Wat vind jij de leukste....

Ik bekijk alleen de Hemafolder en de kruidvatfolder…

Kruidvat en de hema bewaar ik tot het laatst zodat ik die lekker op mijn gemak door kan bladeren :mrgreen:

De computer winkels en tefeloon winkels sla ik over, net als die goedkope bankstellen folder waarvan er atlijd 2 tot 3 bij zitten :shock:

vndt de meeste wel leuk



zoals: hema,xenos, kruidvat,blokker,marskramer



en altijd staan er wel dingen in die ik graag wil kopen :oops:

Kruidvat!



Dat is ook zo’n beetje de enige folder die ik echt kijk. Soms de zeeman nog… En c1000 en de appie, maar da’s niet voor de “leuk” maar om te weten wat de aanbiedingen zijn :lol:

Hema, etos, kruidvat, trekpleister, bruna… Die vind ik het leukst, maar ik blader ze eigenlijk allemaal wel door!

Hihi, ben ik toch niet de enige ‘gek’ :wink: die de reclamefolders leuk vindt.



Favoriet zijn hier: Kruidvat, Hema, Trekpleister, Xenos, Lidl en AH.

Ook hier een foldergek hoor.



Heerlijk op de bak met een koppie thee de folders doorspitten.



Liefs Nathalie

inderdaad kruidvat en trekpleister… en dan natuurlijk het dikke intertoys boek(deel 1 is nu binnen :P) hema en blokker kijk ik ook meestal wel ff door… en lidl inderdaad…

Jaa die kan ik dus echt niet missen en vraag ik aan mijn ma :mrgreen:

Het dikke sintboek van intertoys en bart smit :mrgreen:



Vroeger deed ik altijd aankruisen wat ik zou willen hebben :lol:

Nu doe ik dat voor de kids :oops: kijken wat ik leuk vind en dan aankruisen :mrgreen:

@prinsjeJason wrote:

Hier een sticker dubbel NEE :mrgreen:



Het scheeld me een berg oud papier.

En de kruidvat folder kijk ik online :mrgreen:

Net zoals gamma,praxis enzo.




ik heb die sticker ook

aangezien de krantjes man het altijd zo leuk vond om 4 dezelfde pakketten bij mij naar binnen te werpen :think:

Ik had jarenlang een NEE NEE sticker maar heb 'm sinds kort verwijderd.

Ik vind het toch wel heel erg leuk, die folders doorbladeren. Ook al gooi ik 9 van de 10 folders gelijk weg.

Vandaag kreeg ik bijv. de Hunkemollerfolder en dan ben ik toch altijd benieuwd naar de nieuwe setjes en aanbiedingen.

Hier ook een echte foldergek hoor!!

Hema, kruidvat, bristol, Wibra, Henk ten Hoor, het maakt me allemaal niks uit. De aanbiedingen van de C1000 kijk ik altijd online, maar de rest moet ik toch echt rustig met een kop koffie of thee op de bank gaan bekijken. :mrgreen:



Hier kregen we ook vaak de overgbleven folders of kranten in de bus. Tja, we zijn het laatste huis en als je je spul dan kwijt moet, waarom dan niet gewoon in de laatste brievenbus he. :evil: Heb een paar keer gebeld met het telefoonnummer wat in de krant vermeld staat als je bv geen krant krijgt ofzo en sindsdien gaat het goed.

Oud papier wordt netjes verzameld en dat wordt 1x in de maand opgehaald.

kruidvat :thumbup:

Vind folders leuk, vooral die van Ikea, en de Hema!!

@Joepie! wrote:

Ja, de hema en blokker enzo zijn ook superleuk!!



Nu staat er in de kruidfolder een leuke theedoos in 3 kleuren!! Wit, blauw of roze met leuke bloempjes :inlove: :inlove:




:mrgreen: Ik heb er 6 gekocht. Ik bewaar er de stiekjes, speldjes en sieraadjes van Nien in.

Ik was gister dolblij omdat de intertoys boek in de bus lag :smiley:

Leuk om alvast voor jesse zijn verjaardag en sinterklaas een verlanglijstje te maken.

Vind verder wel een heleboel folders leuk, kruidvat, hema, trekpleister, blokker, novy maar gebeurt maar zelden dat ik werkelijk wat koop wat in de folder staat.

ik vindt wel leuk te krijgen

bij hetlezen knip ik de aanbieding uit en als ik tijd heb doe ik rondje bij de betreffende winkels langs

ik haal de aanbiedingen



als andré en ik de krantje gelezen heb gaan ze regelrecht de oud papier bak in :mrgreen:

GEEN



Ik vind reclamefolders vreselijk 8) en dan heb ik het niet alleen over de bulten oud papier waar je mee blijft zitten.



Dus ook hier een NEE/NEE sticker.



Altijd al een hekel aan gehad :shifty: