Moet trouwens uberhaupt nog even bedenken hoe een kerstboom te combineren valt met mijn 1 dan 1 jarige monstertje… :roll: :mrgreen:
Duidelijk zijn dat ie er niet aan mag komen en hij zal het blijven proberen , maar gewoon volhouden net als met andere dingen waar ze niet aan mogen komen
Ik geloof dat ik dan niet rustig zit, want áls ie hem dan toch een keer omver trekt… overal naalden, kapotte ballen… :roll:
Hebben jullie een echte boom??
Wij hebben hier altijd een echte boom gehad, ook in de rollende, tijgerende, net lopende kinder periode en dan ook nog met echt glazen ballen erin ook nog.
Enige ballen die hier tot nog toe gesneuveld zijn zijn er door de katten uitgelopen (de kat die we nu nog hebben heeft geen staart meer, dus ook geen balvalgevaar meer 8) ) of bij het ophangen per ongeluk gevallen.
Het is even wat meer opletten en afentoe even in de box parkeren, maar uiteindelijk was de grootste interesse na een dag of wat wel over hoor.
Moet trouwens uberhaupt nog even bedenken hoe een kerstboom te combineren valt met mijn 1 dan 1 jarige monstertje… :roll: :mrgreen:
Duidelijk zijn dat ie er niet aan mag komen en hij zal het blijven proberen , maar gewoon volhouden net als met andere dingen waar ze niet aan mogen komen
Ik geloof dat ik dan niet rustig zit, want áls ie hem dan toch een keer omver trekt… overal naalden, kapotte ballen… :roll:
Hebben jullie een echte boom??
wij hadden 10 jaar geleden een neppe boom met glazen ballen en toen besloot de kat erin te klimmen en ben ik overgestapt op onbreekbare ballen 8)
met de kinderen heb ik eigenlijk nooit last gehad met de kerstboom
Marijne kon er ademloos naar kijken (was toen 10-11 maanden) maar bleef er verder van af.
Nu zitten we inmiddels in de uitprobeer fase en maak ik me eerlijk gezegd meer zorgen.
Maar ja ze liep ook nog niet los een jaar geleden :think: en wij hebben de (nep)boom op een stevige kartonnen doos staan :thumbup: dus misschien is dat nog een idee? Zitten de ballen ook meer op ooghoogte, vind ik altijd wel mooi
Wij hebben een nepboom met sneeuw erop, dus een groen met witte boom. En de kleuren die ik erin altijd in doe zijn blauw en zilver, vind ik heel erg mooi! Blauw is ook mijn lievelingskleur! En vanwege de witte sneeuw op de takken, vind ik blauw en zilver er erg mooi bij, een echte wintersfeer geeft dat vind ik
Wij hebben ook een hele echte nepboom met onbreekbare ballen. Dit omdat jaren terug de katten er telkens in klommen en tegenwoordig is het met alle oppaskindjes ook wel heel handig en veilig.
Ik heb roze, wit, zilver, glitters, turquoise en een rode van de Mac. En wat losse dingetjes. ALs het maar hysterisch meisjesachtig is. Met een neppe boom trouwens…
Wij hebben zilver, zwart, goud en iets wat tussen goud en zilver in zit. Met een echte boom.
De kinderen komen er niet aan. Nu niet ( 7 en 11 daar mag je toch wel wat van verwachten ) en vroeger ook niet. Ze waren vol ontzag van al die mooie glinsterende dingen.
Ik heb zoals MamaMarije het noemt een “hoerenboom.” :mrgreen:
Met witte en gekleurde lampjes.
Alle kleurtjes maar geen “saaie” ballen, alles met glittertjes, plaatjes en dingetjes. (kom net van de intratuin en heb 2 vogeltjes die roze geruit zijn gehaald en een koekiemonster op een slee voor in de boom en een kerststal die niet geheel compleet was maar kreeg een berg korting dus helemaal blij! :inlove: )
Een echte nepperd en die heb ik al een tijdje, stond ook altijd op mijn zolderkamertje toen ik nog bij mijn ouders woonde. :mrgreen:
Tis wel een kleintje, 1.50 en er komt elk jaar wat bij … Maar manlief wil geen grotere :naughty:
Tis wel een kleintje, 1.50 en er komt elk jaar wat bij … Maar manlief wil geen grotere :naughty:
:hug: opzich moet je daar wel blij om zijn (tenzij je een heel hoog plafond hebt :wink:) hier is het een beetje uit de hand gelopen ik heb nu een boom waar met moeite nog een piek op past :lol: en dan staat hij dus klem tussen grond en plafond :oops:
:hug: opzich moet je daar wel blij om zijn (tenzij je een heel hoog plafond hebt :wink:) hier is het een beetje uit de hand gelopen ik heb nu een boom waar met moeite nog een piek op past :lol: en dan staat hij dus klem tussen grond en plafond :oops:
haha, dat wil je inderdaad ook niet... Maar 1.85 zag ik toevallig vandaag, en dat vind ik wel een mooi formaatje :wink: