wat is nu een leuk poppenhuis?

Onze dochter heeft deze. Beetje op de groei gekocht zeg maar :mrgreen: Ik kan me nog herinneren dat ik er vroeger met Barbies in wilde spelen, maar dat dat nooit paste. Nou, hierin wel :lol:

Wij hebben deze:







Gelukkig in een aanbieding gekocht, want hij valt gewoon uit elkaar en ze spelen er nauwelijks mee. Het leukste lijkt de paaltjes van het balkon afhalen en weer terugdoen in de gaatjes :think: :wall:



Voor ons een grote miskoop, het is een enorm ding, staat mega in de weg en ze doen er dus niets mee :frowning:

We hebben ook (erg he) het nijntjehuis:





Dat is erg in trek bij beide dames.



En we hebben een (oud) huis van sesamstraat alla playmobile. Ook zo’n klapding, en daar hangen ze ook vaak mee te spelen.



Dus less is more :wink:





Linkje naar sesamstraathuis: Edit beheer: commerciele link verwijderd.

Ik kreeg van Kroes een pb, want ze had via google mijn poppenhuis gevonden (of mijn … ik bedoel van Sophie :inlove: )



Hij is echt gaaf, je kunt aan beide kanten spelen en je kunt het huis steeds anders in elkaar zetten (kan je kind zelf)

En hij is stevig :inlove:

@victoria wrote:

Ik kreeg van Kroes een pb, want ze had via google mijn poppenhuis gevonden (of mijn … ik bedoel van Sophie :inlove: )



Hij is echt gaaf, je kunt aan beide kanten spelen en je kunt het huis steeds anders in elkaar zetten (kan je kind zelf)

En hij is stevig :inlove:




Wat een leuk huis zeg!

Heb je voor mijn het merk?

Lijkt me een echt gaaf huis voor als me dochter ouder is.

@pientje wrote:

Onze dochter heeft deze. Beetje op de groei gekocht zeg maar :mrgreen: Ik kan me nog herinneren dat ik er vroeger met Barbies in wilde spelen, maar dat dat nooit paste. Nou, hierin wel :lol:






Deze heeft Jowena ook :inlove:

Wij hebben nu geen poppenhuis maar een boerderij van janbibejan met schleish dieren.

Is favoriet bij zowel bij zoon als dochter lief

Kijk eens bij Lunby, dat is een zweeds merk, geloof ik. Met echt werkend licht en enorm veel assesoires.

Het is een hedendaagshuis, dus je kan bv ook een wasmachine kopen, etc.



Ik had vroeger al zo’n huis van Lunby ( ben nu 38) dus het is in ieder geval wel een gerenomeerd merk wat al lang in de handel is.

@#puk# wrote:

Wij hebben deze:







Gelukkig in een aanbieding gekocht, want hij valt gewoon uit elkaar en ze spelen er nauwelijks mee. Het leukste lijkt de paaltjes van het balkon afhalen en weer terugdoen in de gaatjes :think: :wall:



Voor ons een grote miskoop, het is een enorm ding, staat mega in de weg en ze doen er dus niets mee :frowning:




Deze hebben wij dus ook…idd een grote miskoop

we gaan hem binnenkort hellemaal lijmen…hopelijk is t dan wat

Onze dochter heeft het poppenhuis van Lego Duplo!

@Yona wrote:

Wij hebben nu geen poppenhuis maar een boerderij van janbibejan met schleish dieren.

Is favoriet bij zowel bij zoon als dochter lief


Die hebben ze op de PSZ, Sophie speelt daar ook veel mee, maar ze is dan ook echt een dierenliefhebster :inlove:

Victoria die jij laat zien is nog best een ding zeg!

op dat ene plaatje lijkt het een klein poppenhuisje en op de foto met dat kindje ernaast is het een joekel.

Wel een leuk ding trouwens!



Wij hebben nu een eentje die hier al stond in het begin.

Overgenomen van een mede kok-er.

Word leuk meegespeeld hier.



Als MIrthe nou straks een echte poppenhuis meisje is krijgt ze een andere.

Ik vind het poppenhuis van Janod zo leuk.



Kroes kijk eens op bandolino

Wij hebben het playmobil poppenhuis. (geen hout, maar wilde het toch even laten weten)

Rhodé speelt er sinds haar 4e verjaardag nog iedere dag mee. Echt een geweldig mooie ding :inlove:

@joseetje wrote:

Victoria die jij laat zien is nog best een ding zeg!

op dat ene plaatje lijkt het een klein poppenhuisje en op de foto met dat kindje ernaast is het een joekel.

Wel een leuk ding trouwens!


Ja vandaar dat ik even 2 plaatjes laat zien :lol:

@pientje wrote:

Onze dochter heeft deze. Beetje op de groei gekocht zeg maar :mrgreen: Ik kan me nog herinneren dat ik er vroeger met Barbies in wilde spelen, maar dat dat nooit paste. Nou, hierin wel :lol:






jeeee, die is groot! Kan mij voorstellen dat ze die geweldig vindt :inlove:

leuk al jullie reacties! :inlove:



Playmobil is leuk, maar ik wil heeeeel graag een houten. Die van Vic vind ik geweldig,

maar die is dus helaas nu uitverkocht.

Op t werk even in de kleuterbouw gevraagd … en toen ben ik hier op gekomen… op de site van bandolino: erg leuk!

@mamaelise wrote:

@#puk# wrote:
Wij hebben deze:







Gelukkig in een aanbieding gekocht, want hij valt gewoon uit elkaar en ze spelen er nauwelijks mee. Het leukste lijkt de paaltjes van het balkon afhalen en weer terugdoen in de gaatjes :think: :wall:



Voor ons een grote miskoop, het is een enorm ding, staat mega in de weg en ze doen er dus niets mee :frowning:




Deze hebben wij dus ook…idd een grote miskoop

we gaan hem binnenkort hellemaal lijmen…hopelijk is t dan wat




ja, die dacht ik eerst ook, maar werd al gewaarschuwd!

En dat voor 50 euro ofzo tssss

@mamaMarije wrote:

was even sneupen op de site van HEMA maar zie daar nu alleen een nogal roze meisjes poppenhuis… dat is niet die ik bedoel in elk geval. En daar zou ik de jongens hier ZEEEEEEKER niet mee aan het spelen krijgen



waarom moeten zelfs die dingen al ROZE??? waarom kunnen dingen niet neutraal/blank hout blijven?! Ken ook meisjes genoeg die niet alles roze willen…




deze op de site van de hema voldoet toch wel aan jouw beschrijving:



nu voor 25 ipv 50…

@fiep klophout wrote:

@mamaMarije wrote:
was even sneupen op de site van HEMA maar zie daar nu alleen een nogal roze meisjes poppenhuis… dat is niet die ik bedoel in elk geval. En daar zou ik de jongens hier ZEEEEEEKER niet mee aan het spelen krijgen



waarom moeten zelfs die dingen al ROZE??? waarom kunnen dingen niet neutraal/blank hout blijven?! Ken ook meisjes genoeg die niet alles roze willen…




deze op de site van de hema voldoet toch wel aan jouw beschrijving:



nu voor 25 ipv 50…




Ja die bedoel ik dus die vind ik leuk!!!

Maar die kon ik gister dus niet op hun site vinden :think:

Vond alleen eentje met een roze dak erop.



Mocht er hier ooit nog een meisje komen… dan komt dit grachtenpandje er ook :lol: (zal je zien, lijkt ze op mij en wil ze helemaal niet met poppen spelen :mrgreen: )

Die heb ik ook gezien, ik vond dat hij ‘niet af genoeg’ was. Er zitten op de benedenverdieping bijv

geen ramen.

Hij staat onder opruiming Marije.