Wat zet jij op je verlanglijstje ??

ik heb altijd wel een hoop dingen die ik zou willen hoor.

Boeken, theekoppen, waxinelichtjes, dinerkaarsen, bakspullen, lekkere douchegel, sloffen, een gezelschapsspel, wijnglazen.

en hopelijk komt er dit jaar een campinguitzet bij

@Marieke_5000 wrote:

Altijd moeilijk, ik ben met alles blij.

Materiele zaken doen me weinig op het moment.

Ik ga dit jaar aan de Sint vragen of we volgend jaar zonder verdrietige dingen door mogen komen!

Die Staat hier helaas ook bovenaan het verlang lijstje…

Wij hebben alles al in huis en hebben voor onszelf beide een beschermhoesje voor de telefoon en voor mijn iPad. Ook een nieuwe radio van de verzekering.

Voor mijn verjaardag 12 dagen later wil ik nog wat taart spulletjes en/of aanvulling voor mijn armband.

kam snaps, geweldige dingen!

wekkerradio (jaja verlof is over en wekker bijna kapot)

kaarsen, altijd leuk!

Grote platte borden voor t avondeten, kaasen, lampekapjes, catrice LE spulletjes (daar kan je niet mis in gaan, dat heb ik meestal nog niet) haarverf, bedeltje voor mijn pandora-armband, drijfkaarsjes, ikea kadobon

Ik bedenk ook altijd wel iets hoor!

Een mooie chunk voor mijn noosa. Een goede spuitzak met grote spuitmond, een bonnetje van Intratuin of inderdaad een paar mooie kaarsen…

Ik weet eigenlijk niks :mrgreen:

Aan bonnen wordt met sinterklaas hier niet gedaan (vroeger bij mij thuis ook niet). Weet niet, dat is nogal onpersoonlijk ergens vind ik :oops: Met verjaardagen doen we het wel, maar vind een bon niet iets voor sinterklaas. :mrgreen: