wat te doen op tweede kerstdag

bedankt voor de tips,er zitten wel leuke bij.

het ligt er ook aan welk weer het word.



antwerpen vind mijn man wel wat, ik niet. winkelen voor de kinderen vind ik niet leuk.



dierentuin is ook leuk, hangt van het weer af.



thuis bliijven kan ook, maar mijn man werkt vaak en kunnen we maar weinig weg.



zelf zat ik ook nog aan het spoorwegmuseum te denken, ze hebben nu ook een ijsbaan. we zijn er nooit geweest, zal het wat voor kinderen zijn.

mijn man had gisteren wel een leuk idee.

pannekoeken gaan eten. in barendrecht zit een pannekoeken huis, met een speeltuintje erbij en je kan er ook lekker wandelen.



is niet te ver van huis. maar toch even weg.



en misschien nog een kinderboerderij aan als die open zijn.



dus we zijn er uit.

groetjes henny

@henny wrote:

mijn man had gisteren wel een leuk idee.

pannekoeken gaan eten. in barendrecht zit een pannekoeken huis, met een speeltuintje erbij en je kan er ook lekker wandelen.



is niet te ver van huis. maar toch even weg.



en misschien nog een kinderboerderij aan als die open zijn.



dus we zijn er uit.

groetjes henny




Pannekoekenhuis aan de oude maas is erg leuk,heb alleen wel erg in dat het kerst is en zij een brunch en dinee hebben waar je voor moet reserveren,is wel leuk hoor is een buffet en je kan onbeperk eten ook andere dingen dan pannekoeken en de kinderen hoeven niet heel de tijd stil te zitten.

ik ben nog even verder gaan zoeken naar andere pannekoekenhuizen.

ik heb er nog twee gevonden en in kabouterstijl en een in sprookjesstijl, zag er ook erg leuk uit. het is wel iets verder rijden.

er zit ook een buitenspeeltuin en een binnen speeltuin bij. dat lijkt me ook wel leuk.

Na kerstavond en 1e kerstdag bij de (schoon)ouders door te hebben gebracht blijven wij 2e kerstdag traditioneel thuis en eten we Pyama gourmet. Oftewel Gourmetten en de hele dag in pyama blijven lopen … Heeerlijk :mrgreen: