Wat maakt kok verslavend??

Tja ik zit hier achter mijn bureautje en laptop en al een uur bedenk ik iets anders te gaan doen én nog zit ik hier :eh: :eh:



Wie heeft daar nog meer last van, wat maakt KOK voor jou verslavend??

Heb er maar eens een polletje bij gedaan :mrgreen:



Enne fijne avond/dag hier toegewenst :-*

Voor mij is het de aanspraak. Er is altijd wel iemand die wat post, altijd wat te lezen, up to date qua nieuws, en leuke mensen 8)

Tja, ik heb dus gekozen voor ik MOET gewoon kijken. Ik vind het heerlijk alle verhalen te lezen, de maandmama’s te volgen en te zwijmelen bij heerlijke foto’s in het showforum :inlove: . Ik zit ook altijd een uur (of langer :mrgreen: ) achter de puter.



KOK is verslavend. Zeer zeker. Geen twijfel over mogelijk :dance: !!!

Ik moet gewoon ff kijken elke dag, gewoon om te lezen hoe het met mijn vriendinnetjes hier is.

Maar we zijn het aan het afbouwen als Quillan wakker is dan geen koktijd voor mama.



Liefs Marielle :vlinder:

het is zo fijn om onbevooroordeeld (uiterlijk, leeftijd etc) met elkaar te kunnen kletsen. Heerlijk om dingen te kunnen delen met mensen die in eenzelfde situatie zitten of advies te kunnen vragen bij ervaringsdeskundigen enz. En het gemak van “even kunnen kok-ken” (staat “kokken” al in de van Dale trouwens :mrgreen: ), dat gewoon een paar minuutjes tijd hebben om her en der een bericht/reactie te kunnen plaatsen/lezen, het is idd een stuk aanspraak en sociaal leven. En bovenal is het hier vooral gezellig :angel:

Ik heb ook gestemd, ik MOET gewoon kijken.

Geen idee idd waarom, maar elke dag is het eerste wat ik doe als de pc aan is, naar KOK surfen.

Gewoon even kijken, of er nieuwtjes zijn. Bij mijn maandmama’s kletsen. Foto’s van Sam plaatsen :inlove:

En idd, je kunt hier gewoon, ongeacht je leeftijd/uiterlijk wat dan ook, gezellig kletsen met alle meiden. En het zijn gewoon allemaal zulke lieve meiden hier! Dat ik gewoon altijd even moet kijken! Kijken hoe het met iedereen gaat :oops: :inlove:

Kan me zo 1,2,3 niet voorstellen dat ik ooit zonder KOK zou moeten :lol:

Kan ik ze allemaal kiezen? Ik vind het hier nl erg gezellig… en soms MOET ik ook kijken en dan denk ik dat het meer automatisme is dan iets anders haha… Bovendien is het idd erg spannend om verhalen te volgen… sommige zijn nog spannender dan een soap… :mrgreen:

Mijn keuze staat er niet bij: wat KOK voor mij verslavend maakt zijn mijn vreselijk lieve meimama’s vriendinnen. Ze zijn me zoveel waard! En nog iets; ik heb een poosje wat vervelende dingen (financieel enzo) en vanuit KOK (heel KOK en dus niet alleen vanuit de meimama’s) werden er handreikingen gedaan en dat heeft mij zeer ontroerd…



Ik had nooit verwacht dat KOK zo’n belangrijk deel van mijn leven zou worden. Maar ik ben er erg dankbaar voor!





Maar ook ik moet afbouwen. De laptop staat hier de hele dag aan, en dat is nou niet echt de bedoeling…

ja dat kok zo’n inpact heeft op een deel van je leven is met geen pen te beschrijven…wat al eerder vermeld is, je wordt hier niet beoordeeld op je uiterlijk, geloof of wat dan ook! iedereen (bijna) kan het goed met elkaar vinden en leren van fouten en hulp toe schieten waar nodig!



het fijne dat je zoveel dingen kwijt kan…en het idee dat er zoveel mensen zijn die je helpen



heb hier echte vriendschappen door gekregen, sommige zie ik alleen hier op kok, sommige zie ik ook prive, sommige spreek ik ook op msn! maar het is zeker dat hoe weinig vriendinnen je in “real” live heb, zoveel heb je er hier hebt…



soms zit ik ergens en denk ik oohh dit moet ik op kok kwijt straks :oops: :mrgreen: en ga ik soms nog wel bij iemand op visite achter de pc om ff snel te kijken op kok (hoe erg kan je zijn)



ja ik ben het er dus zeker mee eens dat kok verslavend is, maar een verslaving die ik nooit op wil geven, en hoop dat dit forum nog veeeeeeele jaren door mag gaan en dat we later als al onze kinderen groot zijn we kunnen melden dat we opa en oma’s zijn geworden

Ik kom elke dag kijken

soms heel veel, soms eventjes

ja het is verslavend, omdat hier zoveel meiden zitten met wie ik regelmatig klets, hier, op msn. Ik volg meiden die zwanger willen worden, het zijn, de kids.



je kunt hier terecht met vragen en onzekerheden

en jullie zijn gewoon lief :slight_smile: :-*

Ik moet

Ik moet

Ik moet

Ik moet

Ik MOET gewoon altijd alles checken…

:mrgreen: en ik MOET dan wat tikken… :lol:

8)

@renzosmam wrote:

Ik moet

Ik moet

Ik moet

Ik moet

Ik MOET gewoon altijd alles checken…

:mrgreen: en ik MOET dan wat tikken… :lol:

8)






HAHAHAHAHAHAHAA… mannnnn wat MOET ik hier toch even vreselijk om lachennnn… :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

vooral de herkenning,ik zoek vaak eerst even hier als er met niels een probleem is,en negen van de 10 keer vind ik verschillende antwoorden,en 10 van de 10 keer is het ook de oplossing van het probleem! :mrgreen:



en het is gewoon lekker gezellig! :mrgreen: :thumbup:

Nou voor mij werkt het helemaal niet verslavend hoor :liar: :liar: :liar:



Heb gestemd ik MOET idd, soms zit ik er achter en denk tja ik moet dit en dat nog doen en dan denk ik er achter aan maar ik MOET ook nog even op KOK iets nakijken, surfen lezen, whatever, het MOET gewoon…



Krijg ook váák moppers van Erwin dat ik wéér een avond súper gezellig ben geweest :oops: :oops: (hij wil nu een laptop voor zichzelf anders kan hij nooit op de computer)

ik kan niet half duidelijk maken hoe belangrijk KOK voor me is…



ik zou jullie ook echt echt never nooit nie kunnen missen… voor de slappe klets… voor het serieus gesprek, voor problemen, voor een knuffel of een hart onder de riem…



meissies… (en twee mannen) tnx



JULLIE ZIJN GEWELDIG!!!



:-* :-* :-* :-* :-*

Ik MOET gewoon ff kijken omdat ik wil weten hoe het hier gaat met iedereen, omdat het gezellig is enne…tja geen idee eigenlijk, het is gewoon LEUK



soort van cyber-kroeg, met als verschil zonder drank en dat ik af en toe ff buiten moet roken :mrgreen:

Ik wist niet dat KOK verslavend was :shock: :shock: :shock:





Wat hoor ik nu toch allemaal :shock: :shock: :shock:











8)

had iemand mij niet ietsje eerder kunnen waarschuwen???

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: hahaha Heleen

Ik MOET Gewoon kijken :oops: