Wat is nou een nette prijs complete kinderwagen. Verkocht!

Ik heb mijn kinderwagen te koop staan zie onderstaande tekst. Wat is nou een redelijke prijs? Hij is 7 jaar oud, maar ziet er nog ontsettend mooi uit en heeft toen we hem kochten bij elkaar dik 800 euro gekost. Vind het zo moeilijk om een prijs te bepalen. Wat zouden jullie redelijk vinden?



Prachtige nette Mutsy Urban Rider in de kleur zwart/grijs geheel compleet.



Het volgende zit erbij.



Maxicosi met verkleiner voetenzak en zonnekap kleur grijs / zwart

Kinderwagenbak met kap en matrasje, 2 hoeslakentjes wit, 2 lakentjes wit met lichtblauw randje met witte stipjes en lichtblauw dekentje. Ook zit er een hoesje bij die je bij koud weer over de bak heen kan doen tegen de wind.

Wandelwagengedeelte met voetenzak

Adapters zodat de maxi-cosi erop geklikt kan worden.

Regenhoezen 2 stuks

Kidyboard zodat er een ouder broertje of zusje mee kan rijden. Deze is er heel makkelijk aan te klikken en er weer af te halen.

250 euro misschien??

7 jaar oud? Ik zou een foto moeten zien… Ik zou denk ik hooguit 200 betalen…

Deze wagen is het

Zo, die heb je netjes gehouden! Kun je misschien nog wel meer voor krijgen :thumbup:

Nou ik ben al blij als ik er 125 euro voor krijg! Heb hem op mp aangeboden en degene die hem koopt krijgt er ook nog een hobbelpaard, badstandaard, loopwagentje, wipstoel, babyfloat en 3 standenbuggy van de Prenatal gratis bij. Wil er graag iemand blij mee maken.



Zelf wil ik heel graag de Quinny Zapp kopen, zou het leuk vinden als ik het quit kan spelen zeg maar.

Gismolo, waar was jij 3 jaar geleden toen ik op jacht was naar die spullen :lol:

Haha sorry Sooki :oops:

Als ik hem nou is zou kunnen ruilen voor een Quinny Zapp in nieuwstaat :think:



Wil er zo graag een hebben, maar manlief wil eerst dat grote ding de deur uit hebben.

Heb je hem nog te koop? :mrgreen: Wil hem anders wel voor je kopen. Zelf afhalen ook :wink:

Je hebt pb!

Dat is zo lastig met die wagens ik had mijn tweeling wagen helemaal compleet met voetenzakken maxi cosy’s alles voor 180 te koop gezet nou niet dus he alleemaal biedingen die ik niet serieus kon nemen :? Hij staat nu dus nog steeds hier in huis :wall:

Jeetje dat is geen geld. Die duowagens zijn hartstikke duur nieuw!

Ik heb net afgelopen weekend mijn bugaboo van 8 jaar oud voor 250 euro verkocht. Zag er nog helemaal prima uit en ik had er echt alles bijgekocht. Maxicosi, wintervoetenzak, parasol, verzorgingstas en vele andere atributen. Omdat ik minder valide ben is alles erg weinig gebruikt.



Gewoon veven op 2e handssites kijken wat er voor vergelijkbare wagens gevraagd wordt.



Ik heb de rest er ook gewoon bijgegeven, had nog een kinderstoel, verrijdbaar badmeubel op ladekast, campingbedje etc. Heb er voor alles samen 300 gevraagd.



Scheelt weer een hoop ruimte en het was voor mij aan een bekende, dat scheelt, ook dan hoef je niet de hoofdprijs.



Eventjes rondneuzen en briefjes bij je lokale super werkt misschien ook wel.



Groetjes, Petri

@petri wrote:

Ik heb net afgelopen weekend mijn bugaboo van 8 jaar oud voor 250 euro verkocht. Zag er nog helemaal prima uit en ik had er echt alles bijgekocht. Maxicosi, wintervoetenzak, parasol, verzorgingstas en vele andere atributen. Omdat ik minder valide ben is alles erg weinig gebruikt.



Gewoon veven op 2e handssites kijken wat er voor vergelijkbare wagens gevraagd wordt.



Ik heb de rest er ook gewoon bijgegeven, had nog een kinderstoel, verrijdbaar badmeubel op ladekast, campingbedje etc. Heb er voor alles samen 300 gevraagd.



Scheelt weer een hoop ruimte en het was voor mij aan een bekende, dat scheelt, ook dan hoef je niet de hoofdprijs.



Eventjes rondneuzen en briefjes bij je lokale super werkt misschien ook wel.



Groetjes, Petri


En dan waren er mensen die zeiden dat mijn anderhalf jaar oude Cameleon ook maar zo’n bedrag op zou kunnen leveren, ik ben blij dat ik hem toch voor 450 er op gezet heb, ik was hem dezelfde dag nog kwijt :mrgreen:

Ik heb begin dit jaar mijn Mutsy verkocht. Hij was 3,5 jaar oud en is perfecte staat.

Ik heb m verkocht zonder maxicosi, dus dat scheelt wel natuurlijk.





Ik heb er uiteindelijk “maar’” 250 euro voor gekregen. Als ik de rest van de advertenties toen bekeek heb ik nog niet eens heel weinig gehad!!

Hij heeft er best een poosje opgestaan, maar meer werd het niet.





Denk dat de mutsy’s een beetje uit zijn ofzo!!! Ik hoop iig dat je er een mooi bedragje voor krijgt!!

eh…



dit model mutsy is NIET met het universele kliksysteem.

Een duoseat kan er bijvoorbeeld niet op.

Er worden zat mutsy’s verkocht die jonger zijn en wel dat universele systeem hebben en die gaan weg voor rond de 200 euro.



Ik zou voor een ouder model als deze niet meer betalen dan pakweg 130 euro.

sorry :shifty:

oh enne… het is zeker de moeite waard om een kinderwagen echt te poetsen, ook de bagagemand en zelfs bandenzwart erop kan schelen.

Mensen willen het gevoel hebben dat ze voor een dubbeltje op de 1e rij komen… dus poetsen die hap en dan te koop zetten voor 150 euro.



Als je te hoog gaat zitten, raak je hem niet kwijt, te laag gaan mensen denken dat er iets mee mis is.



Als je hem overigens inclusief maxi cosi te koop zet, dan vind ik 170 euro een mooie vraagprijs, het is een maxi cosi city, maar die mag echt nog wel 20 euro opbrengen, dat is alleen de voetenzak al waard.



Heb inmiddels een stuk of 12 wagens verkocht, ook 2 mutsy’s en… altijd nog gelukt, maar ik poets me echt suf voor verkoop :thumbup:



Enne… gis, in hasselt kun je de zapp in de kleuren van 2009 voor 149 euro kopen.

Online bij een andere site hebben ze ook nog 2 kleuren van 2008 voor 129 euro.

Het gaat je wel lukken hoor :thumbup:

@Cell wrote:

eh…



dit model mutsy is NIET met het universele kliksysteem.

Een duoseat kan er bijvoorbeeld niet op.

Er worden zat mutsy’s verkocht die jonger zijn en wel dat universele systeem hebben en die gaan weg voor rond de 200 euro.



Ik zou voor een ouder model als deze niet meer betalen dan pakweg 130 euro.

sorry :shifty:




Cell, maar heb ik iets verkeerd gezet in de omschrijving? Hoe bedoel je universeel kliksysteem? Volgens mij kan je alleen de maxi-cosi erop klikken met de speciale adapters toch!

Ja het is en blijft lastig. Heb nu een bod van 75 euro, maar dat is me gewoon te laag. Voor 150 euro is alles direkt verkocht heb ik in mijn hoofd.



Cell, thanx voor de tip trouwens. Ik wil graag een knalroze dus dan ga ik daar even kijken. Zouden die dingen gewoon op voorraad zijn? Of zit er een vrij lange levertijd op?