@rijstkorrel wrote:
Ja mam het was zo zielig om haar helemaal te begraven :inlove:
Schattig… :inlove:
@rijstkorrel wrote:
Ja mam het was zo zielig om haar helemaal te begraven :inlove:
Ken je die aflevering van ‘EVELIEN’ :mrgreen: ?
Hoi allemaal,
ik zat er ook aan te denken om haar te begraven maar volgens mijn man moet dat minstens anderhalve meter diep. Dat red ik niet, dan komen mijn longen in opstand vrees ik.
Het is hier in huis nooit warm waar de cavia’s staan. De woonkamer is niet warm, als het buiten warm is vluchten we graag naar binnen. Ze at vanmorgen nog gewoon haar droogvoer, groentes en dronk van het water. Ze is zeseneenhalf jaar geworden. De tanden en kiezen worden geregeld gecontroleerd en die zagen er prima uit. Het leek ook net of ze lag te slapen, ze was nog niet stijf of zo. Ze krijgen echt caviavoer met vit. C er in en elke dag wat vit. C snoepjes, die ze vanmorgen gretig wegknaagde.
Kinderen reageerden vrij rustig, middelste vroeg meteen of we nu een andere cavia kopen. :think:
Ik heb de dierenkliniek hier gebeld en kan haar daarheen brengen. Kost inderdaad niets en ze leggen haar dan in de vriezer. Eens in de zoveel tijd worden de dieren dan opgehaald en gecremeerd.
Mijn oudste zoon opperde al om haar zelf in de vuurkorf te cremeren. :eh: Kinderen…
Ze ligt nu trouwens wel bovenin de kliko in een doos met een zak eromheen. Wil haar niet zo in huis hebben. maar ik laat haar daar zeker niet inliggen tot maandag.
Bedankt voor alle tips!
Ik heb haar netjes weggebracht. Samen met Stijn. Ze ligt nu in de vriezer tot ze gecremeerd wordt. Dit vind ik voor mezelf de beste oplossing.