Wat vind je het mooist aan jezelf?

Gewoon nieuwsgierig: wat vind je het mooist aan jezelf? Even schaamteloos opscheppen! Wie durft?

Foto’s zijn natuurlijk welkom! :lol:

Ik zal zelf even de aftrap geven:

Mijn figuur in het algemeen. Het is fan-tas-tisch :mrgreen: goed in verhouding allemaal.

op dit moment mijn dikke buik



na de bevalling mioet ik even heeeeel diep na denken wat ik het mooiste vind :oops:

@kimmetje23 wrote:

na de bevalling mioet ik even heeeeel diep na denken wat ik het mooiste vind :oops:


Ehm… je baby? :lol:

mijn ogen, en dat is ook het eerste wat me in iemand anders aantrekt!

@S@nne wrote:

@kimmetje23 wrote:
na de bevalling mioet ik even heeeeel diep na denken wat ik het mooiste vind :oops:


Ehm… je baby? :lol:




hahaha dat zonder meer, alleen is ze dan geen “deel” van mijn lichaam meer :wink:

Mijn kleine oren haha!

De meeste mensen zeggen dat hun ogen het mooiste zijn. Ik vind die van mij ook wel mooi :wink:



En mijn karakter, haha :angel: :think:

@Affie wrote:

Mijn kleine oren haha!


Idem :mrgreen: (Ik heb serieus kleine oren hoor… dat verzin ik niet opeens 8))

Mijn handen.

@Suuzeke wrote:

@Affie wrote:
Mijn kleine oren haha!


Idem :mrgreen: (Ik heb serieus kleine oren hoor… dat verzin ik niet opeens 8))




Wat hebben wij toch… altijd alles (bijna) hetzelfde! 8) :mrgreen:

Moet nu zeggen dat ik eindelijk eens tevreden ben met mezelf en mn lichaam…

Nou ik ben tevreden nu met mn figuur. Ben in totaal 12 kilo afgevallen. De borsten mogen wel wat steviger worden maar alla daar kan ik mee leven.

op de 1 of andere manier ben ik eigenlijk helemaal niet “knap”, ben klein, dik, moeilijke huid, ik loens, heb flubber haar en lubberkont en als je me ziet op een dag met pms na een slapeloze nacht…nou loop dan maar een blokje om :oops: :lol:



maar toch…ik heb nog steeds altijd sjans, krijg heel veel geregeld door mn babbel en mn uitstraling…



dus er zal wel IETS mooi aan me zijn :inlove:





maar wat :roll: :think: :mrgreen:

Mijn ogen, en mijn sportief schouders

Ik wás altijd tevreden over mijn figuur.

Alles was strak, buik was plat, borstjes stonden rechtop…



En nu :shock:

Ben nog 7 kilo zwaarder als vóór Robin, en oke, weeg nu 57 kilo en dat is nog steeds niet echt mega veel ofzo.

Maar ben best aan de kleine kant (1.66).

Ik ben niet dik, maar ben gewoon slapper, en er hangt meer, en ik zie meer bobbeltjes enzo…

En als ik mijn broek dicht heb, hangt er wat overheen.



Dus helaas, mijn lichaam is niet meer mijn trots. :cry:



Dan mijn ogen maar, die zijn nogal blauw.

En manlief vind dat ik kleine schattige oortjes (sorry :angel: ) heb.



Mag ik ook zeggen wat ik lelijk vind?



Afgezien van mijn lijf, mijn neus en voortanden.



Ik heb een mega wipneus, ookwel ski-schans genoemd door niet nader te noemen, vervelende personen… :twisted:

(Alhoewel manlief mijn neus te schattig vind :sick: )

En 1 voortand staat verder naar voren dan de rest, terwijl ik vroeger een keurig recht gebit had.

Mijn verstandskiezen hebben druk uitgeoefend, met dus 1 tand die is gaan schuiven als resultaat.

Beetje raar misschien, maar ik vind het bovenste deel van mijn onderarmen heel mooi. Ook zo lekker zacht enzo :angel:

Mijn haren… :inlove:

Mijn uitstraling.

@faizaa wrote:

Mijn haren… :inlove:




Absoluut, de mijne ook :inlove:

Sinds een tijdje laat ik het weer groeien, en heb ik super mooi dik, en krullend haar!!

Waar ik eindelijk -na vele jaren- super trots op ben, en super mooi vind …



Als ik het niet vergeet, laat ik morgen foto zien 8)