Wat krijgen jullie dreumesjes van de sint?

@romata wrote:

Oh leuk, waar krijg je die ?


bij de bart smit, maar deze is van nijntje en in de folder stond ook een b-merk maar ik ben net wezen kijken en op dat b-merk zitten ook educatieve dingen op. Was iets van pinocchio ofzo dat merk. Als je bij deze winkel in de bodemprijzenfolder kijkt (op de website) zie je de nijntje op pag. 24 en dat andere merk op pag. 30



ik vind dat stoeltje ook prachtig! :inlove:

Ik kreeg net toevallig het boekje binnen van Bart smit, en zag ze indd beide te staan.

En ga ook voor het B-merk die lijkt me toch leuker :inlove:

@Loessie wrote:

pff wordt al weer moe bij t idee alleen al om weer al die kadoos te gaan verzinnen



sint verjaardag kerst

voor sint houden we t erg simpel daar begrijpt ze toch nog niks van en me SO die zullen vast wel weer een hele berg kadoos gekocht hebben even als mijn ouders

nee ik hou t bij der verjaardag maar dan nog weet ik nog niet wat ik zou moeten kopen dus ik lees wel mee hier voor ideeen !!





oja heb al een thee serviesje gekocht met allemaal felle kleurtjes dus dat geef ik iig wel voor der verjaardag




Misschien een tip, houd altijd een lijstje bij! Ik doe dat voor mezef al jaren omdat ik ook nooit iets te wensen wist. Als ik nu iets weet of iets zie schrijf ik het op en zo weet ik met verjaardag of sint altijd wat te wensen. Zo doe ik het voor de oudste ook en voor beeb straks ook. Ik heb voor de oudste dus een lijstje, waaruit nu dingen voor sint gekozen zijn, maar waar ze straks voor 2e verjaardag ook nog uit kan “vragen”. Deze tip heb ik ook ooit gekregen en vind het erg handig! Zo ook met geboorte, had ik bij oudste en wat ze niet “gehad” had konden we soms weer vragen voor 1e verjaardag of staan nu zelfs nog op het lijstje!

heey dat met dat tekenen vind ik super :inlove:



Odin heeft al zoveel speelgoed, en als je ziet waar ie mee speelt :hand:

Zitten hier dus serieus te denken om niet veel te doen met sinterklaas, ten eerste krijgt ie er nog maar weinig van mee en ten 2de speelt ie ergens 5min mee en dan ligt t weer weken in een hoek.

Ik zou trouwens ook niet weten waar ik nog t moet zetten al dat speelgoed :oops:

Bas is net jarig geweest en is schandalig verwent. Hij heeft echt zoveel speelgoed dat ik niet veel ga kopen. Hij krijgt een setje kleding en een paar schoenen en van mijn ouders ook. Bas is gek van auto’s dus misschien wat kleine auto’s van LP voor zijn garage of een sprookjesboek om uit voor te lezen.

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa hier is de sint klaar!!! :dance:

(het past alleen niet in de jutte zak :lol: )



Dit is wat dana krijgt van de sint :smiley: