Wat snoep jij nu? Over gezonde/niet gezonde tussendoortjes.

ik heb net inktvisringen gebakken :shifty:





Zooooo lekker! :drool:

pindarotsjes :drool:

heb net een babybel van Evert gegeten hihi…



liefss :vlinder:

kopje thee met koffieleutjes(koekjes :drool: )

Ijsje :mrgreen:

Hier liggen nog tompouchen zal ik het wel doen of niet doen

@Karin1981 wrote:

Hier liggen nog tompouchen zal ik het wel doen of niet doen




Je hebt een prachtig excuus,dus gewoon doen zou ik zeggen :lol:

Nadeel is dat het er ook weer af moet :?



ach die ene :mrgreen:

@Karin1981 wrote:

Nadeel is dat het er ook weer af moet :?


tja de gevolgen zijn hier nog te zien hoor van dat extreme innemen :lol: :lol: :lol: :lol:
Dus ik zou zeggen het wordt een NEE.
Maar ach die ene :lol: :lol: :lol: :lol:

Nadeel is dat helemaal naar beneden moet om het op te halen :? :mrgreen: :mrgreen:

@Karin1981 wrote:

Nadeel is dat helemaal naar beneden moet om het op te halen :? :mrgreen: :mrgreen:






Maar dat heb je toch wel over voor een heerlijke tompouche???

:lol: :lol: Eerst wachen op reclame dan ga ik wel kiezen tussen tompouce of braaf een evergreen

Het werd evergreen :angel: Deed de la open lagen er 3 zakken m&m’s en 1 doos kaasstengels, en heb me kunnen inhouden

@Karin1981 wrote:

Het werd evergreen :angel: Deed de la open lagen er 3 zakken m&m’s en 1 doos kaasstengels, en heb me kunnen inhouden






daar ga ik even voor :clap: :clap: :clap: :clap: had het je niet na kunnen doen geloof ik.

En??? lekker verzadigd na de evergreen?

Ja aardig vol en misselijk :oops:

oeps das minder.

Had je nou toch die tompuce maar gepakt,misschien was je dan niet misselijk geworden! :silenced: :silenced: :silenced:

Maar ja dat weet je niet he??

Ben je vaak/veel misselijk met het eten???

eeh verschilt eigenlijk , ene x wel andere x niet, voornamelijk met warm eten.

wat ik snoep? eerder was het eignelijk vaak gewoon chips ofzo.

maar gezien vriend en ik echt voor een gezond leven willen gaan (ik stoppen met roken: poging tot. tenzij ik zwanger raak dan stop ik helemaal, hij afvallen. dus samen gezonder eten en meer bewegen) zijn de tussendoortjes nu broodje gezond, broodje ei, broodje augurk, eitje of gewoon wat drinken.



dus echt snoepen kan ik het niet noemen

@Cell wrote:

dus mijn tussendoortjes bestaan momenteel uit bramen, watermeloen, bleekselderij met philadelphia light, milner kaas, plakjes gekookte kipfilet met komkommer, radijsjes, augurken in zuur, komkommer los of met een dipsaus van yoghurt en bieslook, paprika met ketchup, tomaten met mosterd, suikervrije kleine dropjes af en toe en zonnatura mueslirepen… (mag ik maar 1 keer inde week)


Hi hi, wat je tussendoortje noemt, klinkt mij als complete gerechten in de oren :mrgreen: .

Sowieso: wat is een tussendoortje? Een boterham om 12 uur is de lunch en een peer om 11 uur is een tussendoortje? Een ijsje na het eten is een toetje en datzelfde ijsje 2 uur later is een tussendoortje.