Wat te doen?

@Trying wrote:

Als het je lukt niet te sms’en, zou ik het niet doen! Jij bent voor hem een van de velen, en het zal hem ws een rotzorg zijn of hij contact met je heeft of niet. Sorry dat ik het zo cru stel, het is niet persoonlijk, want je bent een lieve meid! Maar dit is gewoon een eikel!




denk ik ook!

@dena wrote:

Hou ajb de eer aan jezelf en haak zo snel mogelijk (lees:NU) af. Hij probeert je nu alweer in te palmen met zijn mooie praatjes… :roll:



Kom op meid, je verdient veeeeel beter :-




Eens Anna, je gaat er wéér intrappen!! :-

Geloof hem niet Anna, echt hij wil alleen een jong lekker ding, waar hij zo af en toe zijn piep in kan stoppen. Laat je niet gek maken.



Misschien kunnen wij hem eens uit de tent lokken, door te reageren op zijn log. Weet je het gelijk zeker, mocht je erweer bijna ingetrapt zijn.



Liefs Marielle :vlinder:

Niet in zijn mooie praatjes trappen, hij is het niet waard om nog energie in te steken Anne!

Echt niet, stoppen ermee hoor. Jij hebt straks verdriet en meneer loopt gewoon zijn l*l achterna :wall:

Ik zeg 100% terug smsen… Ik zou het niet kunnen verdragen om geen duidelijkheid te krijgen. Ik zou zelfs nog een volkomen normaal smsje terug sturen, wat met hem afspreken en dan hem alles voor de voeten gooien.



Je laat hem hier zeker toch niet mee wegkomen? Dan gaat hij dus gewoon door met zijn eikelige praktijken. Nee nee… Not on my watch zou ik zeggen…

Ik heb in jullie maandtopic gelezen dat je hem toch nog een kans geeft omdat je hem gelooft. Annaatje, ik hoop echt dat je gelijk heb want ik gun het je van harte maar ik heb er een heel naar gevoel bij.

Kijk uit dat je niet nog meer gekwetst word door hem, ok? :-*

Meisje,pas toch op waar je in gelooft…



Die verhalen van die meiden zijn er echt niet voor niets hoor…



Mijn ex ging al vreemd toen Romay 2 maand was,toen ze 1,5 was zijn we uit elkaar gegaan en nog een half jaar later kwam ik er pas achter wat hij uitgespookt had…

Hij vertelde die meiden,dat hij nog wel getrouwd was,maar dat we in scheiding lagen en apart sliepen…

Die meiden geloofden dat,terwijl in werkelijkheid ik van niets wist,we gewoon samen sliepen,geen problemen hadden…zelfs met een 2e kindje bezig waren…



Als mannen sex willen kunnen ze praten als brugman…er zijn zat meiden die ze geloven hoor…

Jij hebt Sam…pas op hoor…hou je ogen en oren goed open en volg je gevoel…wat heb je aan een relatie als je hem niet helemaal durft te vertrouwen???

Ik zou al mijn vriendinnen uitnodigen bij mij thuis en ondertussen met hem dus ook afpsreken dat hij bij jou thuis komt!

En dan die Eikel even goed op zijn plaats zetten!

Zeggen wat die uitvreet en vragen naar het hoe en waarom! Ondertussen heb jij je deur afgesloten zodat hij niet kan vluchten!

Weet zekers dat hij zich ongemakkelijk voelt bij al die joelende meiden!

Dat méén je niet hoop ik :eh: ? Geef je hem ècht nog een kans?! :shock:



Je twijfelt niet voor niets aan deze man Anna…

Als je heeeeeel goed naar je gevoel kijkt nu dan weet je dat hij niet te vertrouwen is. Als je hem nu al betrapt hebt op leugens dan volgen er zeker meer…



Geloof me, ik ken deze typetjes jammergenoeg… :?

Meisje doe het niet. Ik weet liefde maakt blind, en je wil zo graag dat iemand van je houdt. Maar oprechte liefde, elkaar volledig vertrouwen, en stel jezelf nu eens de vraag doe je dat ook bij hem.



Maar goed het is en blijft jouw keuze, jij moet gelukkig met hem worden.



Liefs marielle :vlinder:

Met een start van wantrouwen is het gewoon gedoemd te mislukken jammergenoeg…

:o Anna,



Lieve meid, ik ga je eens even een pb sturen 8)

Vind het wel interessant dat jullie al 2 dagen hier aan het schrijven zijn en anna niets meer gepost heeft…



Of mis ik iets?

Ben er nog wel hoor :wink: maar ben druk… heel druk.

(Zit mezelf weer voorbij te lopen) Maar goed… dat doet er nu niet toe :wink:



Ik weet het niet zo goed meer… wat te doen, mijn gezonde verstand zegt idd het hier bij te laten, maar mijn gevoel wil niet mee.

Ik heb het er ook nog weer met een vriendin van mij over gehad. Zij was vorige week ook bij mij toen ik de eerste date met JJ had.

Hij komt gewoon eerlijk over, echt eerlijk…

Ik heb me echt nog nooit zo gevoeld bij een man, (en geloof me, er zijn er genoeg gepasseerd hier!) Het voelt toch goed! Echt…

Vanavond komt hij hier… (als het goed is… laat ik het toch maar voorzichtig houden…)

En dan hebben we het er nog wel over, vanaf dan ga ik verder kijken.

Meid ik hoop zo dat je weet wat je doet… en dat ik ongelijk heb… :hug:

ik hoop het ook voor je, maar wees voorzichtig en verlies jezelf niet. je hebt ook een kleine…

Ik hoop ook dat ik geen gelijk krijg… Maar mijn ervaring zegt dat dat niet zo is. Jullie start is al zoooo fout… Maar goed, ik zal toch voor je duimen dat jouw vertrouwen niet beschaamd gaat worden…

:-*



Hij komt zo… ben om eerlijk te zijn, op van de zenuwen :shifty: :oops: zweethandjes, misselijk… pff! We zien wel zo! Jullie horen het wel!

Schreeuwt een klein stemmetje in mijn hoofd… zul je zien, dat hij gewoon niet komt straks :silenced:

Nou sterkte dan maar…

@Annaatje wrote:

:-*



Hij komt zo… ben om eerlijk te zijn, op van de zenuwen :shifty: :oops: zweethandjes, misselijk… pff! We zien wel zo! Jullie horen het wel!

Schreeuwt een klein stemmetje in mijn hoofd… zul je zien, dat hij gewoon niet komt straks :silenced:


Als hij niet komt, dan is het in ieder geval duidelijk toch? :eh: :wink: