:thumbup: :thumbup:
Ik blijf voor je duimen meis! En ik hoop voor je dat het echt raak is deze keer!
Kun je niet een testje laten doen door de huisarts???
Liefs,
Hoop
Ik wacht het nog even af… Kijk even hoe het bloedverlies gaat verlopen… En anders maandag even naar de HA…
Bedankt voor de duimen :-*
Oh Daantjuh wat spannend! Ik hoop het zo ontzettend voor jullie!!
Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:
sjonge… da’s spannend zeg…
plaats anders ff een foto van de testen… dan kunnen we mee kijken… Inderdaad dat bloedverlies hoeft nog niks te zeggen… maar je kunt niet meer dan afwachten meis…
Ben benieuwd naar de foto!!!
Ik zag in een andere post dat je over tijd was…en ben meteen gaan kijken of je al ergens een topic had geopend ofzo…en ja hoor!!!
Oh meid, wat spannend voor jullie! Maar dat bloeden kan vanalles zijn hoor. Ik heb het bij Rhodé tot 18 weken gehad. Natuurlijk is het daarom niet minder spannend, maar ik wilde je gewoon even een hart onder de riem steken :-*
Ik bid hard voor jullie! :hug:
oohh wat spannend, ik hoop dat het goed blijft gaan
de duimen draaien hier nog steeds :thumbup:
hoe is het met de buikpijnenn dan ?
Ik begrijp wel dat je nog even wil afwachten! Maar die onzekerheid is echt erg. Ik blijf aan je denken en voor je duimen!
oehhhhh Daantjuh Daantjuh wat is dit spannend… Ik hoop het toch zoooo vreselijk voor je… dan spring ik echt drie gaten in de lucht, het is je ZOOOOO gegund
ik moet even streng zijn hoor: Nou geen pesterijen meer, beebje van daan!! Ze heeft nou wel lang genoeg gewacht op jou, dus laat je zien en blijf zitten waar je zit, daar zit je perfect. Zorg dat je er bent, anders zwaait er wat!
:-*
Moet zeggen dat ik heel bang ben dat het verkeerd gaat… Het lijkt wel of mijn ongie gewoon is gekomen… Bloed iets minder dan normaal… maar kijk even morgen aan…buikpijn is zo nu en dan…
ik blijf duimen hoor!
:-* Heleen
hey meis, rottig zeg, ow nu ik hoop nog even door alles berust op hoop en geluk, :-*
He jakkes Daan wat een onzekerheid!
:kaars: voor jou!
he jakkes meid… wat vervelend… ik voor je dat het gewoon een innestelingsbloeding is… :hug:
Hoe is het nu met je?
Ik moet zoveel aan je denken…
:-*
Lieve lieve lieve Daan,
Hoe is het met je? Gaat het goed?
Ben heel erg benieuwd of het bloeden is gestopt en of je nog een test gaat doen. Ik blijf aan je denken en ik blijf ook voor je duimen en hopen…
Meid, een hele dikke knuffel voor jou!
Veel liefs, :-*
Noortje
Sorry, maar was vanmorgen bij Mo dus had geen tijd om te reageren…
Ik verlies veel bloed… wat samen gaat met veel krampen… Voor de rest zijn alle klachten aanwezig… (.)(.) doen zeer… Mooie prachtige blauwe aders erover heen… Lage rugpijn… Ik weet het niet… Ik wacht maar af meiden… meer kan ik niet doen…
:hug: :hug: :hug:
:-* Heleen