Wat verschrikkelijk - Kinderleed

ik lees net dat een 7 jarig jongetje uit italië is verscheurd door de pitbulls van zijn ouders, toen hij deze eten ging geven :?

ouders vonden na uren zoeken de verscheurde jongen, de honden hadden sommige delen zelfs al ingegraven :shock:

echt hoe kan zoiets gebeuren??

mijn god hoe kan zoeits nou gebeuren zeg :shock:

dan moeten die beesten nou ook niet echt lieverdjes geweest zijn !

Oh :o

:shock: :cry:

Oh wat erg zeg !! :shock:

Uhm… :shock:

@Loessie wrote:

mijn god hoe kan zoeits nou gebeuren zeg :shock:

dan moeten die beesten nou ook niet echt lieverdjes geweest zijn !

er staat bij dat het jongetje ze al vaker eten had gegeven maar dat ze nu agressief hadden gereageerd omdat ze pups hadden…

echt ik vind pitbulls al eng, maar nu nog erger!

OMG :shock: :shock:

Ik heb hier gewoon geen woorden voor… :cry: :cry:

SLIK :shock: :kaars:

Ik las het ook… mijn maag draaide zich 7 keer om… vreselijk… :kaars:

Baknijd :frowning:

Is dé reden waarom Sam niet in de keuken mag komen als ik de hond eten geef.

Afschuwelijk! :kaars:

O,wat vreselijk… :cry: :kaars: :kaars: :kaars:

Ik had dit niet willen lezen eerlijk gezegd. Ik ben er naar van :thumbdown: :thumbdown:

Bedankt voor het plaatsen van het topic in de huiskamer :wall:

“Sommige delen al ingegraven” Denk je nu echt dat mensen dat hier willen lezen ?
:evil:

@Karin2 wrote:

Ik had dit niet willen lezen eerlijk gezegd. Ik ben er naar van :thumbdown: :thumbdown:

Bedankt voor het plaatsen van het topic in de huiskamer :wall:

“Sommige delen al ingegraven” Denk je nu echt dat mensen dat hier willen lezen ?
:evil:

Nou of je het wel of niet wilt lezen.

dan klik je het weg :oops:

Dit staat ook zo op internet… en denk niet dat de TS

er wat mee bedoeld om dit zo neer te zetten.

:think:

Dan klik je het weg ?

Een beetje makkelijk gezegd he, er staat geen waarschuwing in de titel. Dus op het moment dat ik de titel" Wat verschrikkelijk " aanklik, dan heb ik meteen de 2 zinnen eronder ook al gelezen!

Beetje naïeve opmerking als je het mij vraagt.

:shock: WOW echt heftig!!! arm kind! Ik hoop dat die honden inmiddels zijn afgemaakt!

En om eerlijk te zijn,… ik ben het wel ergens eens met Karin2, in de topic titel staat niet wat het is en ik zou net naar bed en dacht even nog iets lezen en heb nu dit in mijn hoofd zitten :? Heb niet het idee dat er nog ander nieuws komt wat dit kan overtreffen in mijn brein!

HK was idd misschien niet de juiste plek,… goed bedoeld dat wel, het was ws om ons kenbaar te maken wat voor gruwelijks er is gebeurd!

Iets wat je op het nieuws hoort op het internet hebt gelezen of in de krant zag,… is uit de media gegrepen :wink:

Maar goed het mag het gruwelijke lot van het jongetje niet onder doen.

:kaars: :kaars: :kaars: :kaars: kereltje!

Ongeacht of het nou wel of niet hier geplaatst moet worden: daar kun je modies een pb voor sturen hoor, die verzetten het zo.

Vind het een beetje vreemd om nu de ts te bekritiseren.

Maargoed, ontopic dus:

Bah wat een afgrijselijk nieuws!

Daar zijn gewoon geen woorden voor. :kaars: :kaars:

Nou ja zeg…

Kijk hoe je reageerd :?

Kan toch ook via de mods ipv de TS gelijk aan te vallen.

En als je geen vreselijke dingen wilt lezen

lees je zoiezo niks hier in dit deel.

Want alles uit de media gegrepen is niet leuk

Ik kom nooit in dit deel van KOK, de TS heeft het in de eerste plaats in de huiskamer gepost en daar heb ik het gelezen. Per ongeluk of niet, ik vind het niet fijn om dit nieuws te moeten lezen. Wat is überhaupt de toegevoegde waarde om zoiets op een kindje op komst forum te posten ?

Pleuntje is ongetwijfeld een heel aardig persoon maar ik hoef het niet eens te zijn met haar topics what so ever.

De honden zaten in een hok en hij is erbij ingekropen. (niet slim)

Maar goed, het is en blijft vreselijk!