Wat vind jij de leukste....

…reclamefolder?!!



Ik haat eigenlijk reclamefolders. Iedere dag ligt hier een dik pak op de deurmat en als het even kan 3 keer op een dag zo’n stapel. Ik wil ok eigenlijk een sticker op mijn bus, maar mijn man niet.



Maar als ik dan het kruidvat krantje zie, heb ik toch zin om te kijken. En ik haal er eigenlijk nooit wat, maar toch vind ik het krantje altijd leuk!!!

Hier een sticker dubbel NEE :mrgreen:



Het scheeld me een berg oud papier.

En de kruidvat folder kijk ik online :mrgreen:

Net zoals gamma,praxis enzo.

@prinsjeJason wrote:

Hier een sticker dubbel NEE :mrgreen:



Het scheeld me een berg oud papier.

En de kruidvat folder kijk ik online :mrgreen:

Net zoals gamma,praxis enzo.




Jaaaaaaa, dat kan natuurlijk ook!! Hmmmmm, dat ga ik eens tegen mijn man zeggen. Hij als echte klusser wilt dus de bouwmarkt krantjes niet missen!!

de blokker is ook wel leuk…



maar eigenlijk duik ik altijd snel in die computerreklames…in de hoop dat er een keer een goede aanbieding is op een laptop…maar goed dat is valse hoop… :roll:





:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ik vind de blokker folder altijd leuk om te zien…

Blokker kijk ik ook online :mrgreen:

hema :inlove:





iedereen zegt altijd dat ik maar een sticker op de deur moet doen, maar ik vind folders eigenlijk heel leuk :inlove: :oops:

Ik vind ook die van de kruidvat,hema,blokker en Xenos!! erg leuk om door te bladeren :mrgreen: Gewoon om te kijken of ze leuke dingetjes hebben.

EN die van de kruidvat voor de aanbiedingen, aangezien ik altijd naar de kruidvat ga.



Rest van de folders mag van mij wel weg :mrgreen:

De dikke van de Kruitv*t… Die pluis ik altijd helemaal uit…

Ook krijgen we hier de REAL, da’s een duitse winkel, ook érg leuk…



Het eerste wat ik deed toen Willy en ik gingen samenwonen was de NEE/NEE sticker eraf halen :lol:

Kruitvat, Blokker, Wibra (soms) en de Xenos.



Als die blaadjes met telefoons en platte tv’s zijn niet aan mij besteed.

Ja, de hema en blokker enzo zijn ook superleuk!!



Nu staat er in de kruidfolder een leuke theedoos in 3 kleuren!! Wit, blauw of roze met leuke bloempjes :inlove: :inlove:

Mijn man wil ook het liefst een Nee/ Nee sticker op de deur, maar ik vind die folders veel te leuk :mrgreen: Kruidvat, Trekpleister, Wibra, Zeeman, V&D (is vaak lekker dik), enz. Hema lees ik online want die krijgen we niet :?

HEMA!!! Die trek ik er meteen tussen uit.

@Tirsa wrote:

HEMA!!! Die trek ik er meteen tussen uit.


Ik bewaar hem juist altijd voor het laatst :lol:

En de vomar en deka krantjes :thumbup: kan ik weer een boodschappenlijstje maken :angel:

En de Xenos vind ik idd ook leuk of de v&d…

Ik vind alle krantjes leuk…

weetje wat ik zou willen NEE voor de dagbladen en JA voor de volders.

maar die bestaat volgensmij niet.

ik vind alle reclame volders wel leuk de leukste vind ik: blokker, exenos, zeeman en kruidvat.

Bijna alle… Behalve telefoonfoldertjes… daar kan ik niets mee…



Hema staat toch wel met stip op 1…

Bij mij is de kruidvatfolder favoriet de rest mogen ze van mijn part wel houden.

Kruidvat, Etos en Blokker. Hema krijgen we helaas niet.



Meestal sorteer ik de reclamefolders van niet leuk tot heel leuk, zodat ik de leukste als laatste kan doornemen :mrgreen: .

Vind kruidvat idd ook wel luek.

Maar moet zeggen dat ik ook veelal online kijk,ook wel zo makkelijk.