Wat te doen?

Oke… zoals de meesten misschien wel hebben gelezen, is mijn relatie met mannen nooit zoals het moet :wink:

Neem nu het geval JJ (zie relatie’s) die ik ken van Netlog…



In elk geval, hij heeft nog niks door, krijg net een sms:



----



Hoe is het aan jouw kant? Ben gisteren hele dag in bed geweest. Nu wat beter, god zij dank.



----



Wat zouden jullie doen? Wel terug sms’en? En wat er dan in zetten? Of gewoon niks meer laten horen… en that’s it



Weet het zelf niet goed. Ene kant heb ik heel sterk de neiging toch terug te smsen, want ik wil eigenlijk ook wel weten waarom hij dit doet? Andere kant, heb er waarschijnlijk alleen mezelf maar mee te pakken :think:

ik zou smsen ik zou uitleg willem waarom :oops: :roll:

Ik zou hem confronteren met datgene dat ik gelezen heb en wel zo dat hij gelijk weet dat je geen dom blondje bent die hij om de tuin kan leiden met een of andere rot smoes.



Wat een eikel zeg!

Als het je lukt niet te sms’en, zou ik het niet doen! Jij bent voor hem een van de velen, en het zal hem ws een rotzorg zijn of hij contact met je heeft of niet. Sorry dat ik het zo cru stel, het is niet persoonlijk, want je bent een lieve meid! Maar dit is gewoon een eikel!

Ik zou 'm even bellen. Als je smst dat je op de hoogte bent van z’n praktijken laat 'ie misschien niks meer horen. Nu kan je het even vragen.

Succes. En sterkte! (wat een eikel trouwens zeg)

Ik geloof dat het woord ‘eikel’ al vaker gevallen is :mrgreen:

Nou je hoeft in ieder geval niet aan een boom te hangen om er een te zijn.

Het lijkt me nogal zinloos om er nog meer tijd en energie in te stoppen. En waarom hij het doet laat zich niet moeilijk raden…hij vindt het gewoon lekker, leuk, spannend en ga zo maar door vermoed ik. En ik sluit me aan bij wat Vera zei; het zal hem waarschijnlijk worst wezen wat jij ervan vindt (anders zou hij zich wel anders gedragen). Voor jou 10 anderen. En is het niet op netlog, dan wel via een ander medium.



Niet sms-en dus. Gewoon lekker in zijn sop gaar laten koken.

Het beste zou zijn om niets meer te laten horen denk ik.

Maar als ik bij me zelf zou na gaan. Dan zou ik hem op z’n minst wel ook willen kwetsen :silenced: :oops:

Maar toch beter om het hier bij te laten en lekker met je eigen leven en dat van je zoontje verder te gaan…



succes/sterkte!



:-*

ik zou terug sms’en: “met wie?”

en verder niks meer laten horen daarna :evil:

@Ziet wrote:

ik zou terug sms’en: “met wie?”

en verder niks meer laten horen daarna :evil:




Wilde ik net zeggen !

@Karin2 wrote:

@Ziet wrote:
ik zou terug sms’en: “met wie?”

en verder niks meer laten horen daarna :evil:




Wilde ik net zeggen !




Ben ik het helemaal mee eens!

@Karin2 wrote:

@Ziet wrote:
ik zou terug sms’en: “met wie?”

en verder niks meer laten horen daarna :evil:




Wilde ik net zeggen !




Das idd een goeie!

of je sms-t hem dat je volgende week zaterdag wilt afspreken zo en zo laat daar en daar

en hem dan gewoon laten zitten!

Mm hij belde me net al…



Heel verhaal, even geen puf voor… ga even overdenken wat er waar is en wat er niet waar is :mrgreen:

@Annaatje wrote:

Mm hij belde me net al…



Heel verhaal, even geen puf voor… ga even overdenken wat er waar is en wat er niet waar is :mrgreen:




Denk dat er maar weinig waar zal zijn van zijn verhaaltjes.

Hij is eigenlijk al en ‘pro’ in liegen als ik het goed begrijp. Dus hij schud de leugentjes zo uit zijn mouw.



Wat dacht je trouwens van een ‘dubbel’ date. Met nog een paar van die vrouwen waar hij mee played.

Dan wat foto’s ervan maken en het op Netlog zetten.

Kijken hoeveel dates hij dan nog heeft. :twisted: :twisted: :twisted:

@Annaatje, mijn relatie met mannen is ook om te janken zo slecht maar ik heb dus ‘nee het hierbij laten’ gestemd. Ik spreek nl. uit ervaring. ik ben nl. zo’n type dat dan heel leuk smsjes blijft sturen maar

  1. het kost MIJ klauwen met geld om die te versturen
  2. als mannen ECHT geïnteresseerd zijn nemen ze wel contact met JOU op



    Tis misschien héél moeilijk (zou voor mij dus wél zijn) maar ik zou er verder niet op reageren en misschien zelfs zijn nummer uit je gsm halen??

meid, laat het erbij

ik las vanochtend pas het hele verhaal over die JJ. Meteen bij die eerste smoes van de oppas in het ZH, kreeg ik al de kriebels en dacht ik al dat er iets niet klopte…

toen volgde de rest van de afzeggingen etc en alvoren ik las over die berichtjes van andere dames, wist ik eigenlijk al dat hij niet pluis was.

Dus meid, laat het erbij…

deze man weet hoe hij met mooie verhalen zichzelf ergens uit kan lullen, maar zal je gewoon keihard weer gebruiken en bedriegen met anderen.

dus nee, laat hem…

val aub niet in zijn mooie praatjes, want je gaat op je hart getrapt worden ben ik bang…

@jet wrote:

Meteen bij die eerste smoes van de oppas in het ZH, kreeg ik al de kriebels en dacht ik al dat er iets niet klopte…

toen volgde de rest van de afzeggingen etc en alvoren ik las over die berichtjes van andere dames, wist ik eigenlijk al dat hij niet pluis was.


Ja, dat had ik ook. Ik weet dat dat makkelijk gezegd is achteraf, maar ik vond het ook al dubieus voor er andere vrouwen om de hoek kwamen kijken.

Geen energie meer in stoppen. Je vind van zelf wel een goede man voor jou en Sam en dat is hij duidelijk niet.

Denk aan jezelf en je mooie mannetje!

Hou ajb de eer aan jezelf en haak zo snel mogelijk (lees:NU) af. Hij probeert je nu alweer in te palmen met zijn mooie praatjes… :roll:



Kom op meid, je verdient veeeeel beter :-*