Wat te doen?

Ja, dat had ik ook voor mezelf besloten :wink:



Maar hij is net geweest hoor! :thumbup: Wel nu alweer weg, want hij was ziek! (was hem ook aan te zien en te voelen! :oops: wel lief dat ie in elk geval kwam!! Hij hoorde echt in bed! Dik koorts! Maar goed…)

Zit wel snor!! :inlove:

We gaan gewoon kijken hoe het allemaal loopt! Beetje daten, kijken of het blijft klikken… en gezien het leeftijdsverschil (18 jaar) kijken of het wel echt wat kan worden! :thumbup:

hmm ziek… tja…

Maaruh, het klinkt mij alsof hij je nu ff lekker gepaaid heeft door ondanks zijn ziekte toch te komen, zodat ie zeker weet dat jij hem gelooft en hij je het bed in kan krijgen (als dat al niet gelukt is :lol: ).

Dat is en blijft mijn gevoel.

Ik hoop echt dat ik ongelijk krijg, maar ik vertrouw het echt niet.

Hij is volgens mij echt op zoek naar, neem me niet kwalijk, goedgelovige jonge meiden.



Succes ermee, hopeljk is hij het voor je en laat hij jullie straks niet met verdriet zitten

Nee echt niet.

Afgelopen weekend zou hij ook komen, maar kon geen oppas krijgen, en begon toen al last te krijgen van zijn keel.

Hij wou dit keer niet weer afzeggen (zoals afgelopen weekend).



Nee, ik ben bang, dat ik hem echt wel geloof.



Ennuh, het leeftijdsverschil, dat is ook iets, wat hem bezig houdt. Omdat het zo’n groot verschil is.

Hij is echt niet op zoek naar jonge goedgelovige meiden (als ik naar zn netlog keek, ik was de enige van die leeftijd met wie hij contact had, de rest is van zijn leeftijd)…

ok meid, je kunt het zelf het beste weten, want jij hebt hem gesproken uiteindelijk



Nou veel plezier en succes met elkaar leren kennen :smiley:

Anne, ik hoop dat je het bij het rechte eind heb alhoewel ik weinig van geloof :silenced: :silenced:



Ik heb mij al duidelijk gemaakt in een pb-tje, ik denk dat JIJ belangrijker bent en je kleine Sam dan welke vent ook.

EERST zelf gelukkig dan pas met iemand meis :hug: :-*

Ik moet eerlijk zeggen dat ik er helaas ook niets van geloof en helaas weten deze mannen precies welke vrouwen ze beet kunnen nemen.



Hoop voor je dat je niet verder gekwetst word, maar laat je niet bedonderen.

sorry hoor, maar ik begrijp hier eerlijkgezegd helemaal niets van… en die andere dames dan? 5 stuks toch? Is dat een misverstand geweest ( :roll: jaja). Naar mijn idee is dit gewoon een hele foute man en hoewel foute mannen vast best spannend kunnen zijn, levert het je vaak geen geluk op. Je hebt ze namelijk nooit alleen. :naughty:



ik zou er nog maar eens heel goed over nadenken wat je met JJ wilt.



Ik hoop dat je binnenkort een keer een vent treft die 100% voor JOU gaat en niet andersom. Je bent hier te goed voor Anna! Besef dat nou! :pray:



:hug:

hazze

Huh??



En wat zei hij toen je hem confronteerde met die andere vrouwen?

Dit schreef je zelf 4 dagen geleden.











He meiden…



Even een flink flink ego bericht.

Voel me zwaaar niet met vleeswaren smijten en gebruikt



JJ wou dus komen, kon weer eens niet, geen oppas… Sorry, maar schoot me vandaag echt in mn verkeerde keelgat, hoor die ‘smoes’ al de hele week.

Ben dus eens gaan kijken op zijn netlog profiel, in zijn gastboek.



Weetje wat voor berichtjes er staan? Van de afgelopen dagen?


  • Hey kanjer…

    ook ik kom lekker wat in je gastenboek neerkalken.

    Gewoon ff een kus en een knuffel uit Almere.

    Zaterdag kun jij die in het echie van mij krijgen hoor…



    Liefs van Anneke




  • Nou…dat was `t dan? stil hoor!!

    Bye





    Die eerste zegt genoeg lijkt mij… en die tweede, ook van iemand dus die waarschijnlijk niks meer van hem hoort.

    Pfff ik weet het niet meer, weet alleen dat ik me zwaar niet met vleeswaren smijten voel!!

    Hij smsde vanavond dus dat ie geen oppas kon krijgen. Ik terug gesmst… of ie nog online komt, niks geen reactie, net ff gebeld, krijg gelijk voicemail, wat in houdt dat zijn tel. uit staat!! Dus zal die wel bij één of andere meid zitten…



    Ik geloof er niet meer in hoor!!

    Voel me echt ships, misbruikt… niet met vleeswaren smijten! Noem maar op!!







    4 dagen terug voelde je je nog zo en nu ineens weer niet??? :roll:

    Ben ook wel benieuwd wat voor smoes die heeft gehad voor die andere berichtjes allemaal en het niet oppakken van zijn telefoon en geen oppas kunnen krijgen enz enz!!!

    Het zijn mijn woorden maar volgens mij wordt je gewoon belazerd!

    Mocht je toch blind voor hem gaan dan wens ik jullie alle geluk toe!

Meiden, ik weet het… misschien ben ik nu dom bezig… en ik vind het heel moeilijk uitleggen, wat ik voel, wat ik voel bij hem, en dat ik hem echt geloof.

Ik laat het gewoon op zn beloop nu. Af en toe een date met hem, kijken hoe het zich ontwikkeld, voor hetzelfde geld komen we erachter dat het zowieso niks wordt, dan is het ook prima, maar ik kan hem nu niet zo laten gaan zonder het te proberen. Het voelt goed, ik voel me goed bij hem, hij voelt zich goed bij mij. Het is alsof we elkaar al jaren kennen. Het klikt gewoon lekker tot nu toe… dus wil toch gewoon proberen hoe het gaat lopen.

Ik ga nog een keer reageren,en dan vind ik eht best en hoop dat jullie het geluk samen vinden.

Hoe verklaarde hij het bovenstaande dan wast ik gequote heb van je?? Die andere berichtjes??

Kijk, dat kan ik me voorstellen. Ik wil je ook absoluut niet beoordelen.

Maar dan vraag ik me nog steeds af hoe hij reageerde toen je begon over die andere vrouwen. Hoe legde hij dat uit dan?

Vroeg of laat kom je er toch wel achter hoe hij is…je bent al op je hoede nu…

laten we hopen dat je jezelf dan nu ook gaat voorbereiden op die teleurstelling…dat je niet al te verdrietig bent mocht het mislopen…

Enne,ik weet al wat ik had gedaan…ik had een acount aangemaakt als een ander iemand en dan contact met hem gezocht…kun je zelf zien wat hij tegen die andere meiden verteld…(oh,of ben ik nu heel erg)…

Nou ja,nee als ik eerlijk ben was ik niet met hem verder gegaan,maar dat is jouw keuze…hou je ogen en oren open meisje…

Dat ene berichtje;



----

Nou…dat was `t dan? stil hoor!!

Bye

----



was van een vrouw, met wie hij een date zou hebben, maar die hij vergeten was. Zij was daar behoorlijk pissed over. (terwijl ze overigens getrouwd is…)



Die andere:



----

Hey kanjer…

ook ik kom lekker wat in je gastenboek neerkalken.

Gewoon ff een kus en een knuffel uit Almere.

Zaterdag kun jij die in het echie van mij krijgen hoor…



Liefs van Anneke

----



weet ik eigenlijk zo niet meer! :oops:

Geloof dat dat een goeie vriendin van hem was, meer niet…



Maar maakt ook niet uit… ik weet het ook niet hoor!!! Ik zie het allemaal wel…

@Annaatje wrote:

Dat ene berichtje;



----

Nou…dat was `t dan? stil hoor!!

Bye

----



was van een vrouw, met wie hij een date zou hebben, maar die hij vergeten was. Zij was daar behoorlijk pissed over. (terwijl ze overigens getrouwd is…)



Die andere:



----

Hey kanjer…

ook ik kom lekker wat in je gastenboek neerkalken.

Gewoon ff een kus en een knuffel uit Almere.

Zaterdag kun jij die in het echie van mij krijgen hoor…



Liefs van Anneke

----



weet ik eigenlijk zo niet meer! :oops:

Geloof dat dat een goeie vriendin van hem was, meer niet…



Maar maakt ook niet uit… ik weet het ook niet hoor!!! Ik zie het allemaal wel…




Sorry hoor Annaatje maar je wilt de waarheid nu gewoon niet meer weten omdat je verliefd bent. Als hij zomaar een date met een ander vergeet lijkt het me dat ie er genoeg heeft en ik vind het ook nog es onbeschoft om niet op te komen dagen en dat berichtje van die andere vrouw doet er nu niet meer toe… :shock: :think: Meis toch…

Ik snap dat je naar aandacht en liefde hunkert, maar wacht ajb tot je er klaar voor bent en de juiste man op je pad komt.



Ik wil niet lomp overkomen hoor maar vind het zo erg om te lezen dat je je ongeluk tegemoet loopt…