Wat zet jij op je verlanglijstje ??

Ik ben een beetje inspiratie loos en kan wel wat ‘hulp’ gebruiken…

Dus wat zet jij op je verlanglijstje ??

(Sint , kerst, verjaardag ? )

Of misschien heb je de laatste tijd wel wat leuks gekocht of gekregen ??

Euhmm, een nieuwe iPhone, een iPad, een groter huis, een nieuwe badkamer…

Maar dat zal er allemaal wel niet in zitten :wink:

Ik heb meestal hetzelfde probleem, weet ook nooit goed iets te vragen.

Meestal worden het al snel praktische zaken zoals een nieuwe grill ofzo.

Ik ben ooit heel lang geleden eens begonnen met een servies van Wedgewood te sparen, ik ben vrij compleet al maar soms dan breekt er wel eens iets en dan zet ik dat maar weer op het lijstje.

Verder check ik altijd of er misschien nieuwe bordspellen zijn die ik zou willen hebben, of boeken.

Ik heb eigenlijk niks te wensen haha, erg he.

Ik wou nieuwe laarzen, die heb ik nu al moeten bestellen want die andere waren kapot.

We krijgen al een nieuw huis, dus allemaal nieuw spul.

Dan misschien qua materiaal leuke oorbellen of een nieuwe zwangerschapsjas, maarzolang ik mijn oude nog pas, hoeft dat ook niet :mrgreen:

Ik wens vooral een mooie zwangerschap en een gezond mensje ter wereld te brengen en natuurlijk gezond blijven …

Ik wil een nieuwe wesco prullenbak :inlove:

Poeh… ligt ook erg aan je budget natuurlijk.

Ik wil heel graag een cursus gebarentaal gaan doen met Annelotte en dat vraag ik dit jaar dus maar voor Sinterklaas :thumbup:

Voor mijn verjaardag krijg ik zaterdag een mooie nieuwe keukenmachine van manlief en van de rest vraag ik geld omdat ik een draagdoek gekocht heb en dat scheelt dan weer in de eigen kosten :wink: En anders weet ik toch niet wat ik moet vragen “mrgreen”

Kerst doen we niet aan, ons dochtertje wordt dan 1 :inlove: En verder tsja… Voorgaande jaren, meestal een luchtje als dat op was of een boek, vorig jaar mooie gouden oorbellen (was er eerder 1 kwijtgeraakt :? ).

Hier ook een beetje inspiratieloos. Het budget is max. 15 euro.

Ik kom niet verder als ‘praktische’ cadeaus zoals koekjesvormen en ovenwanten.

Straks nog maar eens in de winkels gaan snuffelen om inspiratie op te doen.

Altijd moeilijk, ik ben met alles blij.

Materiele zaken doen me weinig op het moment.

Ik ga dit jaar aan de Sint vragen of we volgend jaar zonder verdrietige dingen door mogen komen!

Ook ik ben Toosa inspiratieloos en kom niet verder dan wat practische zaken of of iets wat ver boven budget ligt (groot vrijstaand huis met een lel grond er omheen waar de kids en katten lekker kunnen ravotten, dat soort dingetjes :mrgreen: )

En dan zie ik m’n dochter met glimmende oogjes door zo’n sppelgoedboek bladeren en denk aan hoe makkelijk het als kind toch was, toen wist je wel honderd dingen om op je lijstje te zetten.

hier eigenlijk ook geen wensen… maar altijd leuk een aantal (rustieke) stompkaarsen, een boek, dat soort dingen.

Of iets voor in de keuken/ bakken…

Oh wacht, ik zou wel een stel haaknaalden erbij willen :mrgreen: .

Jaja, ik heb een hobby :lol: .

mijn kadootje was vroeg dit jaar.

ik had een 2e beebje gevraagd aan de Sint. en ik heb het gekregen! :dance:

verder heb ik eigenlijk geen wensen.

50 tinten grijs trilogie!!

Voor de kerst gevraagd aan mn hub. :mrgreen:

pantoffels :smiley:

Familie weekkalender

gebaksvorkjes

@Marieke_5000 wrote:

Altijd moeilijk, ik ben met alles blij.

Materiele zaken doen me weinig op het moment.

Ik ga dit jaar aan de Sint vragen of we volgend jaar zonder verdrietige dingen door mogen komen!

:hug: :-* dat word je ook erg gegund

Ik heb momenteel 1 grote wens; Een ander huurhuisje.

Ik ben dankbaar voor een dak boven mijn hoofd ( die kreeg ik niet zomaar)

Ik ben blij met al mijn spulletjes.

Maar de buurt en omgeving maken me ongelukkiger. Ik hoor niet tussen mensen die agressief zijn, drugs gebruiken, crimineel zijn, niet netjes hun terrein verzorgen en alcohol nuttigen in een dusdanige hoeveelheid dat het overlast biedt… maar ja ik kan het op elk verlanglijstje zetten alleen de woningbouw kan het mij bieden. Buiten die reden om woon ik dan niet 1 hoog en kan ik mobieler mijn woning betreden, woon ik hopelijk dichter bij vrienden en familie en ben ik nog gelukkiger als ik nu al ben.

Verder heb ik geen wensen, totaal niet. Een ander huisje in de wijk waar ik wil wonen zal me veel meer bieden dan alleen een ander dak boven mijn hoofd.

Materialistisch heb ik alles wat nodig is.

Vrienden heb ik ook, die vrienden die me lief en dierbaar zijn.

En qua gezondheid die soms slecht is wens ik niks. Het is nu 1x zo en ik kan er mee omgaan.

Ik heb eigenlijk altijd genoeg wensen :shifty: . En dan leuke dingetjes waar ik blij van wordt. Ik wil graag een puzzelrol, zodat ik de puzzel niet steeds op een plank onder de bank hoef te schuiven. Een nieuwe puzzel van Jan van Haasteren. Of een niet al te duur spelletje liefst iets wat ik samen met Steven kan doen. Kaarsen zijn ook altijd leuk zeker in deze maanden, al gebruik ik ze de laatste jaren wat minder omdat de kinderen nogal druk en onvoorzichtig zijn. Lekkere dingetjes voor in bad, olie ofzo…

En dat terwijl ik zeer tevreden ben met wat ik heb, en voel me heel gelukkig, en dat zal waarschijnlijk wel zo blijven ook zonder al die cadeautjes.

Dit jaar heb ik cadeaubonnen van Oldenhof (kook winkel bij ons in de buurt) gevraagd omdat ik spaar voor een Kitchenaid mixer. Ik heb nu voor 250 euro bonnen gekregen van mijn man, ouders en schoonouders, dus ik ben op de helft! Voordeel tegenover geld krijgen is dat het niet in de huishoudpot kan verdwijnen en dat ik het dus echt voor mezelf reserveer! Mijn verjaardagfeest voor mijn vrienden is over 2 weken. Ook zij weten van mijn wens, dus waarschijnlijk wordt mijn cadeaubonnen spaarpotje nog iets verder gevuld.

Dus… als je echt geen inspiratie hebt, bedenk dat een duurder cadeau dat je graag zou willen hebben en vraag cadeaubonnen van de winkel waar je het kan kopen.

Ik hoop dat we geen lootjes trekken, want het enige dat ik kan bedenken is een Tweezerman pincet :mrgreen:

Ik houd het hele jaar bij wat ik bedenk/tegen kom. Dat werkt best goed, want anders weet ik ook nooit wat te bedenken, maar nu heb ik echt wel een aardig lijstje. Ik vraag sowieso ieder jaar wel één of meerdere boeken. Verder dit jaar een gezelschapsspel en wat dingen voor in huis en verder vooral veel naaipatronen. En ik vraag ook regelmatig bonnen, altijd handig. (Ik geef bonnen meestal wel uit aan kinderkleding/kinderspeelgoed/kinderboeken. Vind ik nu eenmaal leuk. :slight_smile: De naaipatronen zijn ook voor kinderkleding. :))

Ben zelf ook nogal van de boeken. Al heb ik tegenwoordig meer tijd voor tijdschriften…en om eens wat anders te proberen werkt een tijdschriftenbon best leuk! Je kunt het ook nog eens niet aan zomaar wat besteden of dat het dan toch weer in die huishoudpot beland.

En vind het ook ieder jaar weer fijn om iets in de zak te doen of onder de boom te leggen wat ‘op gaat’ zoals een lekkere douchegel of kaarsen zulke dingen. Nog meer waxinelichthouders, theekopjes, plantenpotten ed passen niet in huis. :oops: