eh…
A team
Knightrider
Blue Thunder
Airwolf
Sisters
Spijkerhoek 8)
En in mijn echte kindertijd vond ik super gran op woensdag middag en inspector gadget op zaterdag ochtend bij Sky channel helemaal geweldig.
ik keek deze serie’s
- heartbreak high
- police rescue
- full house
- baywatch
- oppassen
en toen ik wat jonger was keek ik altijd elke zaterdag telekids en bassie en adriaan.
rescue 911
vrouwenvleugel
oppassen
full house
bassie en adriaan (komt ie nog steeds dan??)
spijkerhoek
Op goed geluk
Ford Boyard
life goes on
medisch centrum west
bay watch
uh… geen id verder ik keek erg veel :oops:
dukes of hazard
north and south
knight rider en a team
op duitsland: wer wie was uit die sendung mit der maus ( soort willem wever)
keek op de week, pisa en verona
beertje kollakol en natuurlijk calimero :inlove:
familie knots :inlove:
oppassen
vrienden voor het leven
beverly hills
baywatch
@karin wrote:
Jaaaaaaaaaaaaaa Medsch Centrum West hoe kan ik die vergeten. Was er verslaaft aan.
Jaaa, hier ook hoor. Samen met mijn mams. Mijn pa vond er niets aan, noemde het ook medisch centrum centrum :roll: :lol:
jef van oekel 8)
the young ones :lol:
Medisch centrum west was hier ook favoriet en vrouwenvleugel en spijkerhoek.
verder nog baywatch, full house, life goes on, blossom, saved by the bell, beverly hills 90210 en tja, deze is niet echt oud nog maar Friends is de absolute topper voor mij :mrgreen:
Oja!Medisch centrum west,vrouwenvleugel…en eerder had je een tekenfilm Jam,vond ik geweldig…
Maar wat ik het allerleukste vond was toppop en countdown…Toen was er nog geen Mtv enz,dus kon me er al dagen op verheugen. :mrgreen:
Oohh Spijkerhoek ja. Vond dat zo gaaf.
Secret valley!
Silas!
en…Hartbreakhigh!
Ik keek ook altijd naar Derrick.
Ik heb even de titel aangepast. Want ik ben ook wel benieuwd naar wat voor programma,s jullie altijd keken.
Ik altijd naar de miniplaybackshow. Mn broer is daar een keer tweede geworden toen. Hij playbacte Micheal Jackson. Hij was toen 10 jaar oud ofzo.
*Wedden dat.
- Wie ben ik.
- Soundmix show.