kiekt even op de Saturn site
HP
Wil je photoshoppen? Gooi alsjeblieft alle windows pc’s de hoek in en koop een Mac. Werkt niet alleen zoals het hoort, maar ook zoals je verwacht. Plus heeft behoorlijk veel kracht. Plus; mac-officepakket is niet duur. Plus; je kunt je windowslicentie + officelicentie kun je overzetten op je mac (op aparte compartitie, is niet moeilijk).
Heerlijk gewoon!
GEEN HP kopen!!! Die dingen vallen na 1,5 jaar uit elkaar van ellende!!!
@blue_fairy wrote:
@klavertje4 wrote:ik heb een macbook!
is vriendinnetjes met klavertje4
zo een zou ik ook graag willen , maar die zijn zoooooooooooo duur , :roll:
Ligt eraan waar je m voor gebruikt. Wil je alleen internetten en tekstverwerken, dan heb je aan een minder krachtige windows laptop genoeg.
Maar wil je photoshoppen, filmpjes maken e.d. dan betaal je voor een kleine Macbook 879,-- euro (of als je een beetje de aanbiedingen in de gaten houdt 829,–, bij Saturn bijv.)
Rudie had begin dit jaar een nieuwe laptop nodig, hij wilde eigenlijk per se een Windows laptop. Toen de specificaties bekeken en het bleek dat de windows laptop die hij qua capaciteit nodig had al 650 euro zou gaan kosten,. Maar die laptop was weer veeeeel lichter dan de kleinste Macbook (die toen dus 829 was).
Als je het geld kan missen, spaar dan nog even door…
En het voordeel van een macbook is dat ie na een jaar of 3 ws nog goed genoeg is om m te verkopen voor een paar honderd euro, die je dan natuurlijk weer in je nieuwe macbook steekt Dat lukt je niet met een windows laptop… tenminste, bij mij gaan die steeds na een jaar of 2 dood en dan is er geen reanimeren meer aan De macs gaan stug door!
@Mex wrote:
Macbook
Hier ook. En ik wil nooit meer iets anders dan Apple!!
Weet niet of het nog niet nodig is, maar ik heb een Dell Studio.
Wilde een goede laptop waar je makkelijk foto’s op kan bewerken en spelletjes op kan spelen…