wat voor pijn bij miskraam

Heel veel sterkte en Beterschap.

@kim86 wrote:

@Vicky S wrote:
@Sophia wrote:
Ik heb nu niet zoveel tijd om uitgebreid te reageren, maar…

hebben ze je eierstokken en eileiders goed bekeken?

Dit soort bloedverlies had ik namelijk toen ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap had en volgens mij past pijn bij je schouders daar ook bij.

Sterkte!!

was hetzelfde aan het denken…

hoe is het nu?

ze hadden mn eierstokken niet na gekeken, heb gisteren nog veel buikpijn gehad, vannacht en vanmorgen ging het beter, had vanmorgen een afspraak bij de gynaecoloog in het ziekenhuis, bij de echo zag ze meteen dat het geen vruchtzakje was in de baarmoeder maar bloed…

De hele buikholte is vol gelopen met bloed door iets dat geknapt is in de eileider

het is inderdaad een buitenbaarmoederlijke zwangerschap :shifty: :frowning:

ze hebben me meteen opgenomen en ik word tussen 7 en 8 uur vanavond geopereerd.

Ze moeten waarschijnlijk ook de aangetaste eileider verwijderen…

Is wel ff schrikken…ben echt bang voor de narcose…en hoop dat er geen complicaties komen want dan moet de hele buik open.,nu alleen met 3 gaatjes in de buik, en een cameratje wat naar binnen gaat

ik heb veel geluk gehad zei de gynaecoloog, omdat er al veel bloed in de buikholte zit…

Bah…wat eng :’(

Och jee, wat een schrik! Ik had meteen een naar gevoel bij je verhaal, maar ik hoopte dat het mee zou vallen.

Hopelijk valt de operatie je een beetje mee, :hug:

Ik heb zelf destijds wel een operatie gehad waarbij mijn buik is open gemaakt, maar ik heb dan ook meerdere operaties gehad, ivm de ziekte van Crohn, waardoor ik veel verklevingen in mijn buik heb.

Mijn rechter eileider en eierstok zijn weg gehaald. Hopelijk ziet het er bij jou allemaal nog goed genoeg uit!

Heel veel sterkte en ik hoop dat je lichamelijk snel weer opknapt en dat je dit alles uiteindelijk een plekje kunt geven.

:hug: :hug:

Veel sterkte…

hoop dat het allemaal “meevalt…”

:hug:

Oh meid je krijgt wel klap na klap te verwerken zo. :hug:

Hopelijk valt de ingreep je mee.

Fijn dat de gyn zo goed heeft doorgepakt vandaag.

Ik denk aan je! :hug:

ah nee kim wat erg! heel veel sterkte.

dikke knuff

Jeetje wat heftig…

Heel veel sterkte…

hier ook nog even heel veel sterkte! inmiddels ben je geopereerd en is hopelijk alles goed gegaan en hebben ze alles kunnen behouden…

rust goed uit!dikke knuffel

Oeps dubbel gepost

Super lief allemaal :-* bedankt voor alle lieve berichtjes

gisteren om 10 over 7 zijn ze me op komen halen en ben ik naar de ok gebracht.

Daar heb ik pre medicatie gekregen om alvast een beetje rustig te worden omdat ik heel bang was voor de narcose.

Ze haven me een kapje met zuurstof en toen begon de anastesist tegen me te kletsen over mn zoontje, dat was wel super lief, ondertussen werd de vloeistof in gespoten, werd ik heel erg duizelig en voelde ik me weg zakken.

Ze hebben De buik helemaal uit laten zetten met gas om het beter te zien en hebben toen 3 gaatjes gemaakt, 1 in of onder de navel, en 1 links en rechts ter hoogte van de eierstokken.

Toen hebben ze de eileider weggehaald, 300 cl bloed uit mn buikholte gehaald, en mn baarmoeder schoon gemaakt.

De operatie heeft bijna 2 uur geduurd.

Ik ben daarna amper bij de mensen geweest omdat ik heel erg moe was maar heb ze wel horen vertellen dat ze toch 1 eileider hebben moeten verwijderen omdat die beschadigd was.

Ik denk dat ze vanmorgen alles uitgebreid nog komen vertellen hoe het gegaan is.

Ik werd net wakker omdat ik naar de wc moest en kon niet meteen weer slapen, dus dacht kom jullie weer even een update geven.

:-*

Gelukkig je hebt het achter de rug… nu weer herstellen! Doe maar lekker rustig aan :-*

Fijn dat de operatie nu achter de rug is. Is het je een beetje meegevallen?

Wat jammer dat je eileider te beschadigd was. Aan de andere kant…mocht je weer willen proberen om zwanger te worden,

dan is de kans is groter op opnieuw een bbz als ze de eileider hadden laten zitten.

Hopelijk mag je snel naar huis.

Heel veel sterkte bij je herstel!!

Fijn dat t nu achter de rug is.

Sterkte met je herstel… :hug:

Gelukkig is het achter de rug.

Maar meid wat heftig om dit mee te moeten maken.

Heel veel sterkte :hug:

jeumig kim, ik schrik me wild :shock:

wat een schrik!

heb je erg veel pijn? ik hoop dat je nog even lekker in slaap bent gevallen dikke :hug: :hug:

Fijn dat het achter de rug is meis… Hopelijk herstel je snel!!

:hug:

Jeetje Kim, wat een schrik zeg! Lijkt me doodeng om opeens geopereerd te moeten worden. Ontzettend jammer dat ze niet meteen naar je eileiders hebben gekeken. Ik hoop dat je snel herstelt! Heel veel sterkte!

Jeetje wat vervelend allemaal!!

Hopelijk hebb je nog een beetje kunnen slapen.

En hoe voel jeje nu? :hug: :hug: :hug:

t was ook wel heel eng…aangezien ik gewoon even voor een echo naar het zk ging en dan ineens te horen krijgt dat je met spoed word opgenomen en vandaag nog word geopereerd…wist niet wat me overkwam…

Het gaat nu best goed gelukkig, de pijn valt mee, heb geen pijnstillers genomen omdat ik bang ben het te gaan forceren als ik niks voel.

Ik ben om 6 uur weer in slaap gevallen tot kwart voor 8 toen ze me wakker kwamen maken, toen heb ik even lekker gedouched, alle jodium die overal zat eraf gehaald en daarna heb ik wat gegeten met een lekker bakje koffie erbij…smaakte heerlijk na vanaf gisteren half 10 niks meer gedronken te hebben, en gisteren de hele dag niet gegeten.

Ze hebben vanmorgen bloed afgenomen en nu moet ik de uitslag afwachten en als alles goed is mag ik vandaag naar huis

ik hoop het!

Bedankt voor al jullie lieve berichtjes :slight_smile:

t was ook wel heel eng…aangezien ik gewoon even voor een echo naar het zk ging en dan ineens te horen krijgt dat je met spoed word opgenomen en vandaag nog word geopereerd…wist niet wat me overkwam…

Het gaat nu best goed gelukkig, de pijn valt mee, heb geen pijnstillers genomen omdat ik bang ben het te gaan forceren als ik niks voel.

Ik ben om 6 uur weer in slaap gevallen tot kwart voor 8 toen ze me wakker kwamen maken, toen heb ik even lekker gedouched, alle jodium die overal zat eraf gehaald en daarna heb ik wat gegeten met een lekker bakje koffie erbij…smaakte heerlijk na vanaf gisteren half 10 niks meer gedronken te hebben, en gisteren de hele dag niet gegeten.

Ze hebben vanmorgen bloed afgenomen en nu moet ik de uitslag afwachten en als alles goed is mag ik vandaag naar huis

ik hoop het!

Bedankt voor al jullie lieve berichtjes :slight_smile:

wat ‘‘fijn’’ dat alles mee is gevallen, nu maar snel herstellen en rustig aan doen. neem je tijd. hoop dat alle uitslagen goed zijn zodat je lekker thuis in bed kan kruipen.

dikke knuffel van mij