Wat krijgen jullie dreumesjes van de sint?

@mamma van sharondenise wrote:

@D. wrote:
Die houten treinbaan vind ik wel een goede! Even uitzoeken of daar Eichhorn treinen op passen (want die hebben we al).




Als het goed is wel, alle houten passen opelkaar.

Heb je al bij lobbes.nl gekeken daar hebben ze ook veel houten treinbanen/treintjes en staionnetjes enzo.

Echt heel erg leuk, ik wil voor Yari ook een treinbaan.



:-*




Dank voor de tip! Kende Lobbes nog niet, staat nu in mn favorieten :slight_smile:

Lobbes heeft inderdaad leuke dingen :thumbup:



passen echt alle houten treinbanen op elkaar? dus ook eichorn op brio op plan toys op ikea? dat zou wel heeel handig zijn :angel:

@elisaatje wrote:

Lobbes heeft inderdaad leuke dingen :thumbup:



passen echt alle houten treinbanen op elkaar? dus ook eichorn op brio op plan toys op ikea? dat zou wel heeel handig zijn :angel:




Volgens de Ikea-site is hun treinbaan te combineren met ‘de meeste bestaande treinstellen’. Welke wel en welke niet, dat stond er niet bij. Ik neem gewoon mn Eichhorntreintje mee naar Ikea en ga passen :angel:

mag ik dan jou vragen om mij de uitkomst van die test te laten weten? :angel:

Als je een beetje rondgoogeld lees je dat het zou moeten passen allemaal.

Bij lobbes verkopen ze Heros, ik zou graag willen weten waar ze het in een winkel verkopen zodat ik het in het echt kan zien.



Edit:

Kijk ook eens bij thomastoystore met het gebruikelijke ervoor en erachter.

Op deze site vermelden ze dat alle gebruikelijke systemen op elkaar passen.

Hier ook twee weken voor sint zijn verjaardag dus denk dat we sint en piet kwa kadootjes nog even overslaan zolang het nog kan hahah

de jongste een activity kubus



en de oudste een saxofoon…



lang leve het intertoys boek… :mrgreen:

wij wilde eigenlijk zoiezo nijntje in bad, maar zag hem nu ook in de hello kitty versie, ook erg leuk. Maar verder zaten we te denken aan een driewielertje met zon stok eraan als je snapt wat ik bedoel.

Verder weten we het ook nog niet.

Poppewagen is ook wel erg leuk.

geeeeen idee nog

Yara is eerst nog jarig en dan mijn vader en dan ik zelf + nog een aantal schoonzussen en zwagers

daarna is het eind november en dan pas heb ik tijd voor Sinterklaas :mrgreen:

hier ook een jarige op 3 dec.



weet nog echt niet wat ik ga halen.



voor de oudste wordt het denk ik een gezeldschapspel

@Esther28 wrote:

geeeeen idee nog

Yara is eerst nog jarig en dan mijn vader en dan ik zelf + nog een aantal schoonzussen en zwagers

daarna is het eind november en dan pas heb ik tijd voor Sinterklaas :mrgreen:




Vergeet al die kraam cadeaus niet!!! :mrgreen: :wink:



Ik ben daar ook nog niet mee bezig.

Eerst bevallen, dan nog een paar kinderverjaardagen, ikke jarig, goeie vriendin jarig en dan ja dan is het eind december en mag ik weer hurrie up voor sinterklaas

En ik ben al bijna klaar met inkopen haha! Komt omdat mijn ouders dan ook in verhuistroep zitten, dus mocht hun cadeaus zelf kopen. en tja… als ik 2 weken overtijd loop en ik mag weer 2 weken die trap niet af, dan zitten we al op begin december, mooi niet dat ik dan nog de drukte in ga op zoek naar wat ik wilde kopen :mrgreen: Dusse hier al cadeaus in huis! En ondanks dat dochterlief er nog weinig van zal snappen vind mams het wel heel leuk dat we de sfeer van vroegah weer gaan beleven!! :inlove: Dusse met lekkers en zak met cadeautjes bij de haard :inlove:

2 kleine doosjes van de LP. 2 voorleesboeken van de Efteling voor weinig bij de Blokker gescoord, een klein autootje ook Kruidvat wel 75 centen. Een set met magneten erin om aan elkaar te plakken voor 2 euries gekocht bij de Kruidvat. Zo vind ik her en der wat kleinigheidjes in de loop van het jaar. Geloof dat dan de zak wel vol zit want hij zal er toch nog weinig van snappen. :mrgreen: Al kan hij eerst straks met zijn verjaardag nog oefenen of hij het uitpakken wel leuk vind. :dance: Dan krijgt hij van ons zijn allereerste 3 wieler. :inlove:

Dreumes krijgt hamertje tik (laatst gekocht op janbibejanparty),

duplo (had ie al gekregen met verjaardag, maar wordt opnieuw ingepakt) en uitbreiding van duplo of little people.

Beide kinderen krijgen alleen wat klein speelgoed en wat snoepgoed voor in de schoen. Ze krijgen al zoveel van de oma’s en opa’s dat ik niet nog meer in huis wil halen. Pas als ze het echt goed begrijpen (ik denk bij Kian over een jaar, nu nog echt niet) dat ik wel wat meer speelgoed koop.



Bij het kruidvat kun je vaak leuke kleine spulletjes kopen of bij zeeman: stickers, stempels, autootje van LP, muziekspeelgoed (voor 8 euro nu in de aanbieding bij kruidvat).

pff wordt al weer moe bij t idee alleen al om weer al die kadoos te gaan verzinnen



sint verjaardag kerst

voor sint houden we t erg simpel daar begrijpt ze toch nog niks van en me SO die zullen vast wel weer een hele berg kadoos gekocht hebben even als mijn ouders

nee ik hou t bij der verjaardag maar dan nog weet ik nog niet wat ik zou moeten kopen dus ik lees wel mee hier voor ideeen !!





oja heb al een thee serviesje gekocht met allemaal felle kleurtjes dus dat geef ik iig wel voor der verjaardag

dana zag deze in een boekje







is een kleed waarop je met een stift gevuld met water kan tekenen (dus lekker aankliederen, en geen vlekken in de kleertjes, ideaal voor haar leeftijd lijkt me)



nu maar hopen dat de sint het ook geven wil :mrgreen:

Oh leuk, waar krijg je die ?

Tot nu toe heb ik dit gekocht :inlove:

Elize krijgt de houten treinbaan ban *kea. ze is nog te klein om het echt te snappen, dus alleen een kleinigheid. bovendien is ze twee weken later jarig en weer een week daarna is het kerst. dat wordt me een beetje te gortig allemaal. heb ook al tegen oma’s en opa’s gezegd dat ze niet teveel kopen, of samen doen met een groot cadeau. ik vind de dierentuin van duplo erg gaaf. ze heeft al veel duplo en vind het ontzettend leuk om er mee te spelen ( en mamma en pappa ook :wink: )



van ons krijgt ze volgend jaar een grote meisjes slaapkamer ( want hopelijk hebben we volgend jaar haar ledikantje nodig :pray: )



o, en ze krijgt van ons voor kerst het boek van jip & janneke