Wat voor schoenen draag je onder een skinny jeans?

Van die sneakerpumps :mrgreen:









24,95 bij vanharen





Veel plezier morgenavond!

ik zou toch voor de gympen gaan, ben je echt superhip hoor :smiley:

en het danst lekker!

just for the record: als jullie gympen/sneakers zeggen; dan bedoelen jullie toch wel halfhoge hè? want sneakers onder een skinny, daar kan ik me eerlijk gezegd nog niet veel bij voorstellen…

@preggie wrote:

jeumig… dacht dat we het over minstens 43 hadden…



maar goed… ieder z’n eigen beleving… (en z’n eigen voeten).




haha ik dacht hetzelfde, dat moeten wel heeeeele schuiten zijn :lol:



39/40 vind ik eigenlijk een hele gewone dames maat…

Mijn tante heeft maat 42, is niet langer dan 1.65/1.66 en is slank… dat is idd in sommige gevallen wel erg groot om te zien hoor. Maar met pumps zie je dat dan weer minder (heeft ze er dan ook ladingen van :wink: )

Ik heb maat 37 (en geen rank figuurtje :angel: ), maar als ik mijn AllStars aan heb vind ik mijn voeten ook groot hoor!



Mijn schoonzus vindt dat ik kindervoetjes heb als ik mijn noren aanheb, of mijn huis-tuin-keuken-slippers 8)



Ik zou inderdaad voor een paar mooie pumps gaan :think: , en een paar slippers en een lading pleisters in de tas 8)

Ik draag altijd laarzen met een skinnyjeans…

Vind ik het makkelijkst!

All Stars maken zelfs een babyvoet nog groot (helaaaaas, want ik hou er wel van).



Ik zou voor pumps gaan als het mooi moet zijn, maar wanneer je ook nog comfort wilt… :think:

Ik draag niks anders dan skinny jeans…in de winter altijd met laarzen,heb maat 39 das ech nie groot hoor,met lekker weer draag ik er slippers of ballerina’s onder,heb ook half hoge witte nike’s die staan ook leuk.

Ben niet zo van de hakken en de pumps.

Succes met shoppen en dans ze vanavond :thumbup:

voor een feestje heb ik er pumps onder en verder laarzen in de winter en slippers of ballerina’s in de zomer

Ik draag er laarzen of een enkellaarsje overheen, pumps en ballerina’s eronder.



Maar die laatste twee alleen met goed weer, of bij een avondje uit, maar dan eigenlijk alleen de pumps.

@hanneke wrote:

All Stars maken zelfs een babyvoet nog groot (helaaaaas, want ik hou er wel van).




dat valt opzich nog wel mee want onze kleine heeft All stars maar ze zien er niet uit als de old school all stars en haar voetjes blijven er gewoon normaal uitzien :wink:



die sneaker pumps zien er echt leuk uit :mrgreen:

wat vind je van de schoenen van Christina Capo? Deze zijn iets breder, dus zitten comfortabel, maar hebben wel een vlotte uitstraling.

https://www.christinacapo.com/nl_nl/volledige-collectie