wat zat er in de schoen vandaag?

@D. wrote:

J. had gisteren een Cars-autootje in zijn schoen. Toen iemand aan hem vroeg of hij 's nachts het paard op het dak had horen lopen zei hij achterdochtig: "Waarom loopt het paard over het dak? Mijn schoen stond bij de achterdeur, via de tuin komen lijkt me dan handiger. :think: "

Ik ben benieuwd hoe lang hij blijft geloven. :shifty:

:lol: :lol: Slim mannetje!

Gisterenavond heb ik voor de allereerste keer schoentjes gevuld, haha ik denk dat ik er meer plezier om heb gehad dan de jongens, want die snappen er nog niet zoveel van.

Ik zei gisterenavond dat het water voor het paard was, en Loek stond meteen op om de plastic paardjes van Toy Story (we hebben er 3) bij het bakje te zetten :mrgreen:

Maar in de schoen van Rubin zat vanmorgen een DVD van Bumba en bij Loek zat er een boek van Bumba in. En bij allebei een doosje krentjes, dus bij uitzondering hebben ze vandaag in de ochtend naar Bumba mogen kijken, uiteraard onder het genot van de krentjes :smiley:

sorry, moet ze even gebruiken en waar beter dan in dit topic :mrgreen:

:lol: :stuck_out_tongue: :lol: :stuck_out_tongue:

@marijke79 wrote:

@Szus wrote:
Ik heb heel hard gezongen gisteravond…maar er zat vanmorgen niets in :think: :frowning:

Zou mijn moeder er dan toch altijd 's nachts iets lekkers ingestopt hebben? :shifty:

Of ben ik gewoon niet lief genoeg geweest dit jaar?

:mrgreen:

Jou kado kwam iets later, dat je weer tante werd :wink:

Gefeliciteerd!!

Thanks :mrgreen: Ze is wel popperig maar past toch net niet in m’n schoen :wink:

Hier vanmorgen een chocoladeletter, wascokrijtjes en een toverkrasblok, kind loopt helemaal gelukkig rond :lol:

Vanmorgen zat er in R’s schoon een boekje met een knuffeltje eraan vast en in manliefs schoen een pakket van Lóreal expert.

Wel lief, R. was helemaal gek van het boekje en wou meteen zijn fles niet meer :inlove: :inlove:

hier een keer per week de schoen zetten. elize had afgelopen zaterdag een vis/hengelspelletje. morgen wordt het een chocoladeletter oid.

ze snapt er nog niet veel van, wij zijn er ook nog niet echt druk mee bezig. vind het altijd zolang duren voordat het echt sinterklaasavond is. tegen de tijd dat het echt sinterklaas is is de lol er al weer van af.

dit weekend hebben de kids trouwens klei gekregen :stuck_out_tongue: