Wat is nou een nette prijs complete kinderwagen. Verkocht!

gismo, ergens in 2004/2005 heeft Mutsy een universeel systeem ontwikkeld om alles op het frame te installeren. Zowel de bak, als de wandelwagen, als de maxi cosi, als de funseat als de duoseat enz.

Het wandelwagenzitje werd daardoor ook keerbaar.



Deze wagen, van jou foto, heeft nog van die metalen beugels aan de zijkant, dus deze heeft die mogelijkheden allemaal niet.

Je kan dan alleen maar de bak, de zit en de maxi cosi erop zetten en de zitting kan alleen van je af.



Gezien er voor 250 euro ook wel een nieuwere te koop is, denk ik dat je dat er gewoon niet voor gaat krijgen.



Ik heb in 2005 een mutsy urban gekocht via mp voor 230 euro en daar kon dus wel die duoseat op.



Ben gewoon bang dat je er idd niet heel veel voor zal krijgen.

Je kunt de mensen een tegenbod doen he, bijvoorbeeld dat de maxi cosi er ook nog super uit ziet en dat ze alles mogen hebben voor 130 a 150 euro (net wat je redelijk vind)



opzich is een afschrijving van 650 euro over 3 kinderen verdeeld natuurlijk niet heel duur :wink:



Als je overigens bij prenatal een zapp wil, is de levertijd 4 a 6 weken… ergggg… in Hasselt bij Bambi hadden ze 1 en ander zo op voorraad. Je hebt nu de kleurcombi orient, die is rood met roze. Knalroze is volgens mij momenteel geen aangeboden kleur, dat is al weer van een paar jaar terug. :think:

Ik vind het wel bizar dat je nog maar zo weinig kunt krijgen voor je kinderwagen, ik geloof Cell op 't woord hoor, ik heb geen ervaring ermee, maar als jij hem voor 800 hebt gekocht en de wagen nu nog zo mooi is, snap ik dat niet.



Dan gaat onze kinderwagen denk ik nog geen geeltje opleveren :oops:



Ik hoop dat het jullie lukt om hem voor goed geld te verkopen :thumbup:



Succes!

Ik heb in mijn hoofd 125 euro en dan krijgen ze de rest er gratis bij. Voor minder doe ik hem niet weg. Dan zet ik hem nog liever weg voor iemand.

Cell thanx voor je uitleg!

Nou hij is net opgehaald. Heb er 125 euro voor gekregen.



Toch wel een beetje een dubbel gevoel dat hij nu definitief weg is, maar ben er ook wel blij om. Een hoop ruimte krijgen we er voor terug en ik mag gaan shoppen van mijn Quinny Zapp :dance: