leuk gebaar en ik weet ook wel dat het stamt uit de tijd om de mensen die het niet zo breed hebben een beetje te helpen en een leuke kerst te bezorgen. Maar ik vind wel dat het een beetje geweest is.

Ik ben zzp-er: geen kertspakket voor mij.

Geeft niks hoor, ik vind het leuk maar ook verkwisting.

thuisblijfmoeder dus geen kerstpakket voor mij.

En mijn man werkt bij een ICT bedrijf en daar hebben ze nog nooit aan kerstpakketten gedaan, maar met aangekondigde ontslagrondes voor 1e kwartaal volgend jaar zou het ook wel heel erg cru zijn om dan nu wel dure pakketten uit te gaan delen.

Hier donderdag kerstfeest gehad met kerstpakket.

Een Electrische pan van Tristan, pot kersen, bus slagroom, poedersuiker en de pannenkoeken meel zat er bij mij niet bij :?

Dit jaar is het echt niks bijzonders.

ik heb vvv bonnen gehad en ik heb net een heel mooi lichtjeshouder er van besteld en dan houd ik nog aardig wat over…

en verder zullen wij ook nog 3 kerst pakketten met lekkers krijgen

en ik heb met de bingo van de week het boodschappen pakket gewonnen met allemaal lekkers en die beschouwen wij als extra pakket…

[lees groot curver krat van ruim 50 liter]

dus wij zijn goed verwend

• Voor de mensen die hun kerstpakket niks vinden/'m niet hoeven/niet nodig hebben: je kunt je pakket doneren.

Ter info: http://nos.nl/video/322992-kerstpakketten-doneren.html

Wellicht zelf uit te zoeken of er initiatieven worden genomen bij jou in de buurt. Het is maar een idee. *

@mamalena wrote:

* Voor de mensen die hun kerstpakket niks vinden/'m niet hoeven/niet nodig hebben: je kunt je pakket doneren.

Ter info: http://nos.nl/video/322992-kerstpakketten-doneren.html

Wellicht zelf uit te zoeken of er initiatieven worden genomen bij jou in de buurt. Het is maar een idee. *

Leuk!

hier kregen we dukaten waarmee we op een door mijn werkgever ingerichte kerstmarkt onder het genot van chocolademelk en gluwein zelf konden winkelen, er waren erg diverse producten, en de overgebleven dukaten mocht je in een bus doen voor het goede doel.

was erg leuk!

Wij mogen zelf een kado uitzoeken

Afgelopen dinsdag heb ik mijn pakket opgehaald.

Er zat in:

een fleececape

een tafelhaard

een kaars

potje paté

grote reep chocolade

tortillachips

salsadip

flesje jus 'd orange

brosse geroosterde broodjes

salmiak snoepjes

zakje notenmix

Mijn collega’s en ik vonden het een leuk pakket.

wij krijgen vvv bonnen. heel fijn, kun je zelf wat uitzoeken. dit jaar heb ik er nieuwe schoenen voor mijzelf en wat kleertjes voor de kinderen van gekocht.

manlief heeft een pakket gekregen. dit jaar best leuk met dingen erin die we ook wel eten/gebruiken. o.a een dvd, fles wijn, fles speciaal bier, borrelnootjes, zak soep, dropjes, ontbijtkoekjes voor de kinderen en nog wat meer.

een tinteling en een sterkado… Heb 2 werkgevers :lol: …

Wij krijgen nu al een paar jaar een keuze cadeau, een boekje waaruit ik iets leuks kan kiezen. Dinsdag zijn we uitgenodigd in een cafe voor een kerstborrel waar we het kerstpakket zullen krijgen.

Kerstpakket van mijn man krijgt hij woensdag, is geen standaarddoos met dingen maar waarschijnlijk een kleinigheidje.

Ik vind het altijd wel leuk :lol:

Dit jaar krijgen we een bon voor de bever zwerfsport winkel twv 45 euro.

Mijn man krijgt altijd een standaard pakket, een gvote doos met veel snippers en eten :smiley: