Wat voor kleur in de kerstboom?

@Tierrr wrote:

@Sennapen wrote:
@Tierrr wrote:
Moet trouwens uberhaupt nog even bedenken hoe een kerstboom te combineren valt met mijn 1 dan 1 jarige monstertje… :roll: :mrgreen:

Duidelijk zijn dat ie er niet aan mag komen :wink: en hij zal het blijven proberen , maar gewoon volhouden net als met andere dingen waar ze niet aan mogen komen :slight_smile:

Ik geloof dat ik dan niet rustig zit, want áls ie hem dan toch een keer omver trekt… overal naalden, kapotte ballen… :roll:

Hebben jullie een echte boom??

Wij hebben hier altijd een echte boom gehad, ook in de rollende, tijgerende, net lopende kinder periode en dan ook nog met echt glazen ballen erin ook nog.

Enige ballen die hier tot nog toe gesneuveld zijn zijn er door de katten uitgelopen (de kat die we nu nog hebben heeft geen staart meer, dus ook geen balvalgevaar meer 8) ) of bij het ophangen per ongeluk gevallen.

Het is even wat meer opletten en afentoe even in de box parkeren, maar uiteindelijk was de grootste interesse na een dag of wat wel over hoor.

Wij hebben een hele mooie nepperd, niet van echt te onderscheiden en vorig jaar hadden wij blauwe ballen omdat we een zoon kregen.

Die zullen dit jaar ook wel weer de boom in gaan.

@Tierrr wrote:

@Sennapen wrote:
@Tierrr wrote:
Moet trouwens uberhaupt nog even bedenken hoe een kerstboom te combineren valt met mijn 1 dan 1 jarige monstertje… :roll: :mrgreen:

Duidelijk zijn dat ie er niet aan mag komen :wink: en hij zal het blijven proberen , maar gewoon volhouden net als met andere dingen waar ze niet aan mogen komen :slight_smile:

Ik geloof dat ik dan niet rustig zit, want áls ie hem dan toch een keer omver trekt… overal naalden, kapotte ballen… :roll:

Hebben jullie een echte boom??

wij hadden 10 jaar geleden een neppe boom met glazen ballen en toen besloot de kat erin te klimmen en ben ik overgestapt op onbreekbare ballen 8)

met de kinderen heb ik eigenlijk nooit last gehad met de kerstboom

Marijne kon er ademloos naar kijken (was toen 10-11 maanden) maar bleef er verder van af.

Nu zitten we inmiddels in de uitprobeer fase en maak ik me eerlijk gezegd meer zorgen.

Maar ja ze liep ook nog niet los een jaar geleden :think: en wij hebben de (nep)boom op een stevige kartonnen doos staan :thumbup: dus misschien is dat nog een idee? Zitten de ballen ook meer op ooghoogte, vind ik altijd wel mooi :wink:

Hier hebben we een paarse, zilver en witte ballen. Maar denk dat dit jaar ook roze ballen erin komen :lol:

Maar gewoon doen, wat je zelf leuk vind, hij staat toch maar een maandje.

Goed idee van de doos onder de kerstboom, hier denk ik namelijk dat iemand er continue aan gaat zitten.

Wij hebben een nepboom met sneeuw erop, dus een groen met witte boom. En de kleuren die ik erin altijd in doe zijn blauw en zilver, vind ik heel erg mooi! Blauw is ook mijn lievelingskleur! En vanwege de witte sneeuw op de takken, vind ik blauw en zilver er erg mooi bij, een echte wintersfeer geeft dat vind ik :smiley:

Wij hebben ook een hele echte nepboom met onbreekbare ballen. Dit omdat jaren terug de katten er telkens in klommen en tegenwoordig is het met alle oppaskindjes ook wel heel handig en veilig.

Onze ballen zijn trouwens zilver, zwart en wit.

wij hebben bordeaurode ballen en paarse ballen…

Zilver - ijzer - wit - glas - paars

Bovenstaand allemaal in verschillende nuances. Ik vind het mooi dus waarom niet. Het glinstert altijd wel lekker.

Ik heb roze, wit, zilver, glitters, turquoise en een rode van de Mac. En wat losse dingetjes. ALs het maar hysterisch meisjesachtig is. Met een neppe boom trouwens…

Wij hebben zilver, zwart, goud en iets wat tussen goud en zilver in zit. Met een echte boom.

De kinderen komen er niet aan. Nu niet ( 7 en 11 daar mag je toch wel wat van verwachten :wink: ) en vroeger ook niet. Ze waren vol ontzag van al die mooie glinsterende dingen.

Hier hangt er vanalles in.

kerstballen in verschillende kleuren, wel in 1 pakket bijelkaar gekocht dus het vloekt niet verschrikkelijk.

De gouden kralenketting doet dat overgens wel en de vogels en bloemen enzo ook.

Eigenlijk is onze boom altijd zo lelijk dat ie leuk is.

Wij hadden samen altijd als tradtitie dat de kinderen ieder jaar iets uit mchten zoeken voor in de boom.

Met als idee dat we dan over zoveel jaar een hele persoonlijke boom zouden hebben.

Ja met zo´n idee houd je het niet neutraal.

Wij hebben paars en goud aan versieringen in de boom.

Hier zilver met donkerblauw

En dat heeft best een kerstige uitstraling

Ik zie dus ook geen probleem in een roze/zilvere boom

Brons-goud-vanille

Maar ook houten dingen, zelfgemaakte kerstbal van Naatje en de disneyballen :mrgreen:

hier is het een rood tafereel…in een neppe boom ivm alergie ik ben heel erg van de rood en dat heb ik dus ook al zolang ik op mij zelf woon!!

Ik heb zoals MamaMarije het noemt een “hoerenboom.” :mrgreen:

Met witte en gekleurde lampjes.

Alle kleurtjes maar geen “saaie” ballen, alles met glittertjes, plaatjes en dingetjes. (kom net van de intratuin en heb 2 vogeltjes die roze geruit zijn gehaald en een koekiemonster op een slee voor in de boom en een kerststal die niet geheel compleet was maar kreeg een berg korting dus helemaal blij! :inlove: )

Een echte nepperd en die heb ik al een tijdje, stond ook altijd op mijn zolderkamertje toen ik nog bij mijn ouders woonde. :mrgreen:

Tis wel een kleintje, 1.50 en er komt elk jaar wat bij … Maar manlief wil geen grotere :naughty:

I love kerst!

zilver ,donkergrijs en lichtblauwig/turquoise en dan van alle kleuren ballen met glitters en effe ballen.

verder altijd witte lampjes

nu al voor het 6de jaar. mar volgend jaar heb ik eindelijk geld voor een andere kleur dit jaar moet ik het er nog even mee doen.

Tis ook wel mooi maar wel een beetje op uitgekeken.

Heb wel vorig jaar een zwarte nepboom gekocht ipv de echte die ik altijd had.

Dus een beetje verandering is er al.

@SuusyQ wrote:

Tis wel een kleintje, 1.50 en er komt elk jaar wat bij … Maar manlief wil geen grotere :naughty:

:hug: opzich moet je daar wel blij om zijn (tenzij je een heel hoog plafond hebt :wink:) hier is het een beetje uit de hand gelopen ik heb nu een boom waar met moeite nog een piek op past :lol: en dan staat hij dus klem tussen grond en plafond :oops:

@Angel & Luna wrote:

@SuusyQ wrote:

:hug: opzich moet je daar wel blij om zijn (tenzij je een heel hoog plafond hebt :wink:) hier is het een beetje uit de hand gelopen ik heb nu een boom waar met moeite nog een piek op past :lol: en dan staat hij dus klem tussen grond en plafond :oops:

haha, dat wil je inderdaad ook niet... Maar 1.85 zag ik toevallig vandaag, en dat vind ik wel een mooi formaatje :wink: