Oh meis toch! :hug: :hug:
Helaas kun je idd niets doen dan alleen maar afwachten…
:hug: Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:
Och meissie,
Dit willen we niet horen hoor!
Het wordt nu eens tijd voor goed nieuws.
Veel succes/sterkte (ik weet niet hoe ik het moet omschrijven)… en ik blijf hopen en ga voor jou een kaarsje opsteken dat het goed zal gaan!
:-* :kaars: :-*
Liefs,
Noortje
Nouw zeg ik had zo gehoopt dat jij succesmocht hebben , pijn is geen goed teken met bloeding.
Pfffff verdorie zeg.
Dikke tut van mij :-*
Dikke :hug:
He getsie…nog steeds onzeker dus…
Ben je van plan om nog een test te doen?
Veel sterkte meis! :-*
He nee he. Ik lees het nou pas. Het is je zo gegund. Maar duim nog steeds
succes/sterkte :-* :hug:
:hug:
Sterkte :hug:
Hoe is het met je?
:-*
Ik hoop dat je het niet vervelend vind dat ik naar je vraag!
Ja Daantjuh, hoe is het nu? :-*
Daantje hoe is het?
Ik hoop toch zo dat alles goed is met je?
ik hoop niet nog meer ellende voor jullie, nu jullie al zoveel verdriet en zorgen hebben om Mo en haar familie… :hug: :hug: :hug:
Het is niet goed meiden Heb 2 dagen heel veel bloed verloren… Met veel krampen… daarna 2 dagen iets minder… Had ook super last van mijn onderrug… Denk dat het een hele prille zwangerschap was, die toch is afgebroken… Had het zo graag gewild… We waren zo blij…
Stonden allebei te huilen met de testen in onze handen… Dacht echt dat ik mijn ventje eindelijk een kindje zou schenken… Iets waar we nu al zo lang voor vechten…
Maar helaas we moeten nog even door gaan met vechten… We geven de moed niet op… Hoewel het de laatste paar dagen wel heel zwaar was… Je wordt blij gemaakt met iets wat er niet komt… Dat is zwaar… Heel zwaar…
Bedankt voor jullie medeleven… En de lieve Pmetjes die ik heb gekregen… :-*
hey leiverd toch verdorie , waarom nuuuuuuu
dikke tut van mij :hug: :-*
O Daantjuh nee… ik had t zo gehoopt dat het voor jullie nou ook eens zo mocht zijn… Dikke knuf meid… :hug:
Hey meis,
Wat oneerlijk weer… Er komt er echt een tijd dat jullie een baby-tje krijgen! Ik weet het zeker!!
Dikke, dikke kus, Ireen
sterkte :hug:
he gats nee he… ik had zo’n goede hoop voor je…
sterkte ermee :hug:
ik lees nogmaals je bericht, de 1e in dit topic de laatste in dit topic…
kan er boos om worden dat hoop opgaat in succes en dat dat succes dan zo in duvelen valt doet zo’n pijn. Wat moet jij verdrietig zijn lieve meis
:hug: :hug:
…oh nee…meid, wat ontzettend erg voor jullie…
Heel veel sterkte te komende periode met het verwerken van dit verlies ::
:: :-*