Wat snoep jij nu? Over gezonde/niet gezonde tussendoortjes.

ik zit nu aan de appel gesneden in kleine stukjes, gemengt met banaan en een paar aardbeien :drool:

Ik zit nu aan een grote zak dorito’s… :oops: Maar hey, ik ben zwanger, dan mag het :oops: :mrgreen: :angel: :shifty:

chocolade en drop :drool:



gezond; broodje shoarma, met sla :mrgreen: frikandellen met light mayo :lol:

cote d’or pure chocolade met prallini vulling hmmmm

paprika chips!!



gezond :think: fruit!!! dat vind ik echt lekker

aardbeien druiven perzikken pruimen meloen hmmm :inlove:

zoute stokjes met pindakaas, chips, chips en nog eens chips :roll:

over het algemeen rijstwafels… en af en toe een stroopwafeltje…



probeer er wel een beetje op te letten, krijg de overtollige zwangerschapskilo’s er maar niet af :wall:

Ik ben verslaafd aan komkommer :drool:

Iets ongezonder, gepofte rijstkoekjes met chocolade erom :oops:

wij snoepen op dit moment (ben blij als ik niet meer zo streng aan het lijnen ben :shifty: )

Ik zit aan rolletjes salami met verse basilicum, tijm en rozemarijn ertussen :thumbup:

ik snoep alleen in het weekends iets verkeerds. Daar versta ik chips, chocolade, koeken en ander snoep onder.



door de weeks eet ik als tussendoortje: liga, crackers, rijstewafel, ontbijtkoek en vooral veel fruit.



moet nog 25 kg af :silenced:

Op dit moment heksehyl



Oh wat zijn die dingen vreselijk lekker…

… ik praat het voor mezelf goed omdat ik toch een lage bloeddruk had bij de gyn afgelopen dinsdag…





Update… nog vier te gaan dan zijn ze op…

momenteel niet zo gezond…fruitsleutels zo lekker :drool:

Ik zit met een zak chocotof achter de computer :drool: En ik denk dat hij leeggaat :lol:

Ik zit aan de gedroogde abrikozen en pruimen, en heb net zeker 100 gram yoghurtrozijntjes met chocolade erom op. Ben nu wel een beetje :sick: .

schoolkrijt :drool:

nectarine

:drool: ik vind het heerlijk ruiken

yoghurt in de blender met vers fruit erdoor heen :drool:

Zo heerlijk en als ik echt trillerig ben van de honger gooi ik er gewoon wat druivesuiker door, dan sla ik twee vliegen in 1 klap :mrgreen:

Een overheerlijke mars delight :mrgreen:

M&Ms crispy :drool: