Wat zijn dat voor klittebandclipjes en waar koop je die eigenlijk (de haarspeldjes die ik heb, heb ik van mijn vriendin gekregen)?
Carola ik zal morgen eens voor je zoeken hoor, als ik ze kan vinden stuur ik ze naar je op!
Ik heb ze geloof ik van de DA drogist, weet het niet meer precies.
groetjes eef
Oh, wat een mooie meiskes allemaal!!! Heerlijk die foto’s! Ik snap dat jullie balen van die haartjes, maar ik vind ze prachtig, die lieve piekhaartjes. :inlove:
Anne’s haar is ook een ramp…het is nu 1 keer geknipt en we laten het verder maar groeien. Speltjes en stiekjes eet ze op…ik krijg meestal nieteens de kans om iets in haar haar te doen. Als ik dan die prachtige creatie zie dan gunde ik echt dat dat bij Anne ook kon, maar dan moet ik heet wat speltjes uit haar mond peuteren :evil: .
Hier Anne zonder en met speltje :roll:
Meestal maar wat gel erin en naar de zijkant kammen, maar de kindergel is niet sterk genoeg voor Anne’s haar dus binnen no time is dat ook weer uitgewerkt.
Kan het niet laten om even een fotootje te plaatsen van de staartjes van Marsha! (sorry Carola… maar ik heb de speldjes opgestuurd hoor naar je!)
Joh, Eef dat had je niet hoeven doen, maar alvast bedankt!
En moest die foto van Marsha er nou bij!!!
Bedankt Eef voor het speldje en de klittebandspeldjes. De klittebandspeldjes krijg ik echt met geen mogelijkheid vast in haar haar. Dat knijperachtige speldje is wel een stuk handiger dat de speldjes die ik nu had, alleen trekt ze hem aldoor uit, heeft ze het bloemetje er al af gesloopt en nu valt een schroefje er ook nog bijna uit. Geen succes dus.
Ik heb heel snel een foto van Lis geprobeerd te maken, snel speld erin, met de ene hand hield ik haar hand vast en met de andere hand een foto gemaakt (niet zo scherp dus).
**foto verwijderd in aanval van privacy
en daarna zat het weer zo
**foto verwijderd in aanval van privacy
Wat is het toch een heerlijke eigenwijze dreutel. Dat triomfantelijke koppie, zalig :inlove:
Wat gek dat anderen niet zien dat Lis een meisje is…vind ik toch wel duidelijk hoor!
Hier blijven de speltjes of elastiekjes zelden zitten. Rhodé heeft heel veel, maar erg fijn haar. Ik ga gewoon 1 keer in de 3 maanden met haar naar de kapper, en dan zit het weer even leuk.
Soms heeeel soms laat ze een paar uur de staartjes zitten…staat zooooooo schattig :inlove: :inlove:
charity laat de speldjes wel zitten nu maar is zo druk rolt gewoon van gekheid over de bank enzo en dan zit het weer helemaal door de war en hangen haar staartjes helemaal los.
Haha, die Lis, meteen het speldje al gesloopt! Je hebt in elk geval één leuke foto kunnen maken(wat een heerlijke lach!!)! Maar ik vind ook dat je echt wel kan zien dat ze een meisje is hoor!!!
marsha is de speldjes en stiekjes natuurlijk al van kleins af aan gewend, dus die zit er eigenlijk zelden aan. als er niks inzit hangt het ook enorm in haar ogen, want het valt heel erg naar voren, dus dat is voor haar ook niet prettig.
Het verhaal van Charity herken ik wel heel erg, heb ik het net gekamd en staarten erin, gaat ze liggen rollebollen of ze doet de theedoek op haar hoofd… Tja kan je opnieuw beginnen…
Lynn draagt ook al van kleins af aan iets in haar haar. Speldjes en dergelijke werkten hier prima… totdat ze er teveel haar voor krijgt. Nu blijven alleen die hele grote speldjes zitten en dat vind ik geen gezicht op zo’n klein koppie.
Ik gebruik ook die elastiekjes/rekkertjes waar chantal!! en Cathyanne het over hebben. Lynn trekt ze er niet uit en als ze het probeert lukt dat ook niet. Het zijn ook geen gladde elastiekjes… ze blijven een beetje aan het haar kleven. 's avonds knip ik ze dan los.
Kun je niet een combinatie van gel en een speldje gebruiken?? Het haar wordt dan plakkerig van de gel en blijft beter zitten en dat nog verstevigd met een speldje :think:
@chantal!! wrote:
ik heb die dunne elastiekjes ook (beugelrekkertjes) en ze blijven de hele dag zitten tot in tegenstelling van de andere rekkertjes. Yeline heeft ook heel dun haar waar de rekkertjes en knipjes zo uitglijden.
Deze heb ik nu ook gekocht en wat meen je: Anne laat ze zitten (nou ja, meerendeel van de dag dan) :dance: . De staartjes idd iets naar achter en ze blijft ervanaf. Af en toe trekt ze aan een staartje en dan zeg ik: je staart zitten laten he Anne?..waarop Anne zegt: TAART! hahaahha :inlove:
Nou kom ik vast heel dom over…maar goed ik ga het toch vragen… :oops:
Beugelrekkertjes??? :think:
( nooit een beugel gehad, en mijn zoon heeft er een in, maar ik zie daar nog géén onderdelen van in zijn zusjes haar belanden :mrgreen: )
Wie helpt me even met een plaatje?
Van die dunne kleine elastiekjes. Ik ken ze van vroeger. Vriendinnetjes die een plaatjesbeugel hadden, gebruikten zulke elastiekjes. Tegenwoordig verkopen ze die dingen in allerlei kleurtjes. Ik vind het krengen om in te doen, maar het werkt wel ja.
Na wat google-en een foto gevonden. Herken je ze? Het is niet zo’n heel duidelijke foto, maar de stiekjes zijn maar 1 a 1,5 cm in doorsnee.
@mama van anne wrote:
@chantal!! wrote:ik heb die dunne elastiekjes ook (beugelrekkertjes) en ze blijven de hele dag zitten tot in tegenstelling van de andere rekkertjes. Yeline heeft ook heel dun haar waar de rekkertjes en knipjes zo uitglijden.
Deze heb ik nu ook gekocht en wat meen je: Anne laat ze zitten (nou ja, meerendeel van de dag dan) :dance: . De staartjes idd iets naar achter en ze blijft ervanaf. Af en toe trekt ze aan een staartje en dan zeg ik: je staart zitten laten he Anne?..waarop Anne zegt: TAART! hahaahha :inlove:
Hey super zeg dat ze de rekkertjes laat zitten :dance:
maakt het dan nog uit wat voor merk ofzo want ik heb ze dus net gekocht (bij het kruidvat) in allemaal neonkleurtjes maar er zit niet echt rek in.
Ze rekken wel een beetje maar niet zo goed (niet zoals die beugelelastiekjes) en dus krijg je ze er niet goed om en ze rekken ook niet terug zeg maar.
Welke hebben jullie?
ik heb die van de c1000. Daar zit wel veel rek in.
Die van de drogist had ik ook, maar dat zijn krengen, bijna geen rek en dus echt een crime om in te krijgen.