Ik vraag me dat echt al een tijd af… wat is het nut?
Met zo’n tankini benadruk je toch juist het feit dat er onder je navel een flubber zit. Die wordt dan toch net niet of op een gekke manier bedekt???
@jet wrote:
Ik vraag me dat echt al een tijd af… wat is het nut?
Met zo’n tankini benadruk je toch juist het feit dat er onder je navel een flubber zit. Die wordt dan toch net niet of op een gekke manier bedekt???
Ik snap dat dus ook niet…Dat is nu juist de plek die ik wil verhullen.
Hier overigens geen bikini meer maar badpak. Vind het geen gezicht meer er zo bij te lopen.
Flubber buik bedekken
striemen bedekken
litteken bedekken
Een Tankini kan een stukje buik laten zien, maar ook heel je buik bedekken.
Ken genoeg mensen die een tankini dragen en er erg leuk uit zien, en in een bikini minder. Kan zijn dat die mensen ook lekkerder in hun vel zitten met iets over hun buik, i.p.v dat mensen die blote vetrollen of wat dan ook zien.
Ha, eindelijk iemand die mijn verbazing over die dingen deelt
Ik draag gewoon een bikini met een strikbroekje. Is heel klein maar nooit te strak omdat je het zelf kunt “instellen” Dus geen flubberrol die over een broekje hangt.
@romata wrote:
Flubber buik bedekken
striemen bedekken
litteken bedekken
Ken genoeg mensen die een tankini dragen en er erg leuk uit zien, en in een bikini minder. Kan zijn dat die mensen ook lekkerder in hun vel zitten met iets over hun buik, i.p.v dat mensen die blote vetrollen of wat dan ook zien.
Het gaat me niet om of het leuk is of niet…
Ik vraag me oprecht af of het werkt waarvoor ik het dan zou willen gebruiken. ALs je de plaatjes ziet van die dingen dan lijken ze mij allemaal een paar cm boven je bikinibroekje op te houden, dus komt het rotste deel van de buik (bij mij in ieder geval) er onder uit… :think:
@jet wrote:
@romata wrote:Flubber buik bedekken
striemen bedekken
litteken bedekken
Ik vraag me oprecht af of het werkt waarvoor ik het dan zou willen gebruiken. ALs je de plaatjes ziet van die dingen dan lijken ze mij allemaal een paar cm boven je bikinibroekje op te houden, dus komt het rotste deel van de buik (bij mij in ieder geval) er onder uit… :think:
Mijn moeder draagt ze dus ook, en heeft er denk ik een stuk of 4 a 5, en die zitten allemaal over heel haar buik heen, je ziet dus geen blote buik.
Heel veel kun je er aan de zeikant verstellen met een touwtje, waardoor je eventueel een stukje buik kunt zien.
haha diezelfde verbazing heb ik dus ook… juist die ribbel hoeft niemand te zien :mrgreen:
Vriendin van mij zweert bij die dingen… als ze loopt top naar beneden en als ze gaat zonnen doet ze hem omhoog zodat haar buik ook bruin wordt.
@romata wrote:
@jet wrote:@romata wrote:Flubber buik bedekken
striemen bedekken
litteken bedekken
Mijn moeder draagt ze dus ook, en heeft er denk ik een stuk of 4 a 5, en die zitten allemaal over heel haar buik heen, je ziet dus geen blote buik.
Heel veel kun je er aan de zeikant verstellen met een touwtje, waardoor je eventueel een stukje buik kunt zien.
Maar waarom dan geen badpak? Als het toch je hele buik bedekt? Het enige voordeel wat ik dan kan bedenken is dat het makkelijker is met naar de wc gaan. :think:
ik heb ook een tankini… wou er eerst niet aan… ik heb een enorme flubberbuik met heel veel striemen , ik ging dus echt niet in een bikiini… bad pak stond mij helemaal niet… ik heb voor 19 euro bij bon prix eens een gehaald en ben er nog steeds superblij mee… hebeindelijk zin om op vakantie te gaan. want pfff wat ben ik onzeker met mijn buik…
die van mij zit overigens helemaal over mijn buik heen, geen ril er tussen of zo… behalve als ik het zwembad in spring dan zit dat niet allemaal zo mooi meer in model, maar ach dan zitik onder water en doe ik hem even weer goed
ja en waarom dan geen badpak, mijn tankini loopt ietwat wijd onder mijn borsten… door een badpak leek het echt alsof ik zwanger was (en ik heb ook die met buik corrigerend geprobeerd)
Ik heb hem voor mijn dochter gekocht omdat ze een lang lijf heeft en badpakken dus altijd te klein zijn, ook al koop ik een grotere maat. Hij trekt dan echt in haar billen.
Vind het voor de zwemles dus ideaal want ik vindt echte bovenstukjes voor die meisjes ook geen gezicht…die zitten dan vaak weer te strak ook. Op het strand heeft ze meestal alleen een bikinibroekje aan.
Voor volwassenen :think: ik denk dat men er minder mooie delen mee kan bedekken en lijkt me ook makkelijk met plassen en een badpak kan ook vreselijk zitten als je een lang lijf hebt.
Ikzelf heb een gewone bikini :thumbup:
ik had er vroeger ook eentje, ik erbrande levendig… dit was net iets hipper dan een badpak!
tja, inderdaad, net iets hipper en praktischer dan een badpak…das ook de reden dat ik al jaren in tankini loop. En dan wel in de allesverhullende variant 8)
@Mama Esther wrote:
tja, inderdaad, net iets hipper en praktischer dan een badpak…das ook de reden dat ik al jaren in tankini loop. En dan wel in de allesverhullende variant 8)
de burkini? 8)
Je hebt idd ook tankini’s die wijd uitlopen en nog een beetje ‘fladderen’ . Als je dan een lang lichaam hebt kan het die lengte wat ‘breken’ en leuker staan dan een badpak wat de lengte juist benadrukt

Hier voor mezelf een bikini en dochter een tankini met bijpassend rokje :inlove:
(en voor echt zwemmen een badpakje).
Ik vind een tankini veel mooier dan een badpak. Ik wilde er eerst niet aan, wat kon mij het schelen dat mensen mij en m’n flubberbuik/striemen zagen in m’n bikini maar ik ben er nu wel klaar mee. Ik ben dus ook een tankini aan het uitzoeken!
@Mama Esther wrote:
Ik ook… vind een badpak oubollig… daarom een tankini… en hij is net wat losser bij mijn buik… ideaal… :thumbup:
Badpak zit inderdaad zo strak om je buik, dat je nog je ribbels ziet…
Die tankini verbergt het hardstikke mooi omdat het wat losser zit. En de tankini die ik heb gehad, eindigde precies midden op mijn ‘flubber’ dus het was niet echt heel duidelijk en geaccentueerd.
Ik vind het vaak ook niet zo heel mooi nee, maar ik kan me wel voorstellen dat mensen het wel prettig vinden, als het tenminste helemaal bedekkend is, want net dat randje erbovenuit vind ik echt niet mooi
Ik draag zelf nog steeds mijn positiebikini. Ziet er als een hele normale uit, maar met een broekje dat zo hoog is dat het net mijn lelijke striemenbuik bedekt. En een beetje steviger. Veel bikinibroekjes zitten bij mij net onder mijn flubberbuik, maar dit zit heerlijk Dus wie weet dat ik als dit ding het begeeft gewoon weer de Prenatal in duik
Ik heb ook een tankini. Heb striemen tot boven mn navel zitten, das met een hoog broekje zelfs niet te bedekken (of je krijgt het urkel effect :lol: ). En als ik op het strand lig, dan kan ik m wel ff omhoog doen om mn blubberbuik nog wat zonlicht te gunnen, maar als ik ga lopen gaat i echt naar beneden. En ik vind het makkelijker met naar de wc gaan en ik heb de zijkanten idd niet helemaal opgetrokken dus buik is helemaal bedekt. Ik ga dit jaar misschien toch nog wel een bikini proberen (op vakantie waar ik verder toch niemand ken en nooit meer zie) maar hier in nederland loop ik heerlijk met mijn tankini!
Hier ook een tankini om me dikkere buik te verbergen.
Volgens me man zit het tussen me oren ben 1,76 en 72 kg.
Mijn tankini lopen door tot over de rand van me bikini broekje.
Voel me zelf er prettiger in, badpak vind ik zelf wat oud bolliger.