Wat krijgen jullie kids voor ontbijt?

@angelique66 wrote:

Sebastiaan is dol (lees: verslaafd) aan zijn pyjamapapje. Die krijgt hij 's avonds mee naar bed en ook als hij wakker wordt. Eerste wat hij aanwijst.




Mee naar bed?! Weet je wel hoe zoet dat is en hoe slecht dus voor zijn tanden? Of poets je ze daarna nog?



Kes is ook dol op pyjamapapjes maar die krijgt dat dus echt niet vlak voordat hij naar bed gaat, ook al poetst hij daarna zijn tanden nog.

Nina is ook niet zo’n ontbijter, maar een beschuitje met hagelslag gaat er altijd wel in!

Als ik niet moet werken, krijgt ze daarna nog een schaaltje cornflakes (zonder melk vreemd genoeg…)



En drinken, eigenlijk drinkt ze altijd roosvicee…

Beide kinderen krijgen `s morgens een broodje met zoetbeleg en een beker warme melk…Wesley krijgt die nog uit de fles.

Als ik vergeten ben brood uit de driepvriezer te halen krijgen ze ieder 2 plakjes ontbijtkoek.

Hier hebben de kinderen meteen trek in een broodje als ze wakker zijn

Wij staan doordeweeks om 07.00 op en om 17.30 staan de boterhammen op tafel. Bruine welteverstaan, want een ander kleur blieven ze niet. :lol: En wat er op zit hebben ze zelf gekozen…kaas, worst, pindakaas met hagelslag, alleen hagelslag…



Alleen de oudste is net als haar vader, die krijgt 's ochtendsvroeg geen brood door d’r keeltje dus dat duurt en duurt maar voordat dat broodje op is.

Wessel eet smorgens samen met papa brinta!

Koud wel teverstaan want warme brinta moet hij van kokhalzen :sick: .



en verders eet hij met de pot mee smiddags en savonds.

Bruine boterhammen (meestal 2) en een paar bekers thee

Nog elke dag een bakje pap met roosvicee erdoorheen.

Ze eet al zo weinig dus die pap houden we er nog lekker in zolang zij er van smult.



Trouwens bij een bakje moet je je niet al te veel voorstellen hoor, zo’n gekleurd bakje van de ikea, halfvol, dan heeft ze het wel gehad weer… daarna niets meer tot we om half 11 fruit eten, en om 12 uur 2 boterhammen!

Ja die krijgt hij gewoon mee naar bed. Dus geen tandenpoetsen erna. Mijn 3 oudsten ook zo gedaan en niks mee aan de hand. Nog geen gaatje gehad :wink: