Wat is normaal?

Hé, wat jammer nou…was het probleem ja opgelost :mrgreen: Nee hoor, grappie… Maar idd, dan is Jinthe ook groot…Word ze ook zo groot? Mijn vriend is nl 2,07 meter. Ze zeggen nu al dat Keano ook de 2 meter gaat halen :shock: Vandaar ook zijn grote niertjes…(denk ik)

Nee met eten gaat het goed :thumbup: pap en warm eten dan hé… :wink:

Trouwens, kom net bij Keano vandaan. Leg hem recht in zijn bed, en hij doet zijn handjes in een kommetje, zo van: kom maar met mijn flesje :roll: En als ik dan weg loop, huilen/krijsen! Dus ff beetje water gegeven en nu is hij tot nu toe weer stil…

@Nienke123 wrote:

In diksap zit ook geen glucosefructosestroop en in bepaalde soorten zit ook geen appel. Dan ben je dus direct van beide ‘problemen’ af. :wink:

Bij Burg ligt het volgens mij heel erg aan wat je hebt…? Zij hebben diksap, gewone siroop, suikervrije siroop (met zoetstoffen, wat dat betreft dus nog slechter), enz. Goed kijken wat je neemt daarvan dus. :slight_smile:

Zal straks ff tussen mijn diksap flessen kijken, kan ik dat ja wel opmaken waar het niet in zit… :thumbup:

Geen idee hoe groot ze wordt, mijn man is ‘maar’ 1,90, niet bijzonder groot dus, en ik ben maar 1.73m oid, ook niet echt groot dus…we zien wel hoe het zich bij Jinthe ontwikkelt. :slight_smile:

Dat hij geen drinken krijgt en het op een krijsen zet kan ook gewenning zijn…klein beetje water geven lijkt me goed, kan je eventueel ook verder afbouwen als hij dat beetje minder accepteert.

JA idd, hij heeft nu ook maar paar slokken gehad en toen ging ie weer schudden met zijn hoofd, dus gelijk fles weggehaald… :thumbup:

Nou, afbouwen gaat dus wel goed! Fles of beker uit zicht is wel goed denk ik, Noa wil ook altijd aan de beker of fles blijven sabbelen; melk krijgt ze in een fles en sap uit een beker. CB riep al dat ze uit een ‘gewone’ beker kan gaan drinken, dat de fles de deur uit moet! Nou, ik vind het prima zo, voorlopig blijft die beker erin. Ik ga er wel altijd even voor zitten met haar, niet drinken tijdens spelen ofzo. Diksap laat ze na een paar slokken vaak uit haar mondje lopen en dan zet ik de beker weg, dan wordt ze boos, maar als ze niet meer drinkt hoeft ze van mij ook niet te sabbelen. Water hoeft ze helemaal niet, maar toch wordt ze boos als ik haar beker weg zet…

Al 4 dagen goed :thumbup: geen vieze kleertjes :dance: :dance:

Denk dus dat het wel aan teveel diksap gelegen heeft :oops:

Met afbouwen gaat het ook goed :thumbup: tot nu toe nog maar 2 flesjes van 100cc gehad :dance: Ben super trots op mijn ventje :inlove:

Dank jullie wel voor jullie reacties :-*