Wat is jouw mooiste (mama-) moment van de dag?

Ja dat ophaal moment! heerlijk he!!!



hier zeg nicolai altijd als hij mij of papa ziet!



KIJK MIJN MAMA/PAPA





heel soms komen we onverwacht met ons 2 om hem te halen dan gaat hij helemaal in! staat te springen en komt nog niet meer uit zijn woorden …



de schat :inlove: :inlove:



en ja als hij al slaapt en voor wij gaan slapen gaan we allebij altijd nog eens kijken bij hem. en lekker nog eens instoppen … heerlijk!!! :inlove: :inlove: :inlove:

Heb toch wel een paar :inlove: momentjes hoor;



Het ophalen! :inlove:

S’morgens als ze me een goedemorgen kusje geven :inlove:

S’ avonds als ze heerlijk fris onder de douche vandaan komen nog even lekker knuffelen en ze dan lekker gaan slapen. :inlove:

De zaterdag avond, dan gaan de meiden gezellig samen in bad :inlove:

Als ze me zomaar ineens een kusje geven :inlove:

Momenteel: als één van de kinderen zijn of haar handen op mijn buik legt om de baby te voelen schoppen.

Als mijn oudste dochters spontaan aanbieden me te helpen met de afwas. Of als ze een knuffel komen halen. Als ze weer heelhuids uit school terug komen.

Als de jongste weer eens een grappige opmerking maakt… Als ze nog even bij me in bed kruipen 's ochtends vroeg. Als ik hun stemmetjes hoor.



Ach, eigenlijk voel ik me de hele dag wel gelukkig.

Nou op het moment eigenlijk 24 uur per dag :inlove:



Maar de momenten dat hij wakker wordt en ik hem naast me heb liggen en ik heerlijk tegen hem aankruip en hij met zijn handje soms in mijn nek gaat kriebelen of als ik hem uit zijn eigen bedje haal, dat hij zijn hoofdje tegen me aanduwt, zijn beentjes optrekt en ik die heerlijke warmte voel :inlove:



Of ja toch stiekem als papa hem niet stil krijgt en hij in mijn armen gelijk ophoudt met huilen, mag niet he, maar voelt wel lekker :mrgreen:

Ow ik heb zoveel mooie mama momentjes.


  • als ik hem ophaal en hij helemaal enthousiast gaat gillen…

    MAAAMMAAAA…MIJN MAMA :inlove:


  • Als hij iets heeeeeeeel ondeugends heeft gedaan…bv een glas omgooien terwijl ik dat niet heb gehoord.

    Dan gaan zijn oogjes op ondeugdstand…

    Zo lachwekkend :inlove:


  • Als hij in de ochtend wakker wordt en dan om MAMA.MAMA.MAMA roept en dan uit bedje klimt en heel hard bij mij in bed springt en met mij gaat tutten :inlove:


  • Als hij op de bank zit en met mij kroelt… :inlove:



    Helaas kunnen wij niet in zijn kamertje.

    Daar klemt de deur en de houten vlonders kraken heel erg.

    Zodra wij in zijn kamer willen dan wordt hij wakker en gaat hij onbedarend huilen.

    Maar in ons oude huis deden we dat wel… :inlove:



    Misschien als hij wat meer gewend is aan de geluidjes dat we weer gaan kieken :inlove: