Wat snoep jij nu? Over gezonde/niet gezonde tussendoortjes.

Ik net braaf komkommer eten als tussendoortje … maagzuur :evil: Hoor ik net dat je van komkommer juist meer last kunt krijgen van brandend maagzuur. Denk ik gezond bezig te zijn … had ik net zo goed een paar dropjes kunnen eten.

bakje vanillevla volgende keer?

Ik geloof dat ik nu overal maagzuur van krijg … Rennie als tussendoortje dan maar :lol:

arme mutti :-* .

stel je voor dat het een pepermuntje is :mrgreen:

speculaas, chocolade met studentenhaver er in… :drool:

Heb op dit moment overal trek in…

Roosje83 begon over pepernoten en dan heb je dit…

:mrgreen: anita zo lekker he pepernoten helaas heb ik ze nog niet

maar me zak m&m;s zijn ook lekker :wink:

pepernoten zijn er wel al 8)

ik vind die Kinder reepjes lekker.

Maar appel vind ik ook lekker :smiley: en kruidkoek.

Het heeft geen zin om op te noemen want eigenlijk alles wat je kunt eten vind ik al tussendoortjes en ik eet het ook allemaal :oops:

niet dagelijks hoor maar ik vind wel veel lekker eigenlijk…

@lydia wrote:

pepernoten zijn er wel al 8)

Niet in mijn huis, helaas.

ik vind die Kinder reepjes lekker.
Maar appel vind ik ook lekker :D en kruidkoek.
Het heeft geen zin om op te noemen want eigenlijk alles wat je kunt eten vind ik al tussendoortjes en ik eet het ook allemaal :oops:
niet dagelijks hoor maar ik vind wel veel lekker eigenlijk...

Maar wat snoep je nu ?

ik snoep nu net even niet :oops: … zit ik net te bedenken wat ik eens kan gaan doen om deze enorme trek in snoep te onderdrukken… (in de tuin gaan werken, strijken, iemand bellen, beetje internetten…) Kom ik dit tegen.

Ik heb dus in de voorraadkast een heerlijke doos koekjes van de lidl liggen. Er zitten 14 soorten in, waarvan zeker 10 met chocolade en dan van ieder koekje 3 tot 5 … U raad het al de vorige keer ging de doos 3 dagen mee.

Vraag me af of hij de avond haalt…

Haalt nu een glas water :slight_smile:

natas

Ik snoep nu kleine pepertjes gevuld met fèta kaas :drool: :drool: :drool: Erg vet en je gaat er heerlijk van ruiken. :shifty: :oops:

@Marije wrote:

Ik snoep nu kleine pepertjes gevuld met fèta kaas :drool: :drool: :drool: Erg vet en je gaat er heerlijk van ruiken. :shifty: :oops:
Ja hoe heten die dingen ook alweer, volgens mij heb ik die geprobeerd op de huishoudbeurs… :drool:

@Anita-1982 wrote:

Ja hoe heten die dingen ook alweer, volgens mij heb ik die geprobeerd op de huishoudbeurs… :drool:

Geen idee hoe ze echt heten. Ik haal ze elke week bij de “griekse man” op de markt. Hij zet ze al voor me klaar tegenwoordig! :mrgreen:

@Marije wrote:

@Anita-1982 wrote:

Geen idee hoe ze echt heten. Ik haal ze elke week bij de “griekse man” op de markt. Hij zet ze al voor me klaar tegenwoordig! :mrgreen:

Geweldig zo’n griek, dat ie dat al voor je klaar zet.

Ik ga misschien nog maar eens een lijstje maken, deze keer een lijstje met dingen die ik weer wil/mag eten na de bevalling…

Vooral de kaasjes…

@Anita-1982 wrote:

@Marije wrote:
@Anita-1982 wrote:

Geweldig zo’n griek, dat ie dat al voor je klaar zet.

Ik ga misschien nog maar eens een lijstje maken, deze keer een lijstje met dingen die ik weer wil/mag eten na de bevalling…

Vooral de kaasjes…

:lol: :lol: :lol: Ja, ken dat… Was ook zo blij toen ik weer kaasjes mocht! Ben er nu geloof ik een beetje verslaafd aan. :oops: :mrgreen:

Heb nu stuk chocola op meer moet ik ook niet

japanse mix (nootjes) heeeeerlijk

nieuwe drop van Venco: droptwist zoethout met een vleugje steranijs. Ben ziek en verkouden en dan mag ik van mezelf een flinke dosis tot me nemen :shifty:

verder ben ik momenteel verslaafd aan rice-cookies :drool:

ik heb net een sinasappel op hmmmm

niet gezond eet ik nu een lekker stuk milka chocolade met hazelnoot en een kopje thee(wel gezond :wink: )

Donut, reuze gezond :drool: