wat vinden jullie van 'Sabine' ?

Hoi,



We zijn op zoek naar een naam voor onze dochter of zoon.

Voor een zoon hadden we direct een naam klaar (toeval? :wink: )

We hebben nog even, maar we komen niet uit de meisjesnaam. Nu vinden we allebei de naam Sabine leuk, maar ik twijfel…ik vind het een tikkie ordinair. Alsof het een naam is, die je 's nachts op de TV voorbij hoort komen, met er achteraan ‘sms me…06-…’

Snappie? :lol:

We zoeken juist een normale Hollandse naam, niet te lief, lekker vlot.



Hoe kijken jullie tegen de naam Sabine aan?



groetjes Nienke

Ik vind het een leuke naam hoor!

tis niet mijn smaak…laat ik het zo zeggen :wink: :mrgreen:

Ik vind dat een hele leuke naam!

Sabien vind ik ook leuk.

Die hebben hier wel op het lijstje gestaan maar wij beginnen beidde met een S dus dat werd hem niet.

hahahaha.



Maar ik vind Sabine wel een leuke naam hoor.

Sabrina vind ik ook mooi :inlove:

Ik vind Sabine gewoon een doodnormale naam…niet ordinair oid…

Het is niet mijn ding, maar als ik jullie "eisenlijstje :wink: " erbij leg denk ik: goeie match! (en niet ordinair!)

@Affie wrote:

Het is niet mijn ding, maar als ik jullie "eisenlijstje :wink: " erbij leg denk ik: goeie match! (en niet ordinair!)


Ware het niet dat Sabine een franse naam is en ze een hollandse willen :angel:



Maar het is absoluut een hele mooie naam, niets ordinairs aan hoor :-*

Oh, haha dat wist ik dus niet. Zal ook eens opzoeken wat het betekent. Niet dat het doorslaggevend is, maar toch leuk om te weten. Moet zo omschakelen, omdat ik al lang ‘Bente’ in mijn hoofd heb.



Nienke

Ik zou personlijk meer naar Sabrine gaan, Sabine lijkt mij helemaal niet ordinair hoor :think:

Ik vind Sabine een leuke naam!

(vind benthe nog leuker haha staat hier ook op het lijstje!:D)



Maar ik zou niet kijken naar die 06 namen. Dan kan Kimberley, Mandy, Lola, Nina weet ik veel wat niet meer. :eh: :mrgreen:

Vind het zeker geen ordinaire naam hoor! Alleen persoonlijk heb ik er niets mee, zat een meisje bij me in de klas vroeger die Sabine heette en die leek op een paard :oops: :lol: Maar goed, dat is altijd zo persoonlijk, iedereen heeft bij sommige namen wel een bepaalde associatie met iets of iemand.

Mijn man kwam gister aanzetten met de naam Samantha…nou dat vind ik nou een ordinaire naam… :silenced: (sorry voor degenen met een dochter die toevallig zo heet)

leuke naam, maar bij twijfel niet doen denk ik dan zou vervelend zijn als je dat gevoel blijft houden. of even loslaten als je het kan en kijken wat er op je afkom. succes

zag ook eens bij die ranzige advertenties in de telegraaf staan bel ervaren Janneke voor hete sex dussssssssssssss. :mrgreen:

Ik vind 'm leuk :thumbup:



Smaken verschillen, ik hou weer niet van de popi superkorte top 25 namen, zal geen voorbeelden noemen. [/spoiler]

Ik vind Sabine ook een leuke naam!

leuke naam niks mis mee :thumbup:

Mijn nichtje heet Sabien. Moest er even aan wennen maar vind het echt leuk. Sabine is ook :thumbup:

Geen rare associaties mee hoor, leuke Hollandse naam volgens mij!

Leuke naam!

Nou nog een jongensnaam voor mij… :wink: