Wat vind je het mooist aan jezelf?

mijn nageltjes :mrgreen:



vooral nu ik er sinds 4 maanden ook echt vanaf kan blijven :inlove:

Mijn benen! 8)

Altijd slank en mooi van vorm,of ik mijn ‘‘dikke’’ dunne of zwangere tijd heb…die benen blijven prachtig…heb ik van mijn mama die heeft nu op haar 55e nog steeds benen ala tina turner :thumbup:

Mijn ogen, lippen en borsten…

Mijn ogen en lippen :mrgreen:

Mijn uitstraling, en aan de rest van mijn lijf daar gaan we volgend jaar wat aan laten doen dmv een operatie.

Weinig :mrgreen: maar mn ogen vind ik wel mooi,die zijn blauw/grijs

en nu ook mn haren,die heb ik net geverfd(is nu iets van rood). :mrgreen:

mijn ogen en mijn lippen

mijn handen en mijn haar :shifty:

Mijn haren en mijn karakter :oops:





Ik ben best heel lief…

Mijn karakter en mijn ogen!

Ik heb ook wel mooie grote bruine ogen :inlove:

Ik vind mezelf niet lelijk, ook al ben ik na 2 zwangerschappen niet meer zo slank als ik altijd was, en zijn mijn borsten mega groot geworden!



Op het moment > 39 weken zwanger vind ik mezelf niet meer mooi, heel pafferig (maarja wederom alweer 24 kilo aangekomen)



Ben wel blij met mijn huid, redelijk gaaf, mond neus en oren, allemaal normaal in proporties. Mijn voeten vind ik wel mooi.

Ik krijg vaak wel complimenten dat men mijn haar altijd zo leuk vind zitten (vriendinnen/collega’s etc) vind dat zelf niet echt!



Mijn tanden waren niet mooi recht, maar daar heb ik wat aan laten aanpassen. Mijn ene voortand stond veel verder naar voren dan de andere, dus die heeft de tandarts heel simpel afgeslepen en met een witte vulling o.i.d. weer opgevuld, zodat ze nu redelijk naast elkaar staan!



Verder gaat er volgend jaar nog gesneden worden aan mijn (.)(.), die worden een paar cups kleiner gemaakt!



Dan zal ik wel weer “dik” tevreden zijn denk ik, hahahaha

lekker lang (1.85) :smiley:

Wat goed om te lezen dat iedereen wel iets mooi vind aan zichzelf! :thumbup: :smiley:



mag ik nog een keer meedoen? :angel: haha mijn gebit ben ik echt trots op! Rechte, witte tandjes … tandarts likes me! :mrgreen:

De kleur van mijn ogen…Echt felblauw…



En ik vind mijn schouders en decolleté mooi…(nu nog recht staan…)

Mijn lengte(1.83)



Mijn ogen(heb 3 verschillende kleuren) waarvan de basis kleur groen is en in 1 oog een grote bruine vlek en in het andere oog een blauwe vlek…



Mijn figuur(al was ik daar vorig jaar meer tevreden over) ben nog steeds niet ‘dik’ of iets dergelijks, maar heb wel de love handels hahahaha…Maar dat komt later wel weer…



Mijn tanden(recht en wit)



Mijn handen(lange vingers en slank en mooie nagels)

Ik ben tevreden met mijn ogen, die zijn mooi blauw van kleur.

En mijn bovenlijf is mooi in verhouding.

Mijn buik is plat ondanks 2 zwangerschappen.

Mijn haren zijn mooi vol en dik.

mijn handen zijn klein maar fijn.

En omdat ik altijd vrolijk ben, heb ik meestal kuiltjes bij het lachen, ben zelfs blij met mijn lachrimpeltjes.

Op het moment vind ik mijn buik het mooiste :inlove: Haha, dat zal over een maand of 3 niet meer zo zijn vrees ik…



Verder ben ik erg tevreden over mijn mond en mijn ogen (groen). En decolleté ook wel redelijk.

Ogen, billen en benen, daar ben ik trots op! :smiley: