wat te doen op tweede kerstdag

hallo,



wat gaan we doen met kerst?

eerste kerstdag komen mijn schoonouders, en gelijk de 1ste verjaardag vieren van de kleine meid. die is de tweedekerstdag jarig. en de rest van de familie en vrienden komen 30 dec voor het verjaardags feestje.



dus zijn we lekker vrij de tweede kerstdag, maar we willen wel wat gaan doen ergens heen ofzo. maar wat. het moet ook weer niet te duur zijn, zoveel hebben we niet meer te besteden. dure maand.



we wonen in de buurt van rotterdam. een uurtje rijden om ergens te komen vind ik prima.

weten jullie toevallig iets leuks. ben al aan het kijken geweest maar kan niks vinden.



groetjes henny

een indoor speeltuin???

een lange boswandeling?

zwembad?

Dagje Blijdorp altijd leuk :thumbup:

naar de Ikea :wall:

@GroeneVrouw wrote:

naar de Ikea :wall:




Hahahahaha daar dacht ik ook al aan.

leuk ikea, helaas hebben we niks nodig, anders waren we graag daar naar toe gegaan, leuke gezelige drukte. :liar:



zo’n indoor speeltuin ook aan zitten denken, maar had ik nog niet verteld een vriend van ons gaat ook mee.



we zijn een keer in utrecht geweest bij een binnen kermis, was toen erg leuk, ook met kraampjes en een kleine circus. alleen aan de intree zijn we al 52 euro kwijt. toen we daar de eerste keer waren was het 8 euro pp en nu 14 euro pp.

Uurtje rijden? Antwerpen! :wink:

Utrecht in de veehallen is een kerstcircus/kermis/braderie/kabouterland.

12 euro kinderen, 13 euro volwassenen.

wij gaan zelf niet want ik moet werken maar het leek me wel leuk.

dat van utrecht bedoelde ik. we zijn er al een keer geweest. toen was het nog naar mijn weten 8 euro.

het is er wel leuk, ik vind het alleen duur. wij zijn dan rond de 40 euro kwijt.

voor een 10tje meer kunnen we naar de winterefteling. en dat lijkt me ook leuk



misschien dat er nog meer tips komen.

In de hoelse waard zijn de indoor speeltuin niet duurder dan 6,50 per persoon en dat is niet ver van roterdam

o ja en de volwassenen gratis

Ik kijk hier gezellig even mee. 1e kerstdag zijn we bij m’n zwager en schoonzus en 2e kerstdag bij mijn moeder. En die tweede dag gaan we 's ochtends en blijven we… dus als het even kan willen we er ook wel even uit. Nu zitten we vlakbij de zee, dus daar kunnen we ook altijd nog heen… maar iets extra leuks lijkt me ook wel wat… :think:

eerste kerstdag zijn we bij mijn broer in zandvoort(met zijn allen ja ja) en tweede kerstdag ga ik heel gezellig hier doorbrengen met een lieve vriendin :mrgreen: :-*

Ik zou 2e kerstdag niet naar de winterefteling gaan, het was vorig jaar echt VERSCHRIKKELIJK druk :frowning: . Ik zou lekker naar een dierentuin gaan, is altijd zo leuk met kinderen. En meestal heb je er ook wel een speeltuin bij. (in Ouwehands dierenpark is een geweldige binnenspeeltuin!).

Avifauna in Alphen ad Rijn :thumbup: (incl hele grote speeltuin!!)

Mischien ben ik wel erg saai maar ik zie het echt niet zitten om op zo’n dag ergens naar toe te gaan waar heel nederland zit,wordt echt gek van al die drukte,blijf dan liever thuis en dat ik dan een nadere dag wat ga doen waarneer het wat rustiger is.

Hierbij bedoel ik niet strand of bois natuurlijk want daar loop je elkaar niet in de weg.

Kom gezellig mee naar mijn schoonmoeder :o :mrgreen:

Wij zijn eens lekker thuis met ons vieren voor de verandering.

Lijkt me ook wel erg lekker.

Nu hopen op veel sneeuw en dan lekker wandelelen in het bos en dan naar huis bij de kachel opwarmen met chocolademelk en kerstkransjes.

Lekker shoppen in Antwerpen. Hier in Belgie is geen Tweede Kerstdag :mrgreen: