wat zat er in de schoen vandaag?

@Emma wrote:

@ollie wrote:
Ik zat zaterdag te snikken bij de tv.

Die betoverde gezichtje van mijn kinderen, hun blijdschap.

Zo speciaal om dit feest weer mee te maken door de ogen van mijn kinderen.

Emma; het is niet mijn ding om kinderen gelijk te vertellen dat het niet echt is.

Maar goed zoveel mensen, zoveel wensen…ik kan er ergens nog begrip voor hebben.

Maar dat je ze angstig laat zijn en ze daarin niet geruststeld…dat snap ik eigenlijk niet.

zoals in mijn post van net, de angst kunnen we bij Sarah niet wegnemen, daar hebben we ook al’hulp’ voor ingeschakeld maar dat is dus een heel ander verhaal. ze is niet alleen bang voor sint nml, maar niet iets om in dit topic over uit te wijden :wink: ik stel haar echt wel gerust, ze is ook niet bang voor die man zelf maar voor alles erom heen. De confrontatie met sint ga ik niet aan. Bewust niet, omdat ik sint niet belangrijk vind.[/quote

Ik snap het.

In je eerdere post kwam het op mij over alsof het je goed uit kwam dat ze er bang voor was omdat je zo niet naar de intocht hoefde.

Nu na je uitleg snap ik beter hoe het zit.

Fijn dat je die wilde geven.

Veel sterkte met jullie Sarah, ik hoop dat de ingeschakelde hulp veel voor jullie kan betekenen.

Hmmm mijn quote doet het niet goed :think:

Ik heb heel hard gezongen gisteravond…maar er zat vanmorgen niets in :think: :frowning:

Zou mijn moeder er dan toch altijd 's nachts iets lekkers ingestopt hebben? :shifty:

Of ben ik gewoon niet lief genoeg geweest dit jaar?

:mrgreen:

tygo had een paar chocolade munten en musjes en een pakje wat oma had meegenomen wat de sint verkeerd had bezorgd

ja die man word ook al aardig oud natuurlijk :mrgreen:

het was een nijntje boekje in de vorm van een auto met wieltjes eraan

grappig ding wel.

we hebben vandaag voor sinter klaas een v-thech spel comp. gekocht

was in de aanbieding bij de toys xl van 69 naar 49 euro

konden het gewoon niet laten staan.

gister avond thuis pepernoten en een sleutel van de pieten…

vanavond de sleutel weer in de schoen gedaan (maar nu bij oma thuis want daar slapen ze)

en dan hebben ze morgen pepernootjes en voor dtje raam stickers van sint (etos) en m een badboekje van sint (etos)

Geweldig die gezichten vanmorgen toen ze ontdekten dat er een hapje van de chocoladeletter was en er bij elk een sleutel tussen de pepernoten zat! :lol: Die ene is van de pepernotenfabriek en de andere van de babypiet zn kamer aldus Milan! :mrgreen:

Hier vanochtend een scheetkussen tot grote hilariteit van onze dochter :wink:

En een lol dat ze had!

Ik was bij de appie en zag van die kinder pietenpetjes liggen voor anderhalve euri. Een roze en een blauwe. Nah, ik dacht laat ik dat verloren pietenpettentrucje dan ook maar es uithalen. Dus ik had ze bij de achterdeur op de grond laten vallen met een pakje sigaretten ernaast (chocolade sigaretten hè (of emmm kinderkrijtjes heten ze tegenwoordig heel pedagogisch verantwoord :angel: )

Dus ik zeg, kijk nou: er zijn 2 pieten hun petje verloren. Zegt Tim: geloof der niks van :shock: Dus ik zeg, waarom dan niet? (hartkloppingen).

Zegtie: die pieten hebben een sigaret zitten roken en ondertussen hebben ze onze pietenpetten verkleedkleren uitgepakt :evil:

Ik dacht dat ik bijna in mijn broek pieste van het lachen. :lol:

Hier vanmorgen ook een sleutel. Waarop Noud meteen zei; dan mogen we vanavond weer onze schoen zetten :lol: Hier kregen ze ook raamstickers in hun schoen, maar dan van de action. De ramen op hun slaapkamer zien er nu prachtig uit :mrgreen:

@Judith75 wrote:

Ik was bij de appie en zag van die kinder pietenpetjes liggen voor anderhalve euri. Een roze en een blauwe. Nah, ik dacht laat ik dat verloren pietenpettentrucje dan ook maar es uithalen. Dus ik had ze bij de achterdeur op de grond laten vallen met een pakje sigaretten ernaast (chocolade sigaretten hè (of emmm kinderkrijtjes heten ze tegenwoordig heel pedagogisch verantwoord :angel: )

Dus ik zeg, kijk nou: er zijn 2 pieten hun petje verloren. Zegt Tim: geloof der niks van :shock: Dus ik zeg, waarom dan niet? (hartkloppingen).

Zegtie: die pieten hebben een sigaret zitten roken en ondertussen hebben ze onze pietenpetten verkleedkleren uitgepakt :evil:

:lol: :lol:

Vanochtend een steel met smarties en een sinterklaaspoppetje erbovenop.

@Sweet-Love wrote:

Riley mocht gisteravond zijn schoentje zetten, onder het liedje

‘Poesje mauw’… :lol: omdat Sinterklaasliedjes niet aan hem besteed zijn.

Vanmorgen stond er voor de eerste keer een autotje in van 1 euro.

En 'hgau sintuoklaar; … wat Dank u sinterklaas moest zijn.

Lieffffff :inlove:

word van dit soort quotes echt emo… kan me zoo een kindersnoetje voor me zien… :inlove: ik mis dit ook écht het niet meer te vieren of mee te maken.

Geniet er maar lekker van.

@Judith75 wrote:

proest ** echt geweldig!

Hahaha die stoute pieten :mrgreen: hier vandaag een hotwheel voor de kids groot succes!

@Szus wrote:

Ik heb heel hard gezongen gisteravond…maar er zat vanmorgen niets in :think: :frowning:

Zou mijn moeder er dan toch altijd 's nachts iets lekkers ingestopt hebben? :shifty:

Of ben ik gewoon niet lief genoeg geweest dit jaar?

:mrgreen:

Jou kado kwam iets later, dat je weer tante werd :wink:

Gefeliciteerd!!

tja hier zouden ze alleen op zaterdag hun schoen zetten, maar ze vonden gister heel gek een sleutel in de pepernoten! :think:

Dus die moest gisteravond wel in de schoen (al wou de middelste eerst even testen of die steutel niet ergens op 1 van onze deuren zou passen :o ).

Vanmorgen een bedankbriefje van sinterklaas en 2 chocomunten voor ieder.

niks :angel:

tja, sinterklaas kan niet elke avond komen toch?

ze mogen gerust elke avond hun schoen zetten maar het is maar afwachten of er de volgende morgen wat in zit :mrgreen:

J. had gisteren een Cars-autootje in zijn schoen. Toen iemand aan hem vroeg of hij 's nachts het paard op het dak had horen lopen zei hij achterdochtig: "Waarom loopt het paard over het dak? Mijn schoen stond bij de achterdeur, via de tuin komen lijkt me dan handiger. :think: "

Ik ben benieuwd hoe lang hij blijft geloven. :shifty:

@D. wrote:

Waarom loopt het paard over het dak? Mijn schoen stond bij de achterdeur, via de tuin komen lijkt me dan handiger. :think:

:lol:

Geweldig! :mrgreen:

Dat soort opmerkingen krijgen wij hier idd ook te horen en toch… ondanks dat onze oudste gewoon heilig overtuigd is dat die pieten geschminkt zijn (wat natuurlijk ook gewoon klopt) is het geloof in sint en zijn pieten er niet minder om.

Hier hebben de meiden afgelopen zaterdag hun schoen gezet, Y.eline had een vis spelletje (die je moet opwinden en dan gaan de bekkie’s open en met een hengeltje vangen maar :lol: )

En Indy had een klein kralen spiraal van Dora.

Komend weekend mogen ze weer :thumbup: