… als je een test gedaan hebt, en je ziet het tweede streepje wel, maar hij is doorzichtig…? Hij is dus niet paars gekleurd… En toch staat er wel een tweede streepje?
Iemand ervaring mee?
Kun je laten zien ? :roll:
Maar ik vind een streepje is een streepje…
Ik heb tijdje gele ook getest en daar zag je niks, maar 1 hele felle streep dat ik dus niet zwanger was.
:think: ff geen tijd om een foto te maken… Maar je kan het redelijk goed zien :think:
Nou als je het goed kan zien…
Ik zou dan nog eens morgenochtend of overmorgen testen, dan kan het steeds duidelijker worden !
Succes!
Daantjuuuuuh!!! spannend!!! :shock: :inlove: Een streep is een streep he… morgen nog een keer testen?
Oh Daantjuh… kom op!!!
Ik hoop het zo voor je!!!
Ik wil vanaf hier die streep wel dikker kijken!! (en jou erbij natuurlijk uiteindelijk, enige ‘leuke reden’ om iemand dik te wensen gni gni) :mrgreen: :thumbup: :thumbup:
streepje is al wat donkerder :think:
Morgenochtend maar even met ochtend urine doen… Ik heb deze test immers maar met heel weinig urine gedaan… Moest en zou die test doen :shifty:
Hahaha, ken ik … dan wil je niet wachten.
Heel veel succes morgen !
oohh ik denk ook dat het wel goed zit hoor, wat ze allemaal al zeggen een streep is een streep
morgen vroeg kom ik hier als 1e kijken :mrgreen:
Oh spannend joh.
Ik hoop het zo voor je, het is je zo ontzettend gegund :-*
Spannend hoor maar een streep is een streep toch.
Succes morgen met testen!
Hoop voor je dat het positief is :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Ik zit hier helemaal met een zenuwenbuik…
Het moet gewoon …
Jee ik hoop heel hard voor je…maar hoop niet dat dit je hoop ontneemt…
Bedoel je dat de streep zeg maar wit is en de rest eromheen licht paarsig achtig en de controlestreep wel paars…dat had ik namelijk ook eens met een of ander slecht merk test…en dat was omdat urine dan niet goed doorgelopen was en test dus gewoon niet goed was…en dus negatief.
Maar ik duim heel hard voor jou dat dat ie bij jou wel raak is!!!
Hoi hoi
Spannend Daan!
Ik heb het ook wel eens dat ik wel een streepje zie, maar dat die niet gekleurd is.
Hij is dan ook doorzichtig.
Het is dan niet een echte streep, maar het is alleen de plaats waar het streepje hoort te staan.
Ik wil je alle hoop niet meteen ontnemen, maar ik zou voor alle zekerheid morgen even met ochtendurine testen.
Welk merk had je gebruikt trouwens?
Liefs Esther
Ooooooooo meid, kippevel hier hoor, ik hoop het zo voor je, Wanneer heb je tijd om een foto te plaatsen?
:-*
Daaaaaaaaaan wat doe je mij en ale anderen aan, wat doe jij je zelf ana ow lieverd zou het zou het ? Ik wil het zo graag voor je, meis spannend hoor.
Ik duim knoeterhard, alsjeblieft mag het zo zijn?
:-*
De streep is licht paars… Dus dat onzichtbare is weg… Heb nu 2 testen gehaald van Clear blue… Morgenochtend maar eens met ochtendurine doen… Wordt wel gek van die onzekerheid… Ga ook steeds naar de wc om te kijken of ik niet bloed :shifty:
ik zit hier te huilen ik kaner niks aan doen,
ik hoop dat zo hjé? krijg het helemaal koud ervan :shifty:
owwww morgenochtend eunm hoelaat, zullen we even afspreken? 8) nee neen niet nodighoor, maar euhm succes x 100000 malen…
:-* ik hoop het ook zooooo