Wat smeer jij op je buik ?
Vorige zwangerschap zwitsal gebruikt, maar vond het niet zo geweldig.
Zoek nu dus iets anders, moet lekker smeren/ruiken. En ook echt werken.
Ehhh, niks eigenlijk :shifty:
echt werken??
Dat doet niks volgens mij hoor
zwitsal
maar echt werken doet geen enkel middeltje.
ik deed het erop om dat ik de buik masseren gewoon prettig vond
Bio-oil! :thumbup:
echt werken doet niets,
maar gewoon amandel olie maakt de huid op zijn best gehidrateerd dus ‘rekbaarder’
Ik heb tijdens mijn zwangerschappen van alles geprobeerd, zelfs olivia (dat werd al jaaaaaren aangeraden) nou ik heb er een mooie zebra print aan overgehouden.
Ze zeggen ook dat als je jong mama wordt je meestal wat striemen krijgt iemand van 30+ heeft minder kans omdat de elasticiteit van de huid verminderd is.
ik gebruik Zwitsal Mama buikcreme, maar gebruik het voornamelijk omdat ik het zo lekker vind ruiken :lol:
Gebruiken jullie de cremes ook elke dag? Of slaan jullie wel eens een dagje over?
Een zebra velletje is gewoon onderhuidse scheuren, daar valt niet tegenaan te smeren .
he scheuren kan zelfs heel pijnlijk zijn, ik had er onderhuidse bloedingen net blauwe plekken van .
ik heb er hele grote brede bij zitten :? maar ja een heel mooi meisje voor terug gekregen :inlove: , nou dan maar een zebra velletje hoor
ligt ook wel aan je buik, groei kindje etc.
ik had best een flinke baby en was aardig aangekomen ook vocht etc
licht echt aan je lichaam zelf :-*
Bij Valentijn gewone olie met vitamine Evan de Tuinen, bij Jonathan BBB creme van VSM en heb nu vast een fles Dr. Palmer gehaald Ik weet dat het allemaal eigenlijk niet helpt, maar ik vind het zelf zo lekker :lol: En ondanks dat ik voor mijn doen bij Jonathan een beste buik had, heb ik er geen streepje aan overgehouden, al weet ik dat ik dat niet aan de smeersels te danken heb hoor Reden dat ik steeds nieuwe heb gehaald is omdat ze anders te lang openstonden
ik heb van alles geprobeerd maar niks helpt ben er toen maar mee gestopt… en ik gebruik wel ‘mama zwitsal’ gewoon voor het ‘zachte huidjes effect’
Bio-Oil, omdat ik allemaal kleine wondjes op me buik kreeg door de snelle groei!
Maarre een tijgervel heb ik echt wel! Hou je niet tegen.
Ik gebruik mama zwitsal buikenbalsem… Maar of het werkelijk helpt
:lol:
iik ook elke dag mooi smeren en nog een mega tijgerprint :lol: Lijk wel een metro station kaart :inlove:
heb er een super heerlijke zoon aan overgehouden dus het is het allemaal waard.
deze keer er nog nix bij, maar ja heb dan ook genoeg stretch in de huid zitten :lol:
Niets, nooit gedaan ook en gelukkig geen strepen gekregen.
Vanaf 12 weken heb ik 1x per dag gesmeerd met Biotherm Biovergetures. Toen mijn buik heel hard ging groeien smeerde ik meerdere keren per dag.
Ik heb geen strepen gekregen, maar dat hoeft natuurlijk niet met deze creme te maken gehad te hebben 8)
Mijn schoonzus heeft het ook 3x gebruikt, en geen strepen. Als het bij ons nog een keer mag lukken ga ik zeker weer deze creme gebruiken.
Hij is alleen wel reteduur, ongeveer 35 euro per tube en ik heb er 2 helemaal leeg gesmeerd :shifty:
Maar het is voor mij het geld waard geweest, al heeft het wel of niet krijgen van strepen niks te maken met smeren of niet. Is volgens mij gewoon een kwestie van pech of geluk :lol: . Had je tijdens je 1e zwangerschap last van een tijgerprint?
Dit is de tube:
Bio oil. Weet niet of het werkt, maar ga het gewoon proberen.
Al zitten er al wat streepjes, dankzij Nina 8)
bijmijn 1e zwangerschap smeerde ik braaf vit. E olie en ook regelmatig die buik creme van zwitsal.
Toen beeb door de gyn gedraaid werd had ik ineens allemaal streepjes…
Deze keer smeer ik eigenlijk niet, geen extra strepen erbij volgens mij, en ik heb die zwitsalcreme, maar vind hem ineens vreselijk.
Ik denk dat het niet alleen “smeren” is je moet echt stevig je buik masseren, beeb in de achtbaan zeg maar :mrgreen:
Ik heb het idee dat je je huid dan helpt om wat op te rekken?
of ik raskal, bennatuurlijk wel blonT…
Ow ik gebruikte bij Lys BBB en nu weer, die groene tubes, zijn uit de handel, maar drogisterij punt net heeft ze nog wel.
en nee, van Lys geen strepen gekregen, op het laatst smeerde ik 2x daags en flink doormasseren.
masseren deed ik ook wel idd, maar ja bruut geweld op je buik heeft geen zin hahahaha