Wat voor schoenen draag je onder een skinny jeans?

Nou, ik ben overstag gegaan en heb nu ook skinny jeans, maar ik weet niet welke schoenen ik daarbij draag. Ik heb dunne beentjes en grote voeten, geen fijne combinatie, mn leuke laarzen kunnen niet - die zijn geweldig ónder een broek want dan zie je niet hoe HUGE die voeten eigenlijk zijn :smiley: Slippertjes ofzo lijken me leuk, maar daar is het geen weer voor. Wat doen jullie?



(Heb morgenavond een feestje en wil mn broek aan, ga mo-ochtend nog even shoppen, dus wel vóór mo-ochtend reageren graag :angel: )

Ik vind pumps erg leuk onder een skinny. En dan een gek kleurtje of een accentje, niet perse zwarte ofzo.





Loopt misschien niet onwijs geweldig, maar staat wel ergggg leuk!!

Pumps voor op een feestje, laarsen voor in de sneeuw en winterweer, gympen voor wat mooier weer, slippertjes voor de zomer…

Belangrijk detail: dat feestje morgen is een DANSfeestje 8)

Hoewel witte pumps wel te leuk zouden zijn bij het witte truitje dat ik aan wil doen…

Ballerina’s of pumps .

pumps… offffff sneakers

Pumps :inlove: En een paar sneakers voor als je voeten teveel zeer gaan doen :mrgreen:

Is al geroepen pumps :thumbup:

Of All Stars :slight_smile:

@Karin2 wrote:

Of All Stars :slight_smile:




Die heb ik, maar daar lijken mn voeten dus te groot in bij deze broek… :oops:



Tnx voor de tips, ik ga morgen in de schoenenwinkel proberen of ik kan dansen op pumps!

Hoe hoog wordt je hak dan?

Je moet er wel netjes op kunnen lopen, niets zo a-sexueel als een vrouw die niet op haar pumps kan lopen.

Zoals ik, maar ik doe ook geen poging :angel:



Welke maat heb je dan? ik heb ook grote voeten 40/41

Ik zou het heel knap vinden als je op nieuwe pumps een avond kan dansen eigenlijk :mrgreen: Het is mij nog nooit gelukt :lol: Ik zou zeggen, stop een paar slippers in je tas voor als het echt niet meer te houden is (dat heb ik gedaan op het huwelijk van mijn zwager haha en ik was niet de enige ;))

Ik heb 39 meestal, soms 40. Niet leuk klein en poezelig… :roll:

@D. wrote:

Ik heb 39 meestal, soms 40. Niet leuk klein en poezelig… :roll:




Nou zeg wat een grote voeten pffffffffffff aansteller :naughty: :mrgreen:



Zit ik nog te verkondigen dat ook ik grote voeten heb. muts :lol: :lol:



Wat mogen ze kosten? heb bij scapino witte pumps met een laag hakje gezien voor nog geen 23 euro.

jeumig… dacht dat we het over minstens 43 hadden…



maar goed… ieder z’n eigen beleving… (en z’n eigen voeten).

@Vicky wrote:

Ik zou het heel knap vinden als je op nieuwe pumps een avond kan dansen eigenlijk :mrgreen: Het is mij nog nooit gelukt :lol: Ik zou zeggen, stop een paar slippers in je tas voor als het echt niet meer te houden is (dat heb ik gedaan op het huwelijk van mijn zwager haha en ik was niet de enige ;))




:mrgreen:



Goeie tip, ik heb van die goedkope H&M-slippers van 5,-… daar kan ik eeuwig op lopen (voor mijn gevoel, dat houden de slippertjes niet vol, ze zijn niet zomaar zo goedkoop he 8) en ze passen in mijn tas, dus dat ga ik sowieso doen!

in de old school all stars lijken zelfs de kleinste voeten groot :wink:



als je pumps aan wilt raad ik je aan om bij de drogist party feet te kopen… zijn gel kussentjes voor je voet zool… zijn echt heerlijk :inlove: en je (tenminste ik :wink: ) kan gegarandeerd er de hele avond op lopen :inlove:

Hahaha, jamaar, door mijn ranke lijfje lijken ze echt HEUL groot hoor :angel: :oops:



Geld speelt geen rol, dansen is mijn leven Wen, jeweettogggggg 8)



Gelkussentjes klinken lekker :smiley:

@D. wrote:

Hahaha, jamaar, door mijn ranke lijfje lijken ze echt HEUL groot hoor :angel: :oops:



Geld speelt geen rol, dansen is mijn leven Wen, jeweettogggggg 8)



Gelkussentjes klinken lekker :smiley:




Gekke muts :mrgreen: ,

nou succes met de pump jacht, kom je wel showen dan?



:-*