oké of die hier goed staat weet ik niet, maar vond hem zelf ook niet bij business of grafisch horen… maar ik merk het wel als die weg is :lol:
Vraag staat dus al wel in de titel: wat voor laptop?!?!
Wij hebben momenteel een (oude) laptop van het werk van mijn man thuis die als hij niet mee is naar het werk ook voor thuisgebruik is.
Maar het apparaat gaat beetje de senioren fase in en wil nu toch eens kijken voor een eigen laptop.
Wat wil ik?
Nou eh internetten natuurlijk :mrgreen:
Verder moet mijn photoshop er goed op draaien zonder dat hij zuchtend en steunend mij gaat lopen verwijten dat de bestanden te zwaar zijn (nou had ik al wel gezien dat de meeste nieuwe laptops het al gauw gaan winnen qua werkgeheugen van dit oude beestje, dus denk dat het wel mee zal vallen met het zuchten en steunen).
Lading foto’s en bewerkingen heb ik er ook altijd wel opstaan, maar sleep ik eens in de zoveel tijd op de externe harde schijf. Toch wil ik wel een basis kunnen hebben staan zonder dat ik daar direct last van heb tijdens het werken.
En heeft er iemand misschien tips waar je je laptop goed en goedkoop kan aanschaffen en fatsoenlijke service krijgt?
Want er zijn zooooooooveel aanbiedingen dat ik niet meer weet waar het nou echt loont om er even een ommetje voor te maken.
Mijn man en ik hebben allebei een Lenovo en ik raad die echt aan iedereen aan…
Ik heb een Acer Extensa…
Ben er tevreden over, het is pas mn 2e laptop dus ik heb nog niet zo’n ervaring met merken.
HP zou ik niet nemen, hier verdwijnen de letters van je toetsen na een tijdje.
Ik heb een Acer Aspire 5732Z
15.6" HD LCD
4 GB Memory
250 HB HDD
Windows 7
Bevalt me prima. Is niet duur. Er was laatst wel een Radar aflevering geweid aan Acer, dat de klantenservice niet zo denderend is als er iets stuk gaat. Maar vooralsnog is er met de mijne niets aan de hand.
ik hen een hp prma laptop ,1x iets mee gehad zonder problemen afgehandeld super klantenservice.
Hiervoor acer wat een baggerr service en een bagger latop de scharnier van de laptop is 4x afgebroken aantal keren vlak na een reperatie en ook nog moeilijk doen over de reperatie
Ik heb Acer Aspire 3610
Flut ding…
De W toets ligt er van af en als ik de laptop nog 1 keer dicht doe ben ik bang dat de klep van de laptop breekt. Bij het scharnier is hij aan beide kanten helemaal door gescheurd…
Mijn vader heeft ook een Acer, maar daar liggen de toetsen er ook vanaf…
Dell, schijnt erg goed te zijn en goedkoop…
Mediamarkt heeft ook leuke aanbiedingen.
De Aldi heeft ook wel eens leuke acties met goed laptops, tenminste dat zeggen ze, heb er zelf geen verstand van.
Ik heb een Toshiba prima dingetje.
Gekocht bij media markt maar nooit iets mee gehad verder.
Ik heb een Acer Aspire 5720Z. Ben er heel blij mee! Mankeert nog niets aan en heb hem toch al een paar jaar. Alle toetsen doen het nog, zijn nog leesbaar, kortom, niets mis mee!!
Toch apart dat de ene Acer zo’n ellendig ding is en een ander weer totaal geen problemen heeft.
Ben blij dat ik tot de laatste categorie behoor :mrgreen:
Toshiba :thumbup:
Ik heb sinds gisteren een nieuwe laptop van Dell.
Dell Studio 15-laptop
Benut uw creativiteit en blijf verbonden met de nieuwe Dell StudioTM 15-laptop. Het design met 40 cm (15,6") high-definition led-breedbeeldscherm is uitermate geschikt voor de weergave van multimedia en met de ruime kleurkeuze kunt u de Dell Studio 15 gemakkelijk aanpassen aan uw persoonlijke stijl.
Tot Intel® Core™ i7-820QM Mobile-processor
High-definition led-beeldscherm met 16:9-beeldverhouding
Aanpasbaar met de keuze uit kleuren of een uniek patroon
Surround sound met subwoofer en ingebouwde draadloze netwerkkaart
Nieuw! Meer dan 130 designs om uit te kiezen.
en ik heb dan deze gekozen ;
Sinds vorige week een nieuwe, een HP 15.6", supersnel!
Manlief zit in de computers die is gelukkig nogal kritisch
Via MP nog een leuke sleeve erbij gekocht voor 7,50 euro. Nieuw!
@Karin2 wrote:
Sinds vorige week een nieuwe, een HP 15.6", supersnel!
Ha ha…De mijne ook en die vind HP niet zo geweldig… :lol:
Hij vind Acer trouwens ook troep…
Ze delen iig wel dezelfde naam… 8)
Macbook
Asus :thumbup: :thumbup: !
@Madre wrote:
Mijn man en ik hebben allebei een Lenovo en ik raad die echt aan iedereen aan…
dat is de laptop waar ik nu op zit van het werk van mijn man ook… is idd goeie laptop, maar hij wordt dus wat oud.
Waar hebben jullie hem gekocht?
@Mama_jeanet wrote:
Ik heb sinds gisteren een nieuwe laptop van Dell.
en ik heb dan deze gekozen ;
cool is weer eens wat anders als zwart :thumbup:
Als ik dan iets lekker girly doe blijft mijn man er vast wel vanaf
Zal eens kijken op die Dell site… Dell is geloof ik niet in de winkel te krijgen toch? Alleen online bestellen dacht ik?
Is gewoon heel stom, zijn allebei ict’ers haha, maar ja dan vooral aan de software kant van het verhaal. Het installeren daarvan zal in elk geval geen problemen opleveren :lol:
@Madre wrote:
@Karin2 wrote:Sinds vorige week een nieuwe, een HP 15.6", supersnel!
Acer vindt hij ook troep. En aanvankelijk wilde hij ook geen HP hoor, hij zei hetzelfde maar na wat research en prijs/kwaliteit verhouding toch een HP.
Hij wilde graag een Dell maar de HP was toch beter en goedkoper. ( actie van een 4 jarig bestaan van Saturn in Groningen, HP was die dag 200 euro goedkoper dan elders)
Ik had de Dell wel gewild want ik had al een mooi motiefje uitgezocht hihi!
Heb daarom maar een foute sleeve erbij gekocht op MP, wel een fijne ding trouwens :thumbup: ( de onderste, de rode. De zwarte was op…)
Ik heb een sony vaio.
Hij is 15,6 inch en werkt als een tierelier!!
ZIt een webknop op. Wil je snel op internet zonder je hele lap op te starten druk je op web! IDEAAL…
Ow en hij is wit en zilver met glitters :oops:
Ik heb psp erop, sims3 en alles loopt soepeltjes…
:thumbup:
@Karin2 wrote:
@Madre wrote:@Karin2 wrote:Sinds vorige week een nieuwe, een HP 15.6", supersnel!
Acer vindt hij ook troep. En aanvankelijk wilde hij ook geen HP hoor, hij zei hetzelfde maar na wat research en prijs/kwaliteit verhouding toch een HP.
Hij wilde graag een Dell maar de HP was toch beter en goedkoper. ( actie van een 4 jarig bestaan van Saturn in Groningen, HP was die dag 200 euro goedkoper dan elders)
Heb daarom maar een foute sleeve erbij gekocht op MP, wel een fijne ding trouwens :thumbup: ( de onderste, de rode)
had ik dus eerder moeten posten en ook richting Saturn gemoeten.
Zitten die trouwens alweer 4 jaar in Groningen?!?!?!
ik heb een macbook!
@mamaMarije wrote:
@Karin2 wrote:@Madre wrote:@Karin2 wrote:Sinds vorige week een nieuwe, een HP 15.6", supersnel!
Heb daarom maar een foute sleeve erbij gekocht op MP, wel een fijne ding trouwens :thumbup: ( de onderste, de rode)
had ik dus eerder moeten posten en ook richting Saturn gemoeten.
Zitten die trouwens alweer 4 jaar in Groningen?!?!?!
Yep
Saturn heeft nog een actie met een HP voor 449,=. Kiek moar eb’n op de site