Wat voor kleur in de kerstboom?

Wat voor kleur heb je in de kerstboom of versieringen?

Wij hebben eigenlijk altijd goud, bruin en brons-kleuren in de kerstboom. Op zich staat dat het mooiste bij de rest van onze inrichting. We hebben licht teakhouten meubelen en een donkerbruine bank. Maar ik ben er eigenlijk een beetje op uitgekeken. Dus ik was wel benieuwd wat voor kleuren jullie hebben?

Ik zit er over te denken om dit jaar zilver te doen, maar staat dat wel bij de rest van het huis? En we hebben nu als accentkleur donkerroze in de woonkamer. Zou een kerstboom in zilver en hier en daar wat roze leuk zijn? Of vinden jullie dat geen kerstkleur?

Roze :mrgreen: .

We hadden altijd goud en wit. Vorig jaar wilde ik voor de meiden een klein boompje met roze spul erin, maar toen hadden ze bij de HEMA zóveel leuke dingen dat het niet in een klein boompje zou passen. Dus hebben we de grote boom maar roze opgetuigd. We hebben er nu al zin in om 'm weer op te zetten.

Alle kleuren die je maar kunt bedenken. Onze boom hangt namelijk altijd vol met knutsels van zoonlief, en ik heb hem twee jaar terug ook inspraak gegeven toen we nieuwe versiersels gingen kopen, wat natuurlijk resulteerde in rode hertjes en blauwe vogeltjes. Qua kerstboom zeg ik: hoe meer kitsch, hoe beter :mrgreen:

Wij hebben rood, rood met goud en goud. En dan niet alleen egale ballen, maar ook glittertjes op de ballen. :smiley:

En roze en zilver is juist leuk! :thumbup: Doe gewoon gek joh! Allen kan toch met kerst en als je het zelf maar leuk vind.

wij hebben een bonte kermis :smiley:

Wij hebben over het algemeen wit met een beetje zilver en een heel klein beetje rood. En ook veel stoffen dingen er in :inlove:

ik sluit me aan bij marlous vip, mijn huis is kerst, maar wel vanaf de 18e ofzo met een stel dat behoorlijk prikkelgevoelig is.

In de boom hangt vanalles, ik begon ooit met roze, rood, paars, er zijn ook ouderwetse zilveren ballen en vogeltjes van mijn oma bijgekomen, maar ook houten dingen, zelfgemaakte vilten en nu ben ik aan het haken :smiley:

Of het bij de rst van mn interieur past boeit me eigenlijk echt niet!

alle kleuren :lol:

geen idee of er dit jaar een boom komt eigenlijk ik ben er niet de dagen voor kerst en met kerst en of manlief eraan denkt om dat met de kinderen te gaan doen :think: :roll:

Wij moeten het nog gaan kopen…maar ik denk dat het in ieder geval een combinatie met wit wordt. Vind ik zelf altijd zo mooi. :slight_smile:

Op zich hoeft het niet precies bij de rest van het huis te passen. We hebben nu ook geen showroom. :slight_smile:

Maar een rode boom terwijl je voor de rest roze accessoires hebt, vind ik dan niet zo mooi bij elkaar staan.

Wij hebben ook licht teak meubels en een donkerbruine bank, met accent kleur rood.

Boom is al een aantal kleuren geweest: rood / bruin, zilver/rood, goud/rood, groen/zilver (dat was niks :shifty: vééél te donker).

Ik heb dus best wel wat spullen bovenstaan :oops: maar heb een man die dol is op kerst. Gelukkig houdt hij het wel bij een boom…en stoelhoezen in de vorm van kerstmutsen :smiley: .

Vorig jaar hadden we oud-engels, dus rood/bruin/groen geruit en ik denk dat dat dit jaar weer wordt.

In jouw geval zou ik voor een zilver/rood/roze boom gaan :thumbup:

Onze boom was afgelopen jaar paars-zwart-zilver. :inlove:

Dit jaar zal dat waarschijnlijk wederom de hoofdmoot blijven, maar ik wil wel met meer kleur gaan werken, omdat onze accessoires in huis nu ook wat bonter/vrolijker gekleurd zijn. :slight_smile:

Wij hebben turquoise, gecombineerd met zilver, ivm de rest van de inrichting… Ook niet echt een kerstkleur, wel mooi!

Maar goud, bruin en brons-kleuren klinkt ook goed, zou ik ook wel willen, eens een keer wat anders is ook wel eens leuk. Vind een hele nieuwe ballenaanschaf alleen zo’n gedoe. Moet je erop uit, kost toch wel weer aardig wat geld… en je moet het vervolgens ook weer ergens laten… :roll:

Maar zilver en roze vind ik prima klinken hoor! :thumbup:

Moet trouwens uberhaupt nog even bedenken hoe een kerstboom te combineren valt met mijn 1 dan 1 jarige monstertje… :roll: :mrgreen:

@Tierrr wrote:

Moet trouwens uberhaupt nog even bedenken hoe een kerstboom te combineren valt met mijn 1 dan 1 jarige monstertje… :roll: :mrgreen:

Duidelijk zijn dat ie er niet aan mag komen :wink: en hij zal het blijven proberen , maar gewoon volhouden net als met andere dingen waar ze niet aan mogen komen :slight_smile:

niks anders dan wit/zilver/glas.

Oh, ik lieg… de 1e kerst van 1 van de kinderen hangt er 1 blauwe bal in :lol: .

De kids hebben nog een mini kunstkerstboom waar ze rood met wit spul in mogen hangen. Hebben ze zelf uitgekozen die kleuren en gelukkig was het niet ‘hoerenboom’ materiaal :mrgreen: .

Iedereen lacht altijd om mijn boom. Er zitten heel veel verschillende dingen in, bijna geen 2 dezelfde ballen. En vooral rood. Maar ik vind dat gewoon een mooie kleur. Ik heb gisteren nog rode schoenen gekocht en ga ook altijd bont gekleed :lol:

hier hangen er trouwens zelfs de kerstballen van de c1000 in :slight_smile: haha

@knipoogje1983 wrote:

hier hangen er trouwens zelfs de kerstballen van de c1000 in :slight_smile: haha

oh echt niet dat ik dat in de boom hang :oops:

Die hangen bij de kinderen op de kamer in de kerstperiode… wij hebben toen een hele lading van de eigenaar van de C1000 hier gekregen.

Bij de oudste aan zijn schuine raam en bij de 2e en 3e op hun kamer hang ik wat op onder de halfhoogslaper van de 2e.

Daaronder is een zit plekje en dan dus versierd met kerstballen :thumbup: .

@Sennapen wrote:

@Tierrr wrote:

Duidelijk zijn dat ie er niet aan mag komen :wink: en hij zal het blijven proberen , maar gewoon volhouden net als met andere dingen waar ze niet aan mogen komen :slight_smile:

Ik geloof dat ik dan niet rustig zit, want áls ie hem dan toch een keer omver trekt… overal naalden, kapotte ballen… :roll:

Hebben jullie een echte boom??