Wat krijgen jullie dreumesjes van de sint?

Als die lieve man het tenminste verklapt aan jullie… :wink:

dat staat onderaan op pagina 4 van het nieuwe intertoys boekje :angel:

nou jij bent er vroeg bij :mrgreen:

Laurens krijgt iig de racebaan van LP, was van de week 25 euro en ik kon m niet laten staan :oops: .

:oops: bedenk me ineens dat Laurens eigelijk geen dreumes meer is, sorry!

Maar peuters mag ook hoor, ben ik ook benieuwd naar! :wink:



Enne vroeg…tja idd…maar ergens in november moet ik waarschijnlijk bevallen en aangezien de fysio me weer 10 dagen bedrust en 2 weken geen trap lopen heeft voorspeld…denk ik er maar vast over na hihi!

pff ik heb nog geen idee eigenlijk :think:

Meg de houten poppewagen van purk en hij staat al thuis :wink:

Zag ook dat Kruidvat LP in de aanbieding heeft, dus die ga ik ook even inslaan (leuk voor de schoen)



Voor Brent al playmobiel gescoord (klein doosje met poppetje ook in de aanbieding)



Ik moet zeggen, ik doe dat al sinds Brent 2 is. Vanaf september hou ik de aanbiedingen bij en sla ik al wat in scheelt straks een hoop stress als heel Nederland in een paar dagen alle inkopen moet doen.

Ik ben er ook al voorzichtig mee bezig. Scheelt me weer in de kosten… december/januari is een dure maand hier!



Heb alleen geen idee wat de Sint hem zal geven… :think:

Ik heb op Ebay een Brum autootje gescoord :dance: :dance:

een Brum autootje? wat is dat? :think:



ik ben er al wel over aan het denken, vooral omdat zijn verjaardag 10 dagen later valt. toch handig om de cadeaus een beetje te verdelen :wink:



voor de sint hou ik het wel klein hoor nog dit jaar, hij zal er nog niet veel van begrijpen. de houten treinbaan van Ikea leek me wel wat :think:

(los treintje past ook leuk in de schoen :lol: )

@elisaatje wrote:

een Brum autootje? wat is dat? :think:



ik ben er al wel over aan het denken, vooral omdat zijn verjaardag 10 dagen later valt. toch handig om de cadeaus een beetje te verdelen :wink:



voor de sint hou ik het wel klein hoor nog dit jaar, hij zal er nog niet veel van begrijpen. de houten treinbaan van Ikea leek me wel wat :think:

(los treintje past ook leuk in de schoen :lol: )




hier ook zo, AS is van 2/12.



Ik heb nog nergens over nagedacht 8)

Die houten treinbaan vind ik wel een goede! Even uitzoeken of daar Eichhorn treinen op passen (want die hebben we al).

@lydia wrote:

@elisaatje wrote:
een Brum autootje? wat is dat? :think:



ik ben er al wel over aan het denken, vooral omdat zijn verjaardag 10 dagen later valt. toch handig om de cadeaus een beetje te verdelen :wink:



voor de sint hou ik het wel klein hoor nog dit jaar, hij zal er nog niet veel van begrijpen. de houten treinbaan van Ikea leek me wel wat :think:

(los treintje past ook leuk in de schoen :lol: )




hier ook zo, AS is van 2/12.



Ik heb nog nergens over nagedacht 8)




jij hebt wat anders aan je hoofd de komende weken :stuck_out_tongue:

Wauw alweer zo een moeielijke vraag, met haar verjaardag wist ik t ook niet en tot nu toe heeft ze alleen van die dikke kartonnen boekjes gehad, niet dat zij er iets van merkt.



Van de Sint is dus een hele goede vraag, nog beter daarna wat brengt de kerstman :wink:

Brum is een serie van de BBC met een oldtimer als superheld :lol:

Is ook wel in kro kindertijd…wij hebben een aantal dvd’s ervan en Brum is Sam zijn held :inlove:

Maar in NL zijn er geen spulletjes van Brum te koop, vandaar via Ebay.



En hier trouwens ook verjaardag een week voor Sint, dus probeer het idd ook klein te houden en te verdelen.

o ja, Sam is net iets ouder dan Lev :inlove:



het scheelt wel dat hier tenminste de kerstman niet komt :wink:



zou een houten treinbaan al leuk zijn voor een kind van (nog net geen) 2 jaar? of is dit nog te vroeg?



ik zag dat de treinbaan van Brio aansluit op het wegennet van Plan Toys (ik ben :inlove: op de garage met helicopterdek)

maar ik weet niet of Brio weer op de Ikea treinbaan past? :think:

esmay krijgt een keukentje (intertoys boek pag. 110 €44,99) doen we samen met mijn schoonouders aangezien die wel aan de prijs is. en we toch wat kleins erbij willen doen

voor jayden hebben we nog geen idee

Isa is op 1 december jarig, geen idee wat ik voor kadootje zal kopen…laat staan dat ik al over de Sint nagedacht heb 8)

@D. wrote:

Die houten treinbaan vind ik wel een goede! Even uitzoeken of daar Eichhorn treinen op passen (want die hebben we al).




Als het goed is wel, alle houten passen opelkaar.

Heb je al bij lobbes.nl gekeken daar hebben ze ook veel houten treinbanen/treintjes en staionnetjes enzo.

Echt heel erg leuk, ik wil voor Yari ook een treinbaan.



:-*