Wat waren jullie favo tv series, pragramma,s van toen?

Nu we het er toch over hebben. Wat vonden jullie toen leuk als serie?

Hier helemaal gek van :

• The A team.
  • Miami Vice.
  • Married with children.

Hahahaha ik kijk nu wel eens The A team. Lachen. Best wel weer leuk.

Maar toen Miami Vice er weer op kwam een paar jaar geleden ofzo toen vond ik het minder. Alleen de alle eerste aflevering Dat ze in die auto rijden op het liedje van Phill Collins In the air tonight.

En in die disco dat liedje van Somebody watching me. van Micheal Jackson met nog iemand.

elke avond kijk ik weer het a team vind het wel leuk maar was niet mijn favo die van niels wel :mrgreen:

ik vond macgyver wel leuk (hoe je het ook schrijven mag) die bommen onschadelijk maakte en vroeger keek ik zorro.

als kind pipi langkous

Gtst kijk ik nog steeds …

uhhh medicopter 117

ooh en bassie en adriaan als kind … en ik vind het nu nog leuk om te kijken :lol:

pipi langkous :inlove:

Oohh die zijn ook leuk ja. Ik kan niet op andere series opkomen. Maar dat doen jullie wel

Idd Macgyver. :thumbup: Pippi langkous.

@mukkemuk wrote:

ooh en bassie en adriaan als kind … en ik vind het nu nog leuk om te kijken :lol:

ja die is ook nog steeds leuk :lol:

Zeg eens AAA, Who’s the boss, Bassie en Adriaan was idd ook erg leuk! Medisch centrum west, Dossier Verhulst (dat vond ik spánnend! Ik heb hem nu op dvd maar verder dan aflevering 3 ben ik niet gekomen, haha!) Ron Brandsteder heeft een seizoen “Moordspel” gedaan, dat vond ik ook heel leuk!

Afijn, allemaal 80-er jaren series :mrgreen:

Jaaaaaaaaaaaaaa Medsch Centrum West hoe kan ik die vergeten. Was er verslaaft aan.

@karin wrote:

Jaaaaaaaaaaaaaa Medsch Centrum West hoe kan ik die vergeten. Was er verslaaft aan.

ik heb hier alle dvd`s thuis liggen hele leuke serie!!

Dat lijkt mij nog erg leuk om die nu wel weer terug te zien. Dat intro muziekje vond ik ook zo gaaf. Gebruiken ze nog wel eens ja bij komische stukjes op tv.

Kennen jullie deze nog?

• Op goed geluk! (met Carry Tefsen en die waaier!!!)
  • Ford Boyard
  • Rescue 911 (vond die amerikanen altijd zo dramatisch en dan met name als je dan zag dat ze ieder jaar Kerst met HUN redder vierden enzo)
  • Life goes on

Oohh hahahahahha ja idd Rescue 911.

Sisters

Nou wij hadden geen tv thuis maar ik mocht bij de buurvrouw altijd Transformers en Bikermice From Mars kijken. :slight_smile: Lief mens. En ik vond bij vriendinnetjes the A team en Star Trek ook erg leuk.

*rescue 911
    *perfect strangers
    *Hunter
    *golden girls
    *full house

liefss :vlinder:

Oja Star Trek :smiley:

Startrek (keek ik altijd samen met mijn vader.

vrouwen vleugel

Ik ben nog niet ‘zo’ oud…

Pippi Langkous, Bassie en adriaan en Barbapapa als kind, daarna Heartbreak High! :smiley:

Beverly HIlls 90210 … dylan :inlove: :drool: