wat voor pijn bij miskraam

Oh meid, wat heftig allemaal voor je. En wat fijn dat het nu achter de rug is.

Je gaat van de ene emotie (zwanger zijn) naar de ander (dat het niet goed is) en nu ineens met spoed opgenomen worden!

Neem de tijd om te herstellen hoor! Veel sterkte :hug:

jee zeg wat een verhaal!

Sterkte!! En hopelijk ben je snel weer de oude.

:hug: :hug:

Jemig zeg. Wat een schrik!! En wat een verhaal :hug:

Gelukkig was je er op tijd bij, en meer moet je dan maar niet bedenken…

Hopelijk vallen de uitslagen mee, en mag je vandaag naar huis.

Heel veel sterkte bij je herstel. :hug:

:hug: Wat een narigheid zeg, sterkte met je herstel :-*

Bedankt!

Om 10 uur vanmorgen kwamen ze me zeggen dat de bloed uitslagen goed waren en mocht ik lekker naar huis, zit nu aan de keukentafel te genieten van een lekkere kop thee…ff bijkomen.

Fijn dat je weer thuis bent en dat de uitslagen goed waren, laat je maar een beetje vertroetelen door de mensen om je heen he :hug:

Jeetje, wat een verhaal! :shock:

Sterkte, en veel beterschap! :hug:

Meid, ik schrik er van :shock:

Enorm veel sterkte en heel veel knuffels van mij :-*

hee kim, hoe gaat het nu met je? heb je vannacht een beetje kunnen slapen? :-*

Het gaat wel, de wonden doen wel erg pijn, maar is met paracetamol goed uit te houden.

Het slapen ging wel, maar niks ligt lekker, op mn rug doet het pijn in mn ribben, op mn zij heb ik pijn aan mn schouder, en op mn buik lukt niet door de operatie. Dus ben toch maar op mn rug blijven liggen.

Vandaag is mn moeder er de hele dag om me te helpen en morgen ben ik bij mn schoonmoeder met de kleine.

Het vloeien vast gelukkig aardig mee.

Het gaat wel, de wonden doen wel erg pijn, maar is met paracetamol goed uit te houden.

Het slapen ging wel, maar niks ligt lekker, op mn rug doet het pijn in mn ribben, op mn zij heb ik pijn aan mn schouder, en op mn buik lukt niet door de operatie. Dus ben toch maar op mn rug blijven liggen.

Vandaag is mn moeder er de hele dag om me te helpen en morgen ben ik bij mn schoonmoeder met de kleine.

Het vloeien vast gelukkig aardig mee.

Heel veel succes!! Laat je maar verwennen! :hug:

Jeetje Kim wat heftig allemaal! Ik wens je veel sterkte!

Wat een bizar verhaal zeg Kim. :hug: Kan me voorstellen dat je flink schrikt als je zoiets te horen krijgt. :shock: Mijn zusje heeft eind vorig jaar ook een buikoperatie gehad waarbij ze gas in de buikholte brengen. (voor een zoekgeraakt spiraaltje) Zij vertelde idd ook dat ze zo’n last van haar schouders en ribben had. Dat schijnt te komen omdat dat gas via die weg je lijf weer uit probeert te komen. Ze heeft er wel een aantal dagen last van gehad. Sterkte!! :hug:

Heel veel sterkte gewenst :hug: :hug:

Las je verhaal, wat rot allemaal :hug:

Hoe gaat nu met je??

Sterkte ermee!

@~Kiara~ wrote:

Las je verhaal, wat rot allemaal :hug:

Hoe gaat nu met je??

Sterkte ermee!

Het gaat heel goed, ik heb er lichamelijk bijna geen last meer van, het vloeien was na een weekje over, het enige wat me nog zwaar valt is als ik een zwangere vrouw zie lopen…dan komt het gevoel “zo had ik er normaal over een tijdje ook uitgezien” wel naar boven.

Ik heb morgen ochtend controle op het ziekenhuis en als alles helemaal goed is dan gaan we weer beginnen met klussen…hopelijk nu met meer geluk… :pray:

dikke knuffel!!!

fijn dat je je nu weer wat beter voelt, maar dat gevoel dat is toch ook logisch :hug: … Hopelijk snel weer mooi nieuws met na 9 maanden een prachtig wondertje.

dank jullie wel :slight_smile: :-*