wat is nu een leuk poppenhuis?

ah kijk daar had ik niet gekeken :lol:



Maar ik zie mezelf dat ding wel helemaal in stijl pimpen eigenlijk.

Stukje laminaat of hout op de vloer, fout behangetje op de muurtjes… :lol:

@#puk# wrote:

Wij hebben deze:







Gelukkig in een aanbieding gekocht, want hij valt gewoon uit elkaar en ze spelen er nauwelijks mee. Het leukste lijkt de paaltjes van het balkon afhalen en weer terugdoen in de gaatjes :think: :wall:



Voor ons een grote miskoop, het is een enorm ding, staat mega in de weg en ze doen er dus niets mee :frowning:




Wij hebben deze ook, maar hier bevalt hij wel hoor!! Ik heb hem wel met houtlijm in elkaar gezet, want zonder bleef het allemaal niet zitten. Maar met houtlijm is hij super stevig!!



Ik ben er echt blij mee!!

dan vind ik deze



toch leuker



dan deze:





(voor mijn zoon dan in elk geval).



Deze krijgt SL voor haar 3e, 4e of 5e verjaardag (denk de laatste omdat ze er dan pas echt mee spelen kan… ze heeft nu al een kleintje)



(deze is van Selecta)

@Marite wrote:

dan vind ik deze



toch leuker



dan deze:





(voor mijn zoon dan in elk geval).



Deze krijgt SL voor haar 3e, 4e of 5e verjaardag (denk de laatste omdat ze er dan pas echt mee spelen kan… ze heeft nu al een kleintje)



(deze is van Selecta)




Die is zeker ook leuk!

Maar heeft die ook zo’n leuk prijsje? (heb namelijk genoeg leuke voorbij zien komen, maar van paar weet ik uit zoektocht naar garage dat ze aardig aan de prijs zijn).



Ach wat zeur ik nou haha er komt hier toch geen poppenhuis … en anders kan ik hem altijd nog zelf maken net als het keukentje (wat dan weer wel veelvuldig gebruikt wordt door onze hobbykoks :lol: )

deze vind ik leuk :inlove: maar ik weet niet of je zoiets zoekt?

@#puk# wrote:

Wij hebben deze:







Gelukkig in een aanbieding gekocht, want hij valt gewoon uit elkaar en ze spelen er nauwelijks mee. Het leukste lijkt de paaltjes van het balkon afhalen en weer terugdoen in de gaatjes :think: :wall:



Voor ons een grote miskoop, het is een enorm ding, staat mega in de weg en ze doen er dus niets mee :frowning:




Ja die hebben wij ook. Het is een ellendeding om in elkaar te zetten, blijft gammel (ondanks houtlijm!) en nancy heeft er nog geen seconde naar om gekeken.

de beslissing is gemaakt…

ik heb net het landhuis van Pintoy besteld… nu maar hopen dat t in de smaak gaat vallen :shifty: :inlove:

Dit is de basis van Lunby.



Nogmaals, je kan hem enorm uitbreiden en naar eigen smaak inrichten en is van goeie degelijke kwaliteit.

Ik heb gister deze gekocht:





voor maar liefst… 12 euro! :dance:

Lag bij de hema tussen de opruimingsspullen!!!